| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 89 .. 176 177 178 179 180 .. 183
05.11.12 06:52
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angi, öii Chärtli gseh hammer us, was mä uf em Bild cha erchenne!

Mier hei d Briefmarkene o mit Webstamp gmacht und alli wo bis jetz gschribe odr aglütet hei um z Danke für z Chärti hei d Marke erwähnt. Isch also henne guet acho!

05.11.12 08:48
soraya1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Wow, die sie toll worde Angi.

05.11.12 09:32
Steph

nicht registriert

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

hey Angi

Mega schöni Kärtli, kunnt me grad Ferie Gfühl uf

05.11.12 15:09
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Danke Ihr Liebe! Ich bi ebe mega unsicher gsi will si sälber gmacht sinn. Ha nit gwüsst, obs denn nit chli billig usseht...

05.11.12 15:27
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angi, wie meinsch sälbrgmacht? vo A-Z odr sälbr gschtaltet?

Sälbrgmacht fingeni meischtens viiiiiel persöndlecher!

05.11.12 15:35
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

lululuana:
angi, wie meinsch sälbrgmacht? vo A-Z odr sälbr gschtaltet?

Sälbrgmacht fingeni meischtens viiiiiel persöndlecher!

Jop, vo A-Z

05.11.12 15:39
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

gseht drum uf em Bild henne professionel us, also gaaaaaaaaar nid nach sälbrgmacht, tüechts mi!

05.11.12 15:47
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

lululuana:
gseht drum uf em Bild henne professionel us, also gaaaaaaaaar nid nach sälbrgmacht, tüechts mi!

Jo, das stimmt. Me sehts nur, wenn mes in dr Hand hebt. Me merkts am Papier. Aber si sinn würkli schön worde! Mir hänn schliesslich alles sälber gmacht und so passts au

06.11.12 14:09
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

lolo:
hey saerli

yeahhh du bist zurück

oje sandflies, hättest du ich doch gemeldet, ich hätte dir einen vortrag über diese biester halten können

es ist extrem wichtig, dass du nicht kratzt!!! ich weiss das ist schwierig aber sehr wichtig!!

weitere infos findest du hier:
http://www.insektenstiche.info/sandfliegenbisse/

weiterhin gutes ankommen in der schweiz


Nun weiss ich Bescheid, ich bin allergisch gegen die Fiecher und deshalb habe ich seit 3 Wochen so starke Kopfschmerzen

Also wer in die Tropen geht, bitte genug starke Mittel mitnehmen und wenns zu Hause nicht aufhört mit beissen oder das beissen wie bei mir nach 6 Wochen immer noch zurückkommt, dann bitte zum Arzt gehen... Bei mir liegt es an der Leber, welche bei mir nicht richtig arbeitet, so kann der Giftstoff nicht gut abgebaut werden.
So schnell gehe ich nicht mehr in tropische Regionen

07.11.12 14:01
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Froue, wo machet ier z Photobuech?

Ha bi smartphoto.ch agfange und bi henne zfride gsi,has dert grad mit dr Hochzytsvorlag gmacht und es het üs würkelch gfalle bis hüt am Mittag... da hani gmerkt dass es "nume" 20x30 isch und ig wet/wot doch 30x40.

1. isch d Vorlag bim XL nid vrfüegbar
2. chani jetz no eis afa

schisst mi ja grad henne nid a....grrrrr....

bi jetz scho di ganz Zyt chlei am sueche nach anderne abieter abr bis jetz bini nid fündig worde, finge eifach nid das woni irgendwie im Chopf ha!

 1 .. 89 .. 176 177 178 179 180 .. 183
August-September   september   Hochzeit   Wünsche   heiraten   richtig   Piratenbraut   eigentlich   Vielleicht   wirklich   Trauung   lululuana   natürlich   Zuletzt   irgendwie   zusammen   gespannt   einfach   Spätsommer-Bräute   bearbeitet