| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 90 .. 177 178 179 180 181 .. 183
07.11.12 14:16
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallooo lululuana

I maches bi Ifolor. Det chasch es Programm abelade wod dFotos direkt vo dim Ordner ufem PC chasch is Buech ifüege, ohni das ständige Downloade...
Mer händ sBuech premium gwählt, well det dSite flach liged, wenn mers ufmacht. So chan mer au ganz breiti Fotos inedue. Es get jo au no ganz vell anderi Büecher zum uswähle.
I be bes jetz emmer zfriede gsi met em Service det. Wär au froh gsi, wenns das Buech grösser gäbt, aber es esch nor i einer Grössi verfüegbar. Aber wenns offe de en grossi Flächi esch, wells jo Flach esch über dBindig vo de Site, denn fendis okay.

Set unbedingt afange. Maches glaub höt Obig... Vell Spass ond ärgere di ned, dass nomol muesch afo. I ha au erst letscht Wuche tschegget, dass es es eifachs Programm get wo vell Zit ond Ärger spart

08.11.12 09:36
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

saerli, und bisch drzue cho geschtr aabe?

Ig ha no "schnäll" welle fertig mache und bi de grad widr 3 Schtung dranne ghocket.... nume schnäll... vrliere mi geng unheimlech drinne!

abr drfür si jetz alli Albene bschtellt. Mier schänke dä Eltere und Groseltere z Wiehnachte grad chliini Albene vom Hochzyt und mir Schwoscht als TZ.

De hets no eis gä vom Aabe vom Fescht... also ier gseht, bi es flissigs gsi... uf dr Bschtellig si insgesammt 9 Albene...hmmmm

08.11.12 09:43
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Wo hesch sie den ez gmacht?
Läck 9 Albene??? Dasch de viel! Jo gäll do cha mer Stonde demet verbrenge. I maches eb eno gärn, aber Zit lauft emmer devo.

I be gueti 2 Stond dra gsi gester ond ha genau 4 Site gschafft! Haha
I ha eifach kein Afang gfonde, ha ned gwösst wie i sell starte. Obi nor vom kirchliche sell es Album mache oder obi vom Zivile au sell Bilder ine due...
Ez hani uf de 1. Site de Srpuch wo eus belgeitet inegschrebe (bes ich nor scho en schöni Schrift gfonde ha!). Uf de 2. Site hets es Foto vo eusem Türschild (het dFotografin gmacht) wo no eusi ledige Näme droffe stönd.
Uf de 3. Site hani ez mol agfange met mim Kleid hängend am Schrank und wo ich mech parat gmacht ha, denn werde die folgende Site vom GG sii wo er sech parat gmacht het und denn vom erste Träffe usw...
Vellecht machi eifach vom zivile es einzels chlises Album... I weiss es ned!!!
Ond för dEltere wetti jo au no je es Album mache, bitz chliner und meh uf sie abgstimmt... Huch, i ha eifach zwenig Zit!!! Werde am Wucheänd nomol dra hocke.

08.11.12 09:47
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

ja du die Albene hei sich summiert, abr gäll üsi Eltere si beidi gschidr also gits dert scho mal 4 statt 2...
Groseltere läbe nume no vo mire Site, si o widr 2 Schtück und de äbe no für mini Schwoscht/Tz ei...git grad 7... de no z grosse für üs und no eis mit Bildr vom Fescht.

Has uf Smartphoto gmacht... chönt dert z Projekt teile, de chasch schnöigge wenns di wundrnimmt!

Bi dene Albene für d Familie hei mier eifach uf dr letschte Site geng z gmeinsame Fötel mit dä jewilige Persone... dr Räschte isch bi allne gliich!

08.11.12 09:56
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Ah ja sooo... Denn gets natürlich meh.
Für dGrossmüetere mached mer en Kalender. Do händs sicher au Freud. Denn markieri grad no dGeburtsdate vo allne Verwandte drii.

Wie meinsch Projekt teile? Mech nimmt alles wunder!

Hmm, da wär au en Option, eifach zhinderst paar Familiebilder... Oder ebe schön de Reihe noche, so wies am Fest ebe au gsii esch. Mer händ leider kei Familiebilder... Das esch eus ergendwie durch dLappe gange. Es get eis einzigs Bild wo viel Familiemitglieder druffe send. Aber keis woni z.B. met mine Eltere druffe be. Set langsam vorwerts mache, es esch denn schnell Dezember und denn händs Lieferproblem und glichzitig setti no lehre für Prüefige.....................

08.11.12 09:59
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Saerli, ha dier ä PN gschickt...

Vr****** no EI Rächtschribefähler gfunde.... grrr... ha das Ding X mal düregugget und gläse.
ha jetz grad agfragt ob mä das Projekt chönt storniere odr di aktuelli Version (has online grad gänderet) vrwände.
Mensch, das regt mi grad uf!

08.11.12 11:55
Keks 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hey Ihr Liebe. So ich melde mich au mal wieder Ha grad sehr viel ztue. Vorallem im Private. Ich hoffe es gaht Eu allne guet?

@ Saerli: Ich hoffe äs isch alles wieder OK und du häsch dis Chopfweh wegbracht?

@ Lululuana: Wow, du bisch ja richtig fliessig gsi. Ich ha jetz endlich mal es Weekend woni nüt vorha und setz mich mal an PC und fange ah. Ha mir scho mal chli Gedanke gmacht wie wo was. Bi mir aber nonig ganz schlüssig. Vorallem bezüglich Abüter. Dörfi bi Dir mal go luege?

08.11.12 12:35
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

sicher Keks, schicke dier grad ä PN!

08.11.12 12:45
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hoi Keks

Es esch allgemein bitz ruhiger worde do inne :)
Danke, sKopfweh esch zwar no do, aber es sett bald bessere.

Mer mached sAlbum bi ifolor. Kenne nur das ond cha darum kei Vergliche mache was besser esch.
Es gseht grundsätzlich ähnlich us wie da vo de Luluana vom Ufbau her, mer chan alles wähle, Hintergrund, Ufbau vo de Site, Farbe, Rahme usw...

Viel Spass denne

08.11.12 13:03
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

was ig bi smartphot cool finge isch d smartgarantie.

http://www.smartphoto.de/smartgarantie

ig wirde de älwä grad gebruch mache drvo, da ig ja ä Rächtschribefähler gseh ha... eine... und ire Übrschrift...grrrrrrrrrrr

 1 .. 90 .. 177 178 179 180 181 .. 183
Wünsche   Piratenbraut   August-September   Vielleicht   einfach   heiraten   Trauung   zusammen   gespannt   irgendwie   Zuletzt   september   natürlich   lululuana   Spätsommer-Bräute   bearbeitet   wirklich   richtig   Hochzeit   eigentlich