| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 165 .. 183
26.08.12 22:41
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Solangs kei Side-Satin esch, cha ned vell schief go. Bi Side muesch vorsichtig bügle und uf kei Fall zheiss.

Wenns kei Side esch, denn chasch es hängend oder liegend met ca. 20cm Abstand adämpfe und fiin drüber striiche oder met em Bügelise nur fiin drüber fahre ohni Dampf (muesch chli usprobiere, cha eigentlich nüt passiere). Aber due zerst is leere dämpfe, ergendwo i dGegerichtig wo sKleid esch. Oft chonnt amig en sprützige Wasserdampf wo cha Flecke geh. Lieber zerst is leere dämpfe, bis de Dampf "suuber ond rein" esch.
Am eifachste gohts, wend sKleid chasch am Bügel ufhänke, zb. ade Kante vom Kleiderschrank, so hesch e gueti Höchi. Denn stellsch sBügelbrett grad näbedra, damit dSchleppe nor no chasch druf legge. Unter Umständ gohts au ohni Bügelbrett, idem eifach nur as hängende Kleid dämpfsch und drüber striichsch. Lueg dass bim Dämpfe kei Falte hesch, sondern dass dFlächli flach esch.

Vellecht esch es au gar ned notwendig :)

26.08.12 22:49
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

du hesch recht, ich luege den 2-3 täg vorher obs würkli notwendig isch und wenn ja, wirdi din rat befolge! danke für diä tolle tipps!
ich lieb das chleid über alles und wet eifach nur dass es perfekt isch

27.08.12 08:43
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

soraya: toll, ist deine tanzlehrerin wieder zu hause freut mich für euch!

uuui, saerli, ich auch bin schon gespannt wohin es geht…
und tolle flip flop hast du gezaubert, gefallen mir…

danke lolo und soraya! wird schon gehen, schaue jetzt vor allem im geschäft, dass ich alles möglichst zügig erledigen kann (was ich auch sonst mache), so dass ich am letzten tag nicht noch irgendwas machen muss oder vergessen habe etc. ansonsten versuch ich einfach stück für stück zu machen… hoffe, dass es gklappt… im moment fühle ich mich nicht wirklich besser aber am dienstag treffen wir uns mit den tz, vielleicht kann ich dann da noch etwas sicherheit bekommen… wird schon werden

cutebride: so schön, dass du dein kleid hast... ich geh' am 30.08. nochmals vorbei um es mit den änderungen nochmals anzuprobieren...

28.08.12 09:13
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

irgendwie würd igs no cool finde,wenn mier üs nach üsne Hochzyte mal würde träffe.... eifach mal so paar Schpätsummer Brütlis... all zäme mit dä Fotoalbene, zäme no chlei a dä Erinnerige fescht ha...

was meinet ier drzue? bringt mä das ächt eis häre....

28.08.12 09:39
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Huiii das wär ja lässig!!!! I be natürlich debi! Aber bis alli eri Album händ wirds es Zitli go ond denn esch no Wiehnachtszit................. Fraglich wenn mer das würde mache. Aber i wär gern debi, da gäb sicher en lässige Obe :)

28.08.12 09:41
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

pressiert ja nid, cha ja o guet afangs nägschts jahr si.... wenns de bi allne chlei ruhiger wird!

di meischte hei älwä grad drna no anders z tüe mit Dankeschärtli schribe, die eint odr andere gö ja no diräkt id Flitterwuche....

28.08.12 09:43
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

ich wär au debi!!! bin aber afang dezember no ide flittis das wird sicher luschtig eu alli mal zgseh!

28.08.12 09:47
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

super :) freu mi scho!

28.08.12 10:07
Keks 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo Ihr Lieben

So ich melde mich au wiedermal

Ihr sind ja fliessig gsi mit schriebe
Ich dues dän bi glägeheit mal nalese. Leider fehlt mir im moment echli Zyt däzue

Drum hani au min Bricht nonig gschriebe. Aber ihr händ ja uf Facebook immerhin scho mal äs paar Föteli gseh

Bimene Treff wär ich also au debi Wär lässig eu mal persönlich z'treffe

28.08.12 10:10
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Keks i ha di ned im FB

 1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 165 .. 183
irgendwie   Wünsche   Zuletzt   heiraten   eigentlich   Piratenbraut   Hochzeit   wirklich   september   gespannt   richtig   einfach   Spätsommer-Bräute   Vielleicht   Trauung   zusammen   natürlich   bearbeitet   lululuana   August-September