| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 34 .. 65 66 67 68 69 .. 126 .. 183
10.07.12 14:17
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Liebi lululuana (hihi, dä Name)

Jö, Danke!

Weiss ebe nit, ob me no chli was muess glette dra. Obs jetzt nit chli verdruckt usseht (isch halt ime Sack).
D Schuehbändel find ich ebe suuuper ha nur dänkt, ob me si vilicht no muess chli schöner abschnide.
Bim Brutstruss bini ebe unsicher, will i süscht alles in schwarz-wiss ha und denn so e gälbs Ding!
Ha dänkt wägm Hoorreif dasi si chli könnt locke will de Hoorreif so riesig isch!

Hoff s make-up passt denn au!!! Si macht au chli was miteme helle pink

LG

10.07.12 14:24
Daninici10

nicht registriert

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@angiyves: du gsesch würklich super us. gfallt mir alles. wüsst nöd was do no z ändere git

dörf i di froge wo du die schueh gfunde häsch?

10.07.12 14:26
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angiyves, fräg di nid ab mim Name, dä Nickname hani sit... bhu..... 10 odr 11 Jahr im Netz *grins* mit dr Zyt heis mier de eifach nume no lulu gseit, mitlerwile sogar im private säge mier gwüssi Lüt eifach lulu... hami dra gwanet!

D Bändle würdi no schreg abschniide, mä seit doch geng dass mä d Bändle tuet grad abschniide wenn öppr gschtorbe isch will z Läbe düre isch, süsch macht mäs schreg dass mä dr Fluss vom Läbe erkennt. UND du schtartisch ja i äs nöis Läbe odr?

Bitte bitte phalt dr Frangipani Schtruss, dä isch eifach nume genial. Ä S/W Schtruss wär doch viel z längwilg für di, finge das Gälb peppet alles no grad mal uf und du wirsch dä sicher o nid 24h mit dier umetrage odr?!

Ig cha mier di grad gar nid vorstelle mit liecht glockete Haar, dä Reif passt sich ä so guet i dini Haar i...


ES PASST EIFACH!

10.07.12 14:26
Daninici10

nicht registriert

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Weg em struss. da du ja grad "nur" schwarz wiss aglait bisch find i passts mega guet

wird bi mir au schwarz wiss, klein in ivory und e breits schwarzes band, de struss rosa pink

10.07.12 14:27
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Daninici10:
@angiyves: du gsesch würklich super us. gfallt mir alles. wüsst nöd was do no z ändere git

dörf i di froge wo du die schueh gfunde häsch?


In Amerika

10.07.12 14:30
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

wiä wäg em chetteli gschribä find ig s'gäl für ä farbtupfer ebä au super! wenn igs richtig gseh, isch jo au di tattoo vornä mit bitz gäl, oder?

10.07.12 14:30
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Danke Ihr Liebe!!! Jetzt bini beruhigt

Ha mir scho chli Sorge gmacht wägm Struss- will de Räscht so passt.

Ich zieh glaub de silbrigi Ahänger a, das vili Phöteli ohni Brutstruss wird geh.

Mi Schatz isch schwarz-wiss-grau kleidet und bekunnt eifäch es Plumeria-Bliemli. Würds passe, wenn är no gälbi Schuehbändel in si Schueh macht? Oder eher nit?

10.07.12 14:31
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Angi es esch perfekt so ond passt extrem guet zu euchem Style

Falls es no chli wetsch glätte, pass uf dass sBügelise ned zHeiss esch, sust hesch denn Löcher im Tüll. Es gseht aber ned würklich verchruglet us??? Damits ned "verdruckt" usgseht, chönnts sust de Ives am Bügel id Luft hebe und du chasch met em Dampf (vom Bügeliise) met ca. 10cm Abstand zum Kleid chli dämpfe ond met de Hand drüberstriiche. Das lockerets chli uf und duet allfälligi Chrügeli glätte.

I würd dHoor au ned locke, sust wird sGsamtbild villicht chli unruhig. Es gseht super us met de grade Hoor.

Bim Ketteli würdi glaub au sgelbe neh, damits da vom Brutstruss weder chli ufnimmt. Es stört ned, dass alles schwarz-wiss esch und de Struss gelb. Vellecht cha der dVisagistin au no es fiins gelb um dAuge zaubere... Das würd sich au verträge met em Pink. Aber ned dass den usgsehsch wie en Papagei :)

10.07.12 14:31
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

jusi:
wiä wäg em chetteli gschribä find ig s'gäl für ä farbtupfer ebä au super! wenn igs richtig gseh, isch jo au di tattoo vornä mit bitz gäl, oder?


Jo het au gälb drin. Aber ich nimm glaub s Silbrige...

10.07.12 14:33
laluna1712 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@angi: also erst mal finde ich deinen Style echt super
Vorallem finde ich es super, dass du dich getraust und aus der Reihe tanzt und nicht eine "klassische" Braut bist. Ich denke, es gibt viele Frauen, die sich in diese klassische reinzwängen, aber eingentlich passt es gar nicht zu ihnen

Den Strauss würde ich behalten, finde der bringt Farbe rein und er ist wunderschön.
Ich finde, es passt alles super zusammen, aber es gibt etwas was mich stört. Und zwar sind das die Schuhe.
Die passen für mich irgendwie nicht zu Rest. Vor allem wie lululuana sagt, die breiten schwarzen Bändel, die wirken irgendwie so "hart". Mir würde das Outfit wahrscheinlich mit Ballerinas (schwarz oder evtl. auch weiss) besser gefallen. Aber dies ist aber nur meine persönliche Meinung.

 1 .. 34 .. 65 66 67 68 69 .. 126 .. 183
wirklich   einfach   heiraten   Trauung   Vielleicht   eigentlich   August-September   Piratenbraut   Zuletzt   natürlich   richtig   bearbeitet   Spätsommer-Bräute   lululuana   Hochzeit   Wünsche   irgendwie   gespannt   september   zusammen