| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 33 .. 64 65 66 67 68 .. 126 .. 183
09.07.12 15:52
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

saerli, weisch ig meine... wenn ig jetz mini Schwöschter odr d Muettr fräge ob si mier hälfe bim schribe, und ig bi de glich entscheide kei Red z halte... de chani so niemerds endüsche wills ja niemerds gwüsst het dasi öppis ha vor gha... hehe

mues de mi GG mal druf aschpräche, das är odr äbe mier zäme no ä Dankes-Red sötte ha... är hasst das, vor Lüt rede. Ig bis mier vom Theatere scho chlei gwanet, abr dert redet mä ja nid diräkt zu dä Lüt, gseht sä dür d Schiinwärfer meischtens nid mal rächt... eh, ha no zwe Monet drzyt...

söli im Yjsk no churz inegugge ob si öppis i die richtig hei? wie gseit, wend ä dunkli Truhe findisch wo dier gfallt, de tuesch die eifach aschliffe und wiis beize... voilà....

09.07.12 16:17
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

nei es esch scho guet wäg de trueh. muesch secher ned extra go luege :) i warte mol ab was de migros seit, sust findi online sicher was... bstellis halt...

hmm du muesch ja dRed ned met dinere mam oder schwester schriibe. i weiss ned obi eini schriibe... i wirde mi scho vorbereite. aber i wirde glaub nüt vorläse, sondern eifach usem herz plappere. darum hani ebe chli angst, dasi keis endi finde, well ich so villne wirde dankbar siii :) hihihi
i glaub so en red brucht ned vill wort. dankbarkeit wird sichtbar sii und das esch doch au schön.

09.07.12 16:55
Venus81 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@saerli: Ich schau nacher mal bei uns in der Boutique rum - never know - geb dir Bescheid. Und am Mittwoch bin ich kurz bei Avanti - dann kann ich auch noch gucken - bezüglich Schatzkiste.

09.07.12 16:59
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Avanti hab ich auch schon geschaut, aber vielleicht hats ja was neues :) Dankeschön

Gibst du mir noch einen Termin durch??????

09.07.12 16:59
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Juhuuuu, d Plugs sinn cho

Datei-Anhänge
plugs.jpg plugs.jpg (44x)

Mime-Type: image/jpeg, 234 kB

09.07.12 17:00
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Saerli: söll das so chli e alti Truhe si? ich gang am 21.7 in de Fasnachtsshop und lueg süscht Mol

10.07.12 09:37
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

guätä morgä ladies!

wiä gohts öich? bi rächt kaputt diä letscht zit... *gäääähn* aber jä nu, s wuchäänd chunnt jo scho gli, gli wider

sayna: villä dank für di polterbricht, tönt nach fun und diä schönä cupcakes hätt ig dir also au grad abgchauft

red: mir wärdä bim welcome-apéro ä churzi „red“ haltä. also meh, alli nomol willkommä heissä, öis für d awäsähäit bedankä, bedankä bi öisnä hälferli und denn gits no ä special für d geburri-chinder wo mr am hz häi… aso äigentlich eher im chlinä rahmä…

me: mir häi geschter s gspröch uf em zwöitä standesamt kha, si isch sau nätt gsi, fröi mi uf d trauig mit ihrä...

uuuund, denn häi mr zobä no dr erscht tanzkurs-tag kha, het sooo spass gmacht, hüt zobä gohts witer

liäbi grüessli
jusi

10.07.12 14:03
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

So Ladies, hüt hani alles nomol aprobiert und bruch Euri Hilf!

1) würdet Ihr no was an der Schuehbändel mache?
2) Diend Ihr Euer Kleid no reinige lo?
3) Passt de Brutstruss? (Ha jo extra e gäle Ahänger no kauft und ha au mit beidene e Phöteli aghängt. Aber de silbrigi passt besser)
4) Hoorreif: würdet ihr die rästliche Hoor chli locke?

Wie findet Ihrs? Was bruchts no?

Liebi Griessli

Datei-Anhänge
DSC01363.jpg DSC01363.jpg (55x)

Mime-Type: image/jpeg, 42 kB

DSC01364.jpg DSC01364.jpg (67x)

Mime-Type: image/jpeg, 46 kB

DSC01366.jpg DSC01366.jpg (74x)

Mime-Type: image/jpeg, 49 kB

DSC01368.jpg DSC01368.jpg (44x)

Mime-Type: image/jpeg, 45 kB

DSC01371.jpg DSC01371.jpg (55x)

Mime-Type: image/jpeg, 51 kB

DSC01374.jpg DSC01374.jpg (40x)

Mime-Type: image/jpeg, 46 kB

DSC01375.jpg DSC01375.jpg (34x)

Mime-Type: image/jpeg, 64 kB

DSC01376.jpg DSC01376.jpg (37x)

Mime-Type: image/jpeg, 68 kB

10.07.12 14:10
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

also... afang mal zum vorus.... es gseht eifach huere hammergeil us! das muesi jetz eifach mal gseit ha!

1) würdet Ihr no was an der Schuehbändel mache?
d Bändli si ja riesig, wie wärs mit chlei fiinere? ev sogar wiisi, gäbt sichr no ä coole Kontrascht. odr gälbi wide im Schtruss hesch!

2) Diend Ihr Euer Kleid no reinige lo?
ig wirde mis us em Brutgschäft ga hole und eifach de nach em HZ la reinige...

3) Passt de Brutstruss?
eifach hammer.... Frangipani.... juhuiiiiiiiiiiiiiii.....

4) Hoorreif: würdet ihr die rästliche Hoor chli locke?
la d Haar genau so wie du sä hesch, dr Haarreif passt sich so perfekt id Haar

10.07.12 14:15
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

jö angie, dr hammer sooo cool. i find dr gäl ahänger schöner, wills ä bitz farb git, wenn du s strüssli nit bi dir hesch...

ig persönlich würd d hoor nit lockä, ha di zwar so no niä gseh aber find diä gradä zum chläid rächt schön so...

d breiti vo dä schuähbändel findi guät, höchstens no ä bitz chürzä...

ah wäg em reinigä: das mach ig erscht nach dr hz...

ps: ha bitz ähnlichi schuäh fürs zivilä, ok, ha mi noni entschidä, aber d richtig aber dini si jo voll dr hammer mit dä paillettli

Zuletzt bearbeitet am 10.07.12 14:19

 1 .. 33 .. 64 65 66 67 68 .. 126 .. 183
september   einfach   lululuana   heiraten   Piratenbraut   wirklich   Zuletzt   richtig   zusammen   bearbeitet   Trauung   Vielleicht   Hochzeit   August-September   natürlich   irgendwie   Wünsche   eigentlich   Spätsommer-Bräute   gespannt