| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 20 .. 38 39 40 41 42 .. 113 .. 183
12.06.12 13:24
lolo 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Liebi Angi

Dio mio, de Apéropriis . Isch aber au grad s`Ässe gäll?

Mir händ au es Fass Bier wie d`Saerli. Isch das bim Verastalter nüd im Agebot? Villicht chönd er no wächsle?

14.06.12 07:30
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

sodeli hüt isch es sowit, no genu drü Monet... *bibr*
jetz muesi/chani hüt morge uf z Standesamt alüte für das Vorbereitigsgschpräch, also afe mal d Ungrlage für azmälde...

bi scho hie ä bitz närvös, wie wird das ächt de i drü Mönet si...hehe

14.06.12 07:42
lolo 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Guete morge liebi Brüt

Mir händ hüt euse Termin ufem Standesamt...finds plötzlech komisch min Nachname z`ändere, muess mich glaub nochli demit ussenand setze....

Und langsam bin mr am überlege, ob i de Bolero uf etsy söll bstelle. Würd super zu mim Chleid passe...

14.06.12 08:01
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Guete Morge Zäme

Lululuana, mer händ au höt e 3 Monet sStandesamtliche Hochzit :) Aber e Wuche spöter de no sKirchliche
I be nor chli nervös, wenn i a bestimmti Einzelheite vom Tag dänke, z.B. en Red halte...


Lolo, das esch mega schön! Wenns ned so tür esch, würdis uf jede Fall bstelle. Das passt jo fast zu allem. Super :)
Dänk aber dra, dass es a de Puppe über dSchultere tüfer liet, well die Madame kei Ärm het. Es würdi denn bitz höcher sii und chasch de dini Ärm ned so guet lupfe, well sust sganze mit ufe chonnt.

Grüessli


°°°22. September 2012°°°

14.06.12 08:39
Keks 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo liebi Brüt

Ui, bi mir gahts nurno 51 Tag Uf di eint Siite chani chum meh druf warte, uf di ander Siite dänki dän amel, hm dän isches scho verbi...

Mir händ das Vorbereitigsgspröch im Mai gah und ich bin erstunlicherwiis gar nöd nervös gsi, dafür isch min GG umso nervöser gsi, debi isch er sust immer "die Ruhe in Person"

Lolo mir gahts au so, je nöcher s'Hochzig chunt, umso komischer find ich d'Vorstellig, das ich bald än andere Nachname ha

Dä Bolero isch sehr schön, dä wür mir au no gfalle

14.06.12 09:17
sayna 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Bi eus sinds no 64 Täg! Und grad gester morge sind mer ufem Zivilstandsamt gsi für alli Formalitäte und ja, mir ischs gester au ufsmal komisch vorcho wegem Name. Obwohl das eigentli gar nid e Diskusion gsi isch für mich....

«~»«»~«» 10.8.2012 und 17.08.2012 «»~«»«~»

14.06.12 10:34
Kristina 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Guete morge mitenand.... Ich han immer still bi eu mitglese und meld mich jetzt ah... hüürate am 14.07.2012 also no ein monat... lg Krisi

14.06.12 10:35
Kristina 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@lolo dis Bolero isch de Grund gsii werum ich mich agmolde han... wie tür isches... finds de hammer!!!

14.06.12 10:51
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

lolo:
Liebi Angi

Dio mio, de Apéropriis . Isch aber au grad s`Ässe gäll?

Mir händ au es Fass Bier wie d`Saerli. Isch das bim Verastalter nüd im Agebot? Villicht chönd er no wächsle?

Jo isch grad alles zämme! Hmmm, mir hänn ebe extra 2 Ami-Bier wills jo zum Motto muess passe. Glaub mir mienn uns drmit abfinde, dasses türer wird...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

14.06.12 10:55
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Bi mir gohts no genau 2 Mönet, resp 61 Däg!!! Puuuh, ich bi jetzt scho sooo nervös! Am Suntig mueni schaffe, denn mache mir grad chli Hochzitsplanig- stoht no Einiges a und ich ha fascht kei Zit was mache...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

 1 .. 20 .. 38 39 40 41 42 .. 113 .. 183
bearbeitet   Hochzeit   lululuana   heiraten   richtig   wirklich   Zuletzt   natürlich   Wünsche   Trauung   gespannt   einfach   zusammen   september   Piratenbraut   Vielleicht   irgendwie   eigentlich   Spätsommer-Bräute   August-September