| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 26 .. 49 50 51 52 53 .. 118 .. 183
28.06.12 07:42
Mery87

nicht registriert

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Liebe Jen86

Ich kann mich soraya1 nur anschliessen... Ich finde das Schloss Schadau ebenfalls eine wunderschöne Location!! Meine Cousine hat letztes Jahr dort geheiratet - es war ein Traum!! Alles liebevoll und wunderschön hergerichtet und auch das Personal war super!!

Wir wollten zuerst im Schloss Spiez feiern...mussten dann jedoch feststellen, dass das Personal (oder zumindest diese Personen mit denen wir zu tun hatten) total unflexibel waren... Von da her kannst du
dich auf Eure Feier im Schloss Schadau freuen!!! Ich hoffe du kannst die letzten Vorbereitungswochen
noch ohne "Bauchweh" geniessen!!

Amery, herzlichen Dank für Deine Mithilfe!! Ist sehr lieb!! natalie gozzi und mya audrey habe ich bereits per Mail kontaktiert jedoch immer noch nichts von ihnen gehört. Nun hat mir eine Arbeitskollegin Beatrice Nüesch
empohlen..mal gucken

Kaum zu glauben bald ist August

Liebe Grüsse Mery87

28.06.12 08:27
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Guete Morge Zäme

Soooo, höt chöned hoffentlich alli weder schriibe :)

Mer händ gester euses Ehevorbereitungsgespräch gha bim Zivilstandsamt. Eusi Standesbeamtin esch extrem herzig. Sie heisst glich wie ich ond esch nor es Johr jünger. I glaub i be met erer Schwester id Schuel. Muess sie denn no froge...

Jedefalls wird bi eus Standesamt en churzi Sach. Da für eus sKirchliche Hochzit die eigentlichi Hochzit esch.
Für was hani den jetzt no es kurzes Brutkleid kauft zum Standesamt? Tötschi Macht nüt I ha freud am Kleid und so en Glägeheit gets nöm Fehled nor no dSchueh :)

Denn send mer no eusi Ring go aluege. Es chonnt guet met mim... Er wird jetz fertig gstellt. Und GGs Ring händ mer bstellt. Titan und Carbon. Es esch chli schad, dass eusi Ring ned "zäme passed". Mer händ eus eifach ned chönne einige

Was stoht i euche Gravure drin? Vorname Datum??? Vorname? En Spruch? Nor sDatum?

28.06.12 09:46
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@saerli, du seisches so glegeheite zum es churzes brutchleid alegge gits den nüm han au es churzes chleid kauft fürs zivile hihi.

i eusne gravure staht dä vorname vom andere es chlises herzli und s'datum vom hochziit für was hend ihr eu entschiede?

28.06.12 10:02
soraya1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Mery: Weg dinere Sängerin. T Mya Audrey he mir au zerst welle. Aber sie het üs den gseit das sie evt gar ke Hochziete me macht resp nur no Zitwis. Sie isch ja uf Tournee (siehe ihre total gfüllti Uftrittsplan) u i chönt mer vorstelle das sie die offne Täg als Pause brucht u ke Ufträg nimmt. Aber antworte chönt sie ja glich.
Wieviel döfs de Choste? Mir he e sehr gueti Sängerin wo alles singt u üsi Stuck sogar interpretiert het dermits alls i allem es Stimmigs Bild git. Allerdings isch sie nid ganz günstig. Da min Schatz mit ihre befründet isch, he mer Rabatt gha. Sie het e Band u je nach dem was du möchtisch chasch du t Azahl vo de Persone selber bestimme.
Es git aber auch viele Studenten (auch Musikstudenten) oder Hobbymusiker die soetwas machen. Wir hätten fast die 2 genommen. http://www.youtube.com/watch?v=LNs6PUHa-cA (bis meinem Schatz einviel, dass wir seine Kollegin nehmen können). Das ist natürlich viel günstiger. Wir haben sie von unserem DJ empfohlen bekommen. Wenn du magst kann ich dir die Natel-Nr geben.

@Saerli: Wir haben auch keine gleichen Ringe sondern nur in Anlehnung. Mein Ring ist sehr feminin, sodass es nicht möglich gewesen wäre. Ich finde das aber nicht tragisch. Der Ring ist ja ein Symbol der Verbundenheit und kein Memorystück. Da ist es für mich am wichtigsten das beide ihn gerne tragen.
Wir haben die beiden Vornamen, ein Herz und das Datum gravieren (resp bei mir auftragen) lassen.
Cool das ihr soviel Glück mit der Standesbeamtin hattet. Das mit dem tollen Standesamtkleid ist schon recht. Es ist ja ein sehr wichtiger und bewegender Moment. Den soll man ja richtig geniessen.

28.06.12 10:05
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

guätä morgä zämmä

jö, angie, diä si schön wordä, das mit em mäscheli isch so süäss

saerli: würd au sägä, spilt käi rollä gniässä und fröid dra ha schön dass es mit dim wunschring gklappt

gravur: mir häi öises sprüchli vo dä iladigä usänand gno, bi im chunnt diä erschti hälfti und denn beidi datä und denn bi mir dr räscht und beidi datä... d nämä hättä käi platz meh kha, häi mir aber au nit wellä... mir häi dänkt, mir wüssä jo wiä mr häissä

28.06.12 10:12
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@ cutebride

Was hesch för es Kleid? Au in wiss/ecru oder es farbigs?


@ soraya

Das stimmt, de Moment esch scho wichtig, aber es send 15 Minute und Standesamttrauig esch fertig
Aber mer fiired ja nachher no met de TZ und euse Eltere, so chani sKleid nochli länger abhalte :) Sust häts sich ja fast ned glohnt :)

Ich finds au ned so wichtig, dass dRing "zämeghöred". Eus esch es am wichtigste, dass de Ring zu eim passt und was es eus bedütet.

Wie händ er dGravur? Vo Hand gschribe? Esch sDatum usgschrebe oder stoht TT.MM.JJJJ?

Mer send eus noni so einig. Es wird mini Handschrift i sim Ring und umgekehrt mit em Vorname ond em Datum. Aber wie mer sDatum schribed esch noni klar.

28.06.12 10:18
soraya1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Liebi Saerli
Üsi Ring sie sozsäge es Schicksalsgschenk. Mer he sie am letschte Tag 15 min vor Ladeschluss i de Ferie gfunde. Mer he also i 15 min entschiede sie z chaufe u graviere z la.= drüber nadenke was graviere isch nid mögli gsi
Da mer sie in Amerika kauft he, wo graviere anschienend nid üblich isch, isch es nid möglich gsi all die Technike z ne wo hie üblich sie. (guet, min Ring hetets hie gar nid graviert, wil t Flächi inne z schmal isch. Sie hes den en Art Ufdrückt).
Also irgendwie he üsi Ringe üs gfunde, u nid mir sie.

28.06.12 10:23
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Ringe: mier hei di gliche Ringe, si hei üs beidne gfalle und de isch es klar gsi. Mi Schatz het sine jetz eifach la breiter mache als dä original isch gsi, drum isch sine jetz sogar tüürer als mine wo no es Schteindli drinne het... hehe

Gravur: mier hei uf es wiises Blatt Papier vo Hand dr eiget Name gschribe und z Datum vor Trouiig und das de i Ring vom andere la graviere. Also bi mier schteit i sire Handschrift Christian 14.09.2012 und i sim schteit i mire Handschrift Andrea 14.09.2012, z ganze isch no gschwärzt!
Das mit dr Handschrift het üs gfalle, macht z ganze no öppis persöndlecher!

28.06.12 10:34
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@saerli, ich han es churzes cocktailchleid kauft in ivory/perle farb dis isch glaub so hellrosa oder? ha glaub mal imene andere thread s'bild gseh gha.

@soraya, finds das super dass d'ring sozsäge eu gfunde het ha nonie vo dä "ufdruck" technik ghört. isch no speziell und sicher schön!!!

28.06.12 10:54
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

soraya, findi schön, dass dRing euch gfunde händ :) so esch es mol öpis anders und das machts au speziell.

cutebride, nei es esch ivory. i ha ursprünglich es pinkigs welle, das esch aber meeega tür gsi. denn hani es pinkigs ide usa bstellt und das esch ned so guet usecho wie i ghofft ha. also wird mini cousine spinkige kleid träge und i ha för me es neus kauft. es esch ned 100% das wasi gern gha hät (das wär eifach ztür gsi), aber für de priis stimmts und es passt zu mer. ez fehled nor no dSchueh!!!

Datei-Anhänge
magicbride.jpg magicbride.jpg (43x)

Mime-Type: image/jpeg, 162 kB

 1 .. 26 .. 49 50 51 52 53 .. 118 .. 183
heiraten   Zuletzt   wirklich   bearbeitet   einfach   Hochzeit   Spätsommer-Bräute   lululuana   Vielleicht   Wünsche   natürlich   irgendwie   Trauung   Piratenbraut   gespannt   richtig   september   August-September   zusammen   eigentlich