| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 70 .. 137 138 139 140 141 .. 162 .. 183
22.08.12 12:30
Zottel 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hey Saerli

Wär mega cool wennd mer Bscheid geh würsch was eui Fotografin für schlecht Wetter Idee het! Ja machemer an Plan B, mer bruched ihn eh nöd!! Mir sind gester go Probeesse i eusere Location und han wieder müesse sege, es wär halt scho meeeeggggaaa hammergeil wenn mer de Apero chönnt dusse mache, mer chönt im schlimmste Fall au inne (euse Plan B) aber will mer en Plan B hend bruchemer ihn gar nöd

saerli:
Hey Zottel

Mer hürote jo au denn ond mer händ bes jetz au no KEIS Schlechtwetterprogramm för Föteli.
Mer wänd jo bi schönem Wetter eifach dur dAltstadt laufe ond det spontan Bilder mache. Wenns nor chli rägelet, esch da keis Problem, well denn hets gnueg deckti Plätzli zum Fötele, Dächer, Gässli usw...
Morn laufed mer met de Fotografin mol dur dAltstadt ond luege dMöglichkeite a, vellecht het sie au no Idee für Schlechtwetter. I geb der Bscheid falls öpis debi use chonnt :)

Aber ebe, es wird sowieso trocke blibe!!! Darom mach der en Plan B, will de bruchsch den sowiso ned, genau wild ebe en Plan B hesch. Das het mer dVenus gseit


Zuletzt bearbeitet am 22.08.12 12:31

22.08.12 16:11
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Plan B, hend au no kei Idee wo mer chöntet fötele falls es schlecht wetter wär ;-) aber en plan B z'ha wär sicher nöd schlecht.. bi drum gspannt ob du nach em gspröch en Idee hesch saerli
ha im moment nur en plan B für dä apéro ort wil mer dä au chönt dinne mache.

@me, bin über dä mittag min neue pass/ID go mache demiti d'uswiis nach em zivile cha mitneh s'erscht mal mit em neue name müsse unterschriebe no sehr ungwohnt hihihi

22.08.12 16:35
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

cutebride: gäääälll, mega speziell... ha das letschtä mittwuch gmacht, aber has no ä schönä momänt gfundä

22.08.12 16:44
pingu83 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hooooi
wartend nur wies isch wenn eu denn alli mitem neui name asprechend.
Für mich isch es immer nu ungwohnt, obwohl mier ja sit em 13.7. zivil ghürote sind.

22.08.12 22:00
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

lolo:
hey angi

händ er en antwort übercho vom catering?

Mir händ am Di s Gspräch. Wobi mirs no verschiebe mienn! Hoff är het Zit!

22.08.12 22:02
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

pingu83:
Hooooi
wartend nur wies isch wenn eu denn alli mitem neui name asprechend.
Für mich isch es immer nu ungwohnt, obwohl mier ja sit em 13.7. zivil ghürote sind.


Hey sags nit! Hüt hani gmerkt, dassi no mitem alte Name s Tel abnimm Mi Schatz het beschlosse, dass är mi Name au hindedra nimmt (weiss gar nit ob das goht) und so muess är immerhin au üebe

23.08.12 07:08
Steph

nicht registriert

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

uhhh bi mir isch es hüt innere Wuche sowit, den darf ich mi au anderst nenne

23.08.12 08:36
sayna 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Phu - nach unseren direkt an die Hochzeit angehängten Kurzflittertage wieder im Land!
Nur kurz - die Hochzeit am letzten Freitag war einfach perfekt!

Bericht folgt

23.08.12 08:44
Steph

nicht registriert

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo Sayna

härzligge Glüggwunsch, wo händr Euri Mini-Moons verbrocht?
Guete Start wieder im Land

23.08.12 08:53
sayna 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Steph
Mir sind in Östriich gsi - Kuschelhotel Gams. Vorallem Schlaf nahhole, uusspanne und eifach Zweisamkeit gnüsse!

 1 .. 70 .. 137 138 139 140 141 .. 162 .. 183
Hochzeit   einfach   Spätsommer-Bräute   eigentlich   Vielleicht   Wünsche   irgendwie   heiraten   August-September   wirklich   september   richtig   natürlich   gespannt   bearbeitet   Trauung   lululuana   zusammen   Zuletzt   Piratenbraut