| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 72 .. 141 142 143 144 145 .. 164 .. 183
24.08.12 22:22
lolo 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

hey saerli

die sind ja mega hübsch worde

24.08.12 22:26
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Für da dasi sie eigentlich furt gworfe hät, sends super worde :)
Danke

25.08.12 08:48
Venus81 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@saerli: Super schön geworden deine FlipFlops. Die kannst du sogar sonst wieder tragen.

25.08.12 09:06
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Ich find se au de Hammer! Und weisch wie bequem!!!

25.08.12 09:08
dia

nicht registriert

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@saerli
Die gehn mega toll us!!! Also wenns die so im Lade gäh het, ich hät se kauft!
wie hesch das gmacht? Du könntsch das Hobbymässig mache...
Saerli pimpt your flip flops

Lg, dia

25.08.12 09:25
soraya1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Wow saerli.
Die sie mega schön worde

25.08.12 20:26
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Jöö danke vellmol

I ha sie höt scho brucht anere Hochzit. Zerst esch Trauig inere Kapelle gsi, alli händ schöni Kleidli agha und zum Teil mega Schueh (höch!!!). Am Nomittag send mer im Garte gsi ond händ det gfiiret. Det händ alli Fraue dSchueh abzoge und i ha mini coole Flip Flops chönne alege :)

I ha no übrigi Perlmuet-Knöpfli gha ond ha die eifach agnäiht. Wenn sLeder weich esch goht das super :)
Wirde die Schueh sicher au bruche a minere Hochzit, will en ganze Tag ide Hochzitschueh chani mer noni vorstelle

dBrütli vo Hüt händ ja es super Wetter gha, es het ghebet ond esch ned zheiss gsi

Zuletzt bearbeitet am 25.08.12 20:28

26.08.12 21:25
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

liebi brüütli, ha sit gester mis bruutchleid dehei und bin bi dä aprob soooo ufgregt gsi. han au grad dä schmuck mitgno zum luege wiäs gsamtbild ugseht

d'verchäuferin het mer gseit dass sie d'schleppe wür abelah im sack inne... und s'chleid ersch 2 täg vor dä hochziit useneh demits chli cha durelüfte.

jetzt hani chli bedenke dass d'schleppe verchruggelet wenns jetzt no fasch 1 monet im sack hanget. wiä hend ihrs gmacht? abeglah im sack oder sogar ganz us em sack gno?

26.08.12 22:05
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Huhu Cutebride

Oh so schön :)
Das esch secher en spezielle Moment gsi, mol gseh wies sitzt ond de no met em Schmuck.

Hmm... Darum hol ich mis Kleid kurzfristig ab, damit is cha usem Sack neh ond bi mine Eltere ufhänke.
Aber es esch ned schlimm, dasts scho so früeh hesch. Hesch dMöglichkeit sKleid noimet ufhänke wo 1. din Schatz sKleid ned gseht und wo 2. dSunne ned direkt dra häre schiint?
Also wend die Möglichkeit hesch, chasch es guet usem Sack neh. Würds eifach ned direkt anes Fenster hänke, wells det dur dSunne cha Verfärbige geh und wells det Insekte het wos chönnte schmutzig mache.

Oder du büglisch/dämpfsch dSchleppe selber nomol en Tag vor de Hochzit. Chunnt chli dur a was es für Material esch... Aber do chani der sust Tips geh.

26.08.12 22:11
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

saerli!!! jaaaa es isch en wunderschöne moment gsi und ich bi uh froh dass alles sitzt. danke vielmal für dini tipps ohni dich wäri glaub voll ufgschmisse hihihi.

ja ich chas i mim büro ufhenke ohni dass ers gseht aber leider gahts nume hinter dä tüüre. s'material isch satin... drum au mini angst weg em verchruggele

ich glaub das mit em bügle tönt no guet en tag vorher.. ich leg den eifach öpis drüber denki demit dä stoff nöd kaputt gaht.

 1 .. 72 .. 141 142 143 144 145 .. 164 .. 183
Vielleicht   richtig   zusammen   bearbeitet   wirklich   Piratenbraut   Zuletzt   heiraten   einfach   gespannt   september   August-September   irgendwie   eigentlich   Trauung   Hochzeit   Wünsche   lululuana   Spätsommer-Bräute   natürlich