| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 81 .. 160 161 162 163 164 .. 174 .. 183
05.09.12 13:43
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

lululuana:
anscheinend haben die beiden Mädels noch was vor mit mir...

hab soeben erfahren, dass ich doch bitte mein Badezeugs einpacken soll... ich vermute mal wir lassen uns noch so richtig verwöhnen...*freu*

05.09.12 14:11
Maya 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@lululuana ich wünsche dir gute Besserung! Ich nehme auch seit gestern Pretuval da meine Atemwege zu sind und ich Kopfschmerzen habe.

@ Kleid abhole: i ha mis letscht Samstig wöue go abhole, isch eigenlich so abgmacht gsi. Aber Verkäuferin häts nüm gwüsst. Hanere vorhär mau no gseit gha, dasi am 01. Septämber dä sKleid no einisch wot alege wägem luege wie Schleppe ufegmacht wird. Si hät dä au nüm gwüsst dasi scho aues gnait hät zum Schleppe ufedue. Hami grad liechters gnärvt
Fazit: ha sKleid nid chöne mitnäh das noni ufbüglet gsi isch. Zum Glück isch aues andere fertig. Chas jetz am 10. Septämber go hole

@ offeni Pünkt: bi üs isch eigentlich fasch aues erledigt. Ha hüt am Catering no agäh wieviü Persone as Apéro chöme. Hüt Nomittag heimer ä Termin mit dr Standesbeamtin zum Trauuig bespräche u am Abe heimer no ä Termin im Restaurant um die letschte Details abzkläre. Nöchst Wuche dueni dä no Mandle abfülle u am Donnstig bringe mir dä Gastgschänk u Tischnämeli is Restaurant u düese grad häre. Notfallkörbli muessi no fertig stöue u süsch söt eigentlich aues erledigt si.

05.09.12 14:13
Piratenbraut_77 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

oh cool! Alle machen Wellness, so sind wir alle ganz entspannt Ich auch, am Sonntag zusammen mit GG inkl. Massage und Gesichtsbehandlung *freu*

05.09.12 15:02
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angie: bi z spot… trotzdäm no meeeega schöni feriä und ä tolli zeremonie!!! gniässets! gseht toll us!

mensch saerli, vrstand di mega, ha am mentig in minä tuusig heftli öbbis gsuächt und nit gfungä, hani grad afo hüülä isch ächt müähsam, wenn mä s gfühl het, dass es käi änd nimmt…

mir häi öisi lischtä au scho rächt abgarbeitet, aber ha amigs s gfühl, dass immer nöis drzuä chunnt… ha geschter wider mol ordnig in dr lischtä gmacht, jetzt gsehts nüm sooo schlimm us

s tönt jo scho wider beser... mir schaffä das alli

guäti besserig lululuana!

haha, piratenbraut, nicht einfach die schrift kleiner machen so gut…

hab' leider auch nicht mehr frei, nur den tag zwischen zivil und kirche, hoffe, dass wir da am abend noch ein bisschen ins sole uno können...

mensch ladies, kann mich schon gar nicht auf anderes konzentrieren *kreisch*

und jaaa, zähle mich auch zu den "wetter.com-süchtigen"

06.09.12 14:20
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Juhuuuu, ha grad min Schleier fertig gmacht. Jetz gfallt er mer viiiiel besser wie vorher, jetz esch er perfekt

Bin am Liste abarbeite... es get eis Häckli am andere. Aber es het no veli open positions...

06.09.12 14:35
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

huhu saerli :-D ooooooh ich bi so gspannt wiä dä schleier schlussendli worde isch
isch es schwierig gsi?

super dass a dim freie tag so fliessig am abhäckle bisch! wiiter so

@me: ich ha gester diä definitiv sitzordnig chöne festlege und due jetzt den d'tisch-chärtli aschriibe
am mäntig namittag gömmer no d'location go d'musig-alag teste vilicht chömer au no es tänzli ufs parkett lege zum luege wiäs vom platz her langet

06.09.12 14:43
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

oh saerli toll, schön, dass du jetzt so zufrieden bist mit deinem schleier

06.09.12 17:35
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

So, jetzt geht es mir viiiel besser. Bis auf wenige Kleinigkeiten ist alles erledigt. Tischordnung sitzt (hoffentlich ändert sich nichts) und Tischkärtli sind angeschrieben.

Jetzt kann ich mich wieder besser entspannen Der freie Tag hat sich gelohnt.

@ cutebride
Neinei, das esch ganz eifach. Ha das jo scho mängisch gmacht
Hmm, Musigalag teste wär glaub au no was für eus. Wobi bi eus werd emmer eine vom technische Dienst ome sii. Aber de wird natürlich ned DJ spiele. Mer münd no en Gast froge, ob er chli DJ spielt met eusere Playlist. Eigentlich chan ers eifach laufe loh. Aber falls de Stil mol ned so passt, dass mer öper händ wo wechslet.

Ez gohts bi allne Spätsommerbräute in Endspurt! Send er noni nervös???

06.09.12 17:51
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@saerli, das freut mi mega zghöre dass hüt so guet gloffe isch

jaaaaaaaa es bizeli nervosität macht sich scho bemerkbar

06.09.12 22:32
Zottel 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Ich bin unglaublich nervös!! Nerve schon alle heute in
Zwei Wochen haben wir unser ziviles hinter uns

 1 .. 81 .. 160 161 162 163 164 .. 174 .. 183
september   Zuletzt   wirklich   gespannt   heiraten   zusammen   einfach   irgendwie   bearbeitet   eigentlich   Trauung   Piratenbraut   natürlich   August-September   Wünsche   Vielleicht   lululuana   Hochzeit   Spätsommer-Bräute   richtig