| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 125 .. 183
09.07.12 11:17
soraya1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Saerli: Du möchtisch shabby chic? Den setisch unbedingt ir Migros go luege. Falls die s glich füered. Sie het no e chli e verziertere Verschluss gha u isch es bitz flächer gsi. Sust genau s glich.
Mir gfallt de Stil au mega.
Lachsrosa und wiss dönt toll. Gset bestimmt hammer us. Ja, i weiss was du meinsch. Die Rand-Usstanzer.

@ lululuana: Oh, de Vater. Ja da wür i au sofort alüte. U t Grosseltere gad au no. Warschinli gat das wieder unders Kapitel: "Isch doch klar das mir chömed"?!

@Me:
Ufgregt. Scho es bitz. Aber vor allem freui mi mega. U min GG isch eifach us Zucker. Er vergat fast vor Vorfreud. So schön

09.07.12 11:22
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

oooooooooh so schön, dass din GG sich so freut :)

aaah das nennt mer shabby-chic? I gange grad go luege am Mittag. Aber de Migros in Aarau esch eher chlii, mol luege ob dies händ. Das wär ja den sicher bi dene Deko-Sache wo all paar Wuche sProgramm wechslet. Danke für de Tip :)

lululuana, meinsch ned, sie händ sich noni agmäldet, wells für sie so klar esch, dass sie sowieso debi send?? Das esch bi eusere Verwandtschaft so gsi. Mini Familie het sech ned agmäldet, well sie ja sowieso debii send......

09.07.12 11:32
sayna 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Achtung Mädels - wird etwas länger!

Ich hatte am Samstag meinen Polterabend!!

Ich wusste von nichts! Mir wurde gesagt am 4.8. wäre der Poltertag. Am letzten Samstag war geplant, dass wir grillieren bei meiner Mutter - am Mittag, das kam mir dann schon etwas komisch vor als dies vor 2 Wochen abgemacht wurde. Naja egal. Ich freute mich aufs brötle.

Mein Schatz und ich holten meine Schwester ab, die meinte, ich soll noch schnell rauf in ihre Wohnung kommen, sie müsse mir etwas zeigen - und da standen alle meine Freundinnen!! Im Poltershirt und getüpfletem Schössli
Ich war total baff. Habe nichts geschnallt. Mein Freund wünschte mir dann einen schönen Tag und ist abgerauscht. Mir wurde auch ein Shirt und ein Schössli angezogen und ein Kröndli

Wir hatten dann erst einen 3 Stündigen Workshop im Cupcakes verzieren. Ich liebe backen und habe schon viele Cupcakes und Cakepops selbst gemacht, aber gab wieder ganz neue Dimensionen. Es war soo lustig. Hier unsere Werke:










Danach bekam ich "Handschellen" - Ein Thomas Sabo Kettchen!
Dann wurden 24 Cupcackes schön in Schachteln verpackt und es ging auf den Zug.

Bereits auf dem Bahnhof habe ich zwei Cakes verkauft für je 10.- . In Winterthur wurde ich dann meine restlichen 22 Türtli innerhalb von 1h los. Immer wenn jemand den Namen meines Schatzes sagte, gab's ne Runde Shots.

Immer wieder holte ein Mädel ein kleines Säckli hervor - Anhänger für das Sabo-Kettchen. Jetzt habe ich ein Ketteli mit 8 Anhängern - von jeder eines mit einer Geschichte/Erklärung dazu.

Die nächste Station rief. Apero in der Bar - mit super feiner sehr beschwibsende Ananas-Bowle. Dann eeeendlich etwas zu essen!! Da ich dachte, dass wir am Mittag grillieren, hab ich kein Frühstück gegesse bei meiner Schwester gab es aber zum Glück noch eine Familypizza!
Nach der Stärkung gabs noch ein kleines Spiel mit Fragen beantworten und schon gehts weiter Richtung Bar.
Da haben wir dann noch die ganze Nacht verbracht mit Musik, Tanzen und viel flüssigem

Am morgen um 6 Uhr fiel ich todmüde und super glücklich ins Bett.

Es war suuuuper genial!!! Uuund, ich musste nicht nervös sein auf mein Polterabend!

Nun freue ich mich noch mehr auf das Fest!

Zivil: noch 32 Tage
Fest: noch 39 Tage

Zuletzt bearbeitet am 09.07.12 11:35

09.07.12 11:37
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Liebe sayna,
danke für den tollen Polteri Bericht!!! Es klingt einfach perfekt und so ein Törtchen hätte ich dir also auch abgekauft hihihihi

Ich freue mich dass du so einen tollen Tag hattest

09.07.12 11:44
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Wow mega lässige Cupcakes :) Das klingt nach einem super lustigen Poltertag ohne grössere Peinlichkeiten :)
Das war aber eine lange Nacht :)))

09.07.12 11:47
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@soraya/saerli
nenei, so isch das nid... mi Vater het mier ja, wo miers ihm gseit hei dass mier hürate, diräkt i Gring gseit "schön, abr du kennsch mini Meinig, ig chume nid!" und ja, mit sine Eltere hei miers halt o nid so, bir Grosmuettr si mier (d Schwoscht und ig und no di andere Chind vom einte Sohn) Zwöitklass-Groschind und das si mier scho geng gsi und sit dr Scheidig vo dä Eltere (das huere schlächt mache geng...) gani sowieso praktisch nüme zu ihne. Abr aschtandshalber hei mier si glich iglade, will mit em Pfiffegrosätti chanis mega guet, bi ihm bini o dr Liebling,dür das schtosseni bir Grosmuettr halt no meh uf Ablenig. Dr Vater wird wohl nume cho wenn/will dGroseltere chöme, will är si de würdi hei schtelle. Finges ja vrnünftig dass si nümme so gärn Outo fahre und vorallem ir Nacht...

@saerli
heit ier ir Nechi ä Yjsk? die hei albe o no viel so Truhe...cha dier süsch o eis bi üs ga gugge...

@sayna
tönt super di Polteraabe... so hesch würkech kei Zyt gha zum närvös wärde. Übrchume grad hunger übr weni die Cupcackes gseh, zum Glück isch jetz de grad Mittag!

09.07.12 11:53
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Ohä lululuana. Das esch aber ned schön... Duet mer leid, dass es so esch. Denn esch nat. dSituation anders.

Hmm nei glaub ned, kenne Yjsk nur vo de Werbig. I go nachher mol e Migros, vellecht hani jo Glück. Danke für sAgebot :)

En guete Zäme!

09.07.12 11:55
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

wend nüt fingsch im Migi chaisch es säge, cha süsch guet de eis churz ga gugge im Yjsk, wobi die hei älwä eher dunkli Chischtene.
Abr die chöntsch ja sälbr aschliffe und wiis beize....

09.07.12 15:35
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

wir vo öich Brütlis öppr ä Red halte am Fescht?

Irgendwie miechi das no gärn, bi zwar nid unbedingt ä begabti Rednere abr glich. Nume, ig übrlege scho ä Rascht dranne ume abr mier chunt eifach nüt i Sinn. Finge d Wort nid und äbe o irgendwie kei Ahnig WAS übrhoupt.

Mi erwarte aktuell kei Red vo irgendöpperem, vo üsne Vätere wird sichr kene ä Red halte und vo dä Müettere o niemer. Was ig mier cha vorstelle dass mini Schwöschter, mini TZ, öppis wird säge.

Abr irgendwie hani däicht gha, ä Red a mi Schatz abr wie gseit.... kei Ahnig.... bis am Schluss lanis de öppe la si, solang dass es niemer weiss chani o niemer endüsche...

09.07.12 15:47
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

haha lululuana
du entüschisch doch niemert! wenns vo herze chonnt esch jo wurst was uselohsch :) ond i glaube dGäst gsähnd der jo den a wie überweltiget du ond gg send, das esch au scho en schöne dank.

gg ond ich halte beid ned so gern rede.. aber mer wärde secher am obig en chlini red halte, zum allne danke säge wo eus begleitet händ ide vorbereitige ond a dem bsundere tag.
i ha eher angst, dasi ned fertig werde met schwätze, well ich so villne wet danke säge und das ganze kollektiv zbhalte wird schwierig... aber i werdes müesse kollektiv mache, sust löschts euse gäst den ab

bim apero mache mers gschickt, det wird warschindlich eusi band wo es konzertli get en chlini red halte. vellecht seit min gg no schnell hoi zäme, schön send er do, de apero esch eröffnet :)

übrigens, im migros sind alli gstell leeer gsi. i glaub sie send grad am alti sache usruume und sneue chunnt den. i go eifach morn nomol go luege :)

 1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 125 .. 183
Vielleicht   August-September   einfach   lululuana   zusammen   Wünsche   gespannt   wirklich   Piratenbraut   richtig   eigentlich   irgendwie   heiraten   Trauung   Hochzeit   natürlich   bearbeitet   Zuletzt   september   Spätsommer-Bräute