| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 106 .. 183
20.04.12 14:02
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@cutebride: gäll isch schwer, s git sooooo vill schöni liäder du wirdsch sichr diä richtigi entscheidig träffä

@angi: das duät mr läid für di... was hesch denn für steinli bstellt? am beschtä passä glaub scho immer "wissi" oder gfallä dr diä au nit?

hesch mol agfrogt wäg em ami züg oder reagierä diä äifach nit?

apropos steinli, ig ha bi mim ring no lo rächnä was es choschtet, wenn mä zu dä wissä no äi schwarzä oder no äi pinkigä macht. bi jo gspannä, öb das prislich würd dinn liggä...



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12

Zuletzt bearbeitet am 20.04.12 14:04

20.04.12 14:23
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

jusi:

@angi: das duät mr läid für di... was hesch denn für steinli bstellt? am beschtä passä glaub scho immer "wissi" oder gfallä dr diä au nit?

hesch mol agfrogt wäg em ami züg oder reagierä diä äifach nit?

apropos steinli, ig ha bi mim ring no lo rächnä was es choschtet, wenn mä zu dä wissä no äi schwarzä oder no äi pinkigä macht. bi jo gspannä, öb das prislich würd dinn liggä...


1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12

Liebi Jusi

D Steinli sinn glaub Saphir und no was anders. Wiss isch ebe gar nit mins aber farbig passt irgendwie au nit. Schwarz vilicht aber das het unsere Härsteller nit... Und i mag en nit 2 Mol ischicke, mache jo no e Goldstreife druf!

Wooow, Dine tönt wunderschön! Und tür

Wäg de Schueh: die hänn scho gseit, es sig am März erscht wider an Lager. Mir lönn ebe alles zume Fründ in Amerika schicke und dä schickts uns denn- dä isch aber nit so viel umme

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

20.04.12 14:56
Vikunija 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@angi: Ach nei, sonen Saich, das tuet mer leid dases nüt debi ka het wo dir gfallt!

Häsch schomal anen gelbe dänkt, passend zu dine Lieblingsblueme? ( sorry Name chan mer eifach nid merke ) Weiss halt nid ob das denn zu dem goldstreife würd passe...

Bisch der sicher das de Ring nid willsch 2x ischicke für es schwarzes Steindli? Wenns das sich wo dir gfallt würd ich die Umständ uf mich neh, de Ring häsch ja denn s ganze Lebe


Wow, Jusi, dine tönt würkli speziell, bin denn gspannt uf es Föteli

20.04.12 15:24
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angi/vikunija: ach, ig fänds ebä scho no toll... aber cha mi nit so entscheidä öb schwarz oder pink aber wiä gsäit, z erscht muäss ig mol d offärtä abwartä... hihi, villicht si si denn glich alli wiss

angi: luäg, zwöi ring mit schwarzä... ig finds ebä rächt cool... chönntisch sicher au bimänä angärä goldschmied machä lo, oder? so einzelni gsehn sicher no toll us... oder mit gälb mischä...

diä beidä ring hättä mir ebä no gfallä, aber am gg nit






1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12

Zuletzt bearbeitet am 20.04.12 15:26

20.04.12 15:31
Vikunija 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@jusi

Hmm schwierig! Aber ich würd jetzt galub zu schwarz tendiere. Mir gfallt pink zwar au uh guet, aber ich finde schwarz eifach ziitloser.
Aber häsch ja na Ziiit und ebe, d Offerte entscheided ja viellicht au na biz mit

Die RIng wo du postet häsch gfalled mer also au sehr guet!
De underi fascht nabiz besser!
Han mir das garnie überlait weg andere Farbe...
Aber zu eusem Ring het e anderi Farb glaub nöd so passt und eus isches ebe wichtig gsi das mir beidi de glich händ, ich eifach na mit Diamäntli...

uh machsch mi na gluschtiger uf din RIng

20.04.12 15:35
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

irgendnöimä hanen glaub postet, aber luäg, s wird zu 99% dä im ahang...

bi mir sett denn quasi dr letschti stei mit mä farbigä ersetzt wärdä... und bim gg chunnt dr glich verlauf, äifach statt steinli glänzig oder graugold...



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12

Datei-Anhänge
ring.jpg ring.jpg (31x)

Mime-Type: image/pjpeg, 17 kB

20.04.12 16:31
Vikunija 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Danke Jusi. Stim, du häsch die ja na beschriebe am Baslertreffe. Sorry, ich vergesslich ich...
Oh würkli schön, finds au super das din Schatz den de glichi Verlauf wird ha. Mir gfallts halt wenn mer gseht das d Ring zämeghöred. aber das isch Gschmackssach.

Ah nume s letschte Steindli. Hmm, ja denn weissi au nüm obi für schwarz oder rosa wäri

20.04.12 16:39
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

hihi, macht gar nüt
mir findä das ebä au wichtig und schön, wenn si "zämmäkörä"
hejo, mir wärdä gseh wiäs chunnt... ha no ä bitz zit zum mi entscheidä

wünsch öich allnä ä schöns weekend! ig haus jetzt



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12

20.04.12 19:32
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Jusi- uf Dini Offärte bini au gspannt Also schwarz findi supi- weisch wie schön mit violett weiss zwar, Du willsch rosa

Jo unsere Ring isch jo obe Felsstruktur und unte glatt- dört kunnt denn e Goldstreife druf. Und in Felsestruktur vilicht es Steinli. Aber mitem Gold sehts denn so farbig und kitischig us


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

23.04.12 11:24
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angiyves:
Jusi- uf Dini Offärte bini au gspannt Also schwarz findi supi- weisch wie schön mit violett weiss zwar, Du willsch rosa

Jo unsere Ring isch jo obe Felsstruktur und unte glatt- dört kunnt denn e Goldstreife druf. Und in Felsestruktur vilicht es Steinli. Aber mitem Gold sehts denn so farbig und kitischig us


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

hei angi

wiä wärs denn mit mä wissgoldstreifä (poliert) statt gälgold? aso wenn du s gälgold kitschig find, isch es evtl. jo nit s richtigä, oder? sorry, wenn i di irgendwiä falsch vrstandä ha...

 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 106 .. 183
Trauung   bearbeitet   Hochzeit   gespannt   Piratenbraut   Spätsommer-Bräute   Zuletzt   wirklich   Vielleicht   Wünsche   september   eigentlich   natürlich   einfach   irgendwie   zusammen   August-September   lululuana   richtig   heiraten