| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 18 .. 33 34 35 36 37 .. 110 .. 183
29.05.12 14:24
Seechind84 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Bräune: Ich werde mich auch im Schatten halten. Hab dieses Wochenende bereits einen ziemlichen Abdruck im Ausschnitt bekommen vom Mittagessen im Garten.

@Tortenfigur: Sind bei euch wirklich ein paar sehr schöne Figuren dabei. Allerdings haben wir uns gegen eine Tortenfigur entschieden. Wir werden zuoberst Blumen haben, welche sich mit einer Ranke nach unten winden.

@Schmuck: Ich hab im Kleidergeschäft eine Kette gekauft, die aus einem weissen Draht besteht und unten nur einen Stein angehängt hat. Da mein Neckholder bestickt ist, passt der weisse Draht schön dazu, er "verschwindet" so fast ein bisschen. Dazu hab ich mir ein paar Ohrringe gekauft, welche zum Stein passen. Armband werde ich keines Tragen, da ich zur Kirche dünne Fingerlose Handschuhe habe.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

06.06.12 00:00
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

juhui, geschtr isch z Tel cho dass üsr Ringe da si....

isch mega schnäll gange, das het sogar d Vrchöifere gseit. Jetz chunt de di schlimmi Zyt, die schöne Ringe daheime ha und nid dörfe trage... *sniff* gloube ig gibe die de grad mire Schwöschter zum ufbeware de isch d Vrsuechig nid so gross!

06.06.12 09:38
Silca 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@lululuana: Das wür ich au...sicher isch sicher. Unsere kommen so in 3 Wochen. Denn gahts nümm sooo lang bis mer sie alegge dörfed.

Geschter bin ich mis Kleid go abstecke... sKürze git ca. 5 Stund arbet...hhhuuuuiiiii




****** 11. August 2012 *****

06.06.12 09:44
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

geit no drü Mönet, sogar no paar Tag lenger.... *ungeduldigbin*

vom Chleid hani no nüt ghört, das macht mi o langsam schier närvös abr isch ja o grad ersch öppis meh als 2 Monet här wonis bschtellt ha. Irgendwie geits mier momentan grad chlei z wenig schnäll....

d Lüt lö sich unheimlech drzyt zum amälde. Guet wie scho gseit mier hei d Amäldige früech gschickt und z Datum dummerwiis chlei wit use gsetzt. De ghörsch jetz so Sache wie "ha ja no drzyt zum entscheide". Wobi ig bi dr Meinig, wenn mä doch ä Iladig übrchunt und mä gärn giengt, de gugget mä i Kaländer und entscheidet... abr schiint nid bi allne so z si

06.06.12 09:49
sayna 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@lululuana - Super Idee mit dinere Schwöster. Werded mir denn au mache...oder glich bi eus phalte und denn chasches immer mal wieder aluege
Wege de Iiladig isch scho so - ich han au gfunde me cha sich doch grad aamelde, aber ich weiss, dass ich selber so bi, dass wennis nid grad denn sofort mache und d'Ameldefrischt relativ lang isch, sGfühl ha, mer het ja no Ziit.... Guet bi eus hends grad mal 1 Mt. deziit gha...


Ouuuu, ich wett doch au nomal i mis Kleid schlüfe....

Mir gönd hüt go de Apero bestimme und s'Menü ussueche - und denn chömer schowieder öpis abhögle


«~»«»~«» 10.8.2012 und 17.08.2012 «»~«»«~»

Zuletzt bearbeitet am 06.06.12 09:51

06.06.12 11:00
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

die wo z Chleid scho hei, wie lang heit ier druf gwartet?
die wo z Cheid no nid hei (so wie ig), wen rächnet ier drmit?


mier heis eifach gseit 3-5 Monet, si tüege sich de mälde...

06.06.12 11:06
Keks 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Mir händ üsi Ring scho sitem März dihei Aber d'Versuechig isch gross, zum sie immer mal wieder azluege und au azlege Zwüschedure isch aber d'Versuechig definitiv zgross und ich cha nöd wiederstah

Betreffend Kleid: Ich ha mis Ende Januar bstellt und ha Endi Mai vom Bruutmodegschäft Bscheid übercho, dass sie jetz mis Kleid heged. Am 19. Juni han ich dä Abstecktermin

Hm, das mit dä Ameldige isch au sone Sach. Üsi Gäst händ 1 Monat Zyt gah zum sich amelde. Je nöcher dä Ameldeschluss cho isch umso meh Ameldige händ mir übercho. Aber schlussendlich händ mir trotzdem no äs paarne müese hinedrihtelefoniere

06.06.12 11:16
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@lululuana,

ich han a dem tag wonis chleid kauft han am 11. Februar grad de termin abgmacht zum abstecke und das isch am 19. Mai gsi. I dere ziit hani au nüt ghört und bi eifach am 19. verbi gange und ha den chöne ufatme dass sie es wie versproche rechtzitig bstellt hend aber ebe dass sind jetzt au 3 mönet warteziit gsi! ich wür mir eifach nöd zviel gedanke mache.. ich bi zwüschedure au chli am panik schiebe gsi aber ich hets gschieder chli locker sölle ne

Am 25. August dörfis den abhole... ich freu mi so wennis endli dörf mitneh

.:wedding date:. 29. September 2012

06.06.12 11:21
Silca 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Kleid: Mis Kleid isch 5 Mönet nach Bstellig cho

@Anmeldung: Am 01.06. isch üse Aameldeschluss gsi. Vo de gladne Gäst het sich ussert öppert alli aagmolde. Bi de Apero Gäst hani mal im Mai agfange nohfroge weni gad öppert gseh han und jetz fähled üs au no es paar. Aber mir hend en extrem grosse Apero, vo dem her verwunderets mi ned das ned gad all dra denkt hend.

****** 11. August 2012 *****

06.06.12 11:28
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Keks
wo d Ringe si cho, bevor mier sä no hei la ischicke zum graviere hätte mier sä am liebschte grad hei gno. Heis scho denn chum chönne erwarte, drum isch es älwä würklech gschidr die blibe bi mire Schwoscht odr süsch bi öpperem.
Wirde sichr o z Chlei bi ihre odr grad bir Tante (woni o d Nacht vorhär übrnacht und mi zwäg mache) deponiere. Nime hie natüüürlech nume Rücksicht uf Nöigier vo mim Schatz, sälbvrständlech...

@cutebride1
gross Gedanke macheni mier nid, bi eifach nume ungeduldig...da isch alles... ah und ä Gwundrnase!

 1 .. 18 .. 33 34 35 36 37 .. 110 .. 183
Hochzeit   irgendwie   Trauung   heiraten   lululuana   bearbeitet   Spätsommer-Bräute   richtig   Vielleicht   wirklich   August-September   zusammen   eigentlich   Zuletzt   Piratenbraut   Wünsche   gespannt   natürlich   september   einfach