| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 121 .. 183
02.07.12 14:06
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

aaaah, ig ha im nä monet absteck termin... fröi mi au, mi chläid wider mol z gseh... sett bis dött anä aber no ä corsage ha

02.07.12 14:08
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Aber du hesch sicher es paar Bilder devo? I ha nor es schlechts Handyföteli. Weni gwüsst hät, dass es online kei Bilder get, hätti dKamera metgno

Ou stemmt, ez chonnt mer in Senn, dasi jo au no wet Schoko-Lollis mache....... Im Tchibo händs weder so Förmli gha, hani grad bstellt :)

Hmm, bruched mer ächt au Autoschleife??????? Esch das no üblich? Wenn verteiled er die?

02.07.12 14:34
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

d Outoschleife mache mier eifach für d Familie, si wo uf z Standesamt chöme un denn mit üs zur Location fahre. d Kollege wärde ja de diräkt dert häre cho. Mier heis jetz eifach vo mehrere Hochzyte gmerkt, wenn d Outo hei Schleifene gha,de hei viel Lüt dr Konvoi grad düre gla dass die sich nid vrliere. Und ig finges halt o no schön wenn mäs gseht dass es es Hochzyt isch.
Vrteile tüe mier sä nach em Standesamt wenn mier zum Apero fahre ODR de am Apero, da mier währenddesse tüe Föteli mache hei si gnueg drzyt zum montiere,hehe...

Ig ha o nume Natelföteli vo mier im Chleid, im Internet hani äbe o nüt gfunde. Abr ha uf di Post abe grad schnäll aglüte, d Vrchöifere meint das das nägschtens döt cho. Si tüeg grad uf ZH alüte und mier im Vrlouf vom Nami zrugalüte... *freu*

02.07.12 14:44
Piratenbraut_77 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo zusammen

Die Hochzeitstage rücken unaufhaltsam näher bei uns sind es noch 75 Tage. Mir kommt es derzeit so vor wie 'Ruhe vor dem Sturm', denn wir warten auf die (schleppenden) Rückmeldungen auf die Einladungen und sonst läuft nicht viel. Aber ab nächstem WE geht's wieder los, dann suchen wir den Apérowein aus und Menü/Wein für den Abend.

@sarli
bezüglich Kleid kann ich dich gut verstehen, denn es ging mir genauso. Die Wartzeit ist quä-lend und verunsichert je länger man warten muss. Ich hatte auch nur schlechte Fotos (sehr unvorteilhaft) und es gibt zwar ein Bild im Internet, aber das sieht total anders aus als wenn ich es anhabe das verunsichert mich dann noch mehr. Aber kam bei mir alles gut und auch bei dir wird es dann wundervoll sein, wenn du es wieder anziehen kannst! Drücke fest die Daumen!!!

@jusi
Mag auch nicht mehr warten

@Autoschleifen
Gibt's bei uns leider keine, da nicht genügend Autos vorhanden sein werden. Die meisten Gäste kommen mit dem öV in die Stadt. Schade, hätte gernen einen Konvoi

02.07.12 14:53
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

mier si o nid viel Outos abr fahre halt glich no grad ä Momänt zur Location, mier mit em Oldtimer vorab mit däm mues mä eh lengr rächne... mier rächne mit 75 bis 90 Minute, normal het mä 40min aber Oldtimer halt...

Und ja, baschtle mega gärn und ha sowit ja schier alles gmacht, drum macheni halt no Outoschleife... chönt ja eifach mal zrug lige, d Bei ufe ha, abr neeei.... da bi nid ig!

Ha teil Sache eigentlech uf em Camping i dä Ferie welle mache, abr dummerwiis isch das scho gmacht... es mues bi mier eifach alles geng erjuflet si sobald ig z Material ha!

02.07.12 15:02
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

saerli, jo das stimmt, ha es paar föteli hoff dämfall, dass es ganz schnäll achunnt

piratenbraut: sag nix, bi öis fehlä au no einigi rückmäldigä… hoff, dass si gli chömmä, denn chani nämlich d tsichchärtli mol machä…

lululuana: isch aber äigentlich no schön, so ä fährtli, denn häit dir zwöi sicher mol ä stündli für öich

02.07.12 15:06
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@jusi, uf das Fährtli fröiie mier üs. Dr Oldtimer ghört am Fründ vo mire Mam und si wärde natürlech mit üs fahre, klar... mis Mami het scho gfragt was mier de z trinke wette, mi Schatz übrchunt sichr es Bierli zwöi und für mi gits de Muscato d`Asti... hmm...

02.07.12 15:09
Piratenbraut_77 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@lululuana
oh, wie schön mit einem Oldtimer. Das wird bestimmt super und wie jusi schon geschrieben hat, könnt ihr dann mal etwas durchschnaufen.
Unsere Locations liegen ja nur 5-10 Minuten auseinander und da es mit den Parkplätzen in der Stadt knapp ist, kommen dann alle mit dem öV.

@jusi
wäre ja froh, wenn nur einige Rückmeldungen fehlen würden. Bei uns fehlend die meisten noch, v.A. bei den Apérogästen aber noch haben sie ja 13 Tage Zeit...
Und wir erinnern auch jeden, den wir sehen, dass er sich doch bitte noch anmelden möchte. Dann sind sie entweder ganz erstaunt oder meinen sie wollten es schon so oft machen und haben es dann doch wieder verschoben

02.07.12 16:39
kekoa 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

aaahh, no genau 40 Täg und ich wird das Gefühl einfach los etwas vergessen zu haben. Da wir nur noch kleinigkeiten erledigen müssen.

@lululuana: oh ein Oldtimer fahrt das wollte ich auch, da wir für unsere Gäste ein Oldtimerbus haben wollte mein GG lieber im Oldtimerbus mitfahren. Auch die Arrgumentation das wir mal alleine sein werden meinte er nur: wir haben das ganze Leben für uns zu zweit. ist ja süss aber ich höre Ihne jetzt schon wie er sich nach einer auszeit sehnt., na all den gratulationen

oohhh, jetzt ist mir wieder was eingefallen was ich noch erledigen muss, mach es am besten sofort.

lg Kekoa

02.07.12 16:51
lolo 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

hallo mädels

ich weiss gar nicht noch ob ich zählen soll, denn wir fliegen übermorgen nach Griechenland

mein schnugg schnarcht gerade auf dem sofa weil er heute seine letzten besorgungen gemacht hat und ich schleiche immer wieder um meinen halbgepackten koffer, der irgendwie so klein aussieht

ich werde morgen mani&pädi machen, noch ein paar kleinigkeiten kaufen und dann gehts an den flughafen, um die koffer aufzugeben. abflug ist am mittwoch. ich freue mich tierisch auf die ferien und die hochzeit am strand und gleichzeitig wird mir bei dem gedanken total übel hihi

mein schnugg hat heute in seinem atelier scheinbar an seinem eheversprechen geschrieben und ist ganz verheult nach hause gekommen weil ihn seine worte selber so gerührt haben. das sind so momente in denen ich weiss, dass ich den richtigen mann heirate

so und jetzt gehe ich ins fitness sonst drehe ich hier noch durch!

 1 .. 28 .. 54 55 56 57 58 .. 121 .. 183
einfach   August-September   zusammen   gespannt   natürlich   eigentlich   richtig   wirklich   Spätsommer-Bräute   Wünsche   Zuletzt   Piratenbraut   bearbeitet   Hochzeit   irgendwie   Vielleicht   september   lululuana   Trauung   heiraten