| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 87 .. 171 172 173 174 175 .. 183
21.09.12 13:41
Keks 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Also mini Düüme und Pföötli vo mine Chatze sind au druckt Ich hoffe fescht für Eu, dass s'Wetter super wird. Aber Eui Hochzig werded sowieso wunderschön

Zuletzt bearbeitet am 21.09.12 14:04

21.09.12 14:46
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Liebi Brüt vo disem Wucheänd.... es geit am Ändi zue...

gniesset dä Tag, egal was für Wättr isch! probieret jede Momänt i euch uf z suge, gniessets eifach es isch sooo schnäll vrbi!




ig ga hüt Aabe no churz zu minere Schwoscht ga d Föteli reiche, das si abr de o meh "Blödeli-Föteli" und vom Fescht am Aabe. Abr bi glich gschpannt UND ungeduldig. Wirde hüt wohl widr zum Briefchaschte seckle,weni hei chume, ir Hoffnig dass d DVD vor Fotografin drinne isch!

21.09.12 17:51
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Danke vellmol för svele Duume drücke und Pfötli drücke.

Langsam chonnt dNervosität... I ha bes jetzt so Stress gha, dasi gar ned dezue cho be.
Ez münd mer no dPlayliste sortiere ond denn esch def. alles gmacht!

Venus, i freue mi au dass chonnsch, juhuuuu!!!

Es esch so schön, dass do alli metenand amig metfiebered.

De Rege esch mer eigentlich glich, es esch nor um sKleid schad wo nass wird ond dass mer halt ned so chöned dusse sii :( Fiire dünd mer glich

Hoffe mer eifach, dass dWettervorhersag völlig falsch gläge esch

I wönsche au allne andere Brütli ganz en schöni Hochzit ond en unvergessliche Tag met vellne schöne Momente :))

21.09.12 18:10
dia

nicht registriert

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Liebi saerli
Ich wünsch dir morn e unvergässliche schöne daag mit ganz vill sunneschin!! Er wird sowieso wunderschön wärde ob sunne oder räge!
Ich freu mi jetzt scho uf d föteli, denn ich bi sooooo gspannt wie du im kleid ussehsch!!
Dänk fest an dich!

Lg, dia

21.09.12 23:35
Zottel 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

So meine Nervosität steigt, gehe nun ins Bett und hoffe dass ich schlafen kann. Ändern kann ich jetzt nichts mehr es wird alles gut gehen!! Vielen Dank euch allen fürs Daumen drücken und für Eure Unterstützung im Forum!

22.09.12 08:25
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Huhu Dia!
S Gälbe ha i nach dr Zeremonie aka!
Freu mi jo scho

22.09.12 11:50
soraya1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Liebe saerli
Liebe zottel

Ich wünsch euch heut eine wundervolle Hochzeit. Last es euch gutgehen. Und wie heist es so schön in Italien. Wenn es Regnet dann hält die Ehe dafür definitiv.
Ich bin schon sehr gespannt auf eure Berichte.
Liebe Grüsse
Soraya

23.09.12 14:09
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo mini Liebe

Danke eu vellmol
Mer händ trotz em Räge en unbeschrieblich schöne Tag gha. Die viele Emotione chöned mer nonig fasse ond münd das alles ergendwie verarbeite :) Aber för das händ mer ez jo zwoi Woche Zit i de Flitterwoche.

Nachher schrib ich euch gern vo eusem wunderschöne Tag Er send alli super!

Grüessli ond en schöne Räste vom Sonntig

23.09.12 15:28
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Liebi Saerli, so schön z'ghöre dass ihr en schöne Tag gha hend!! bi scho mega gspannt uf din bricht und natürli au uf Föteli!

Alles Liebi für eu zwei und ganz schöni und entspannti Flittis wünsch ich eu!!!

23.09.12 15:41
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Danke vellmol. I wönsch der den au en wonderschöni ond unvergässlichi Hochzit. Bin seeehr gspannt und freue mi uf sHeicho ond eusi Liebe Fründe und Familie weder um eus ha. Aber i freue mi au ufs entspanne ond gnüsse ide Ferie.

Dänke de adi

 1 .. 87 .. 171 172 173 174 175 .. 183
Trauung   eigentlich   Piratenbraut   irgendwie   Vielleicht   heiraten   richtig   wirklich   einfach   Zuletzt   natürlich   August-September   Hochzeit   Spätsommer-Bräute   Wünsche   lululuana   gespannt   zusammen   september   bearbeitet