| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 34 .. 66 67 68 69 70 .. 127 .. 183
10.07.12 14:34
laluna1712 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angiyves:

Jo het au gälb drin. Aber ich nimm glaub s Silbrige...

Kette würde ich auch die silbrige nehmen.

10.07.12 14:38
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

laluna1712:
@angi: also erst mal finde ich deinen Style echt super
Vorallem finde ich es super, dass du dich getraust und aus der Reihe tanzt und nicht eine "klassische" Braut bist. Ich denke, es gibt viele Frauen, die sich in diese klassische reinzwängen, aber eingentlich passt es gar nicht zu ihnen

Den Strauss würde ich behalten, finde der bringt Farbe rein und er ist wunderschön.
Ich finde, es passt alles super zusammen, aber es gibt etwas was mich stört. Und zwar sind das die Schuhe.
Die passen für mich irgendwie nicht zu Rest. Vor allem wie lululuana sagt, die breiten schwarzen Bändel, die wirken irgendwie so "hart". Mir würde das Outfit wahrscheinlich mit Ballerinas (schwarz oder evtl. auch weiss) besser gefallen. Aber dies ist aber nur meine persönliche Meinung.


Huhu

Was Anderes käme nicht in Frage und würde auch nicht zu mir passen! Vielen Dank

haha, meine Schuhe würde ich nie wechseln- eher das Kleid

10.07.12 14:40
laluna1712 
Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

ok, dann verstehe ich's

10.07.12 14:56
soraya1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo Angi
I du mi de lululuana aschlüsse. Es gset super us.
1)=Schuebändel: mir gfallt er das er gross isch. Ganz liecht wür en chürze u abbränne, sodass er nid an Bode chunt u nid usfranst. I wür jetzt evt no e chlini Deko uf de chnopf ir mitti mache. es munzigs Bröscheli, evt es Frangipani oder sowas.
2)Kleiderreinigung: Mis zivile hani au vom Schnider ghollt hüt. Es het au liecht Fläcke gha. Also nid lang gfacklet u süferli mit em Tüechli u Soifä putzt. Den ganz süferli probiert weg glätte.
Mini Abechleider duni au immer selber reinige ir Badwanne. I finds sehr tür u würs nur bim chirchliche mache will, das würkli sehr en empfindliche Stoff isch mit soviel Stickereie u dünnem Tüll.
Sust gilt. Selbst ist die Frau.
3) Brutstruss: I liebe Frangipani (ha selber 5 Pflänzli). I persönlich wür jetzt no schwarzi Swarovskiperle it mitti Chlebe /resp Stecke) um de bezug zum schwarz ufznä (aber i sta natürli au uf Bling-Bling)
4)Haar: So la wis sind. Das bisch du und past super zu dir.
5) Ohrstecker: Super süss

10.07.12 15:13
Maya 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo Angi
Das gseht jo eifach hammer us
I wür auwä au silbrige Ketteli nä aber äs passe würklech beidi. d'Haar würi so la si. Mi düechts, dass dr Brutstruss sehr guet drzue passt. Eventuell chöntsch wie Soraya seit no äs paar schwarzi Perle dri stecke.
Bide Schueh vo dim Schatz würi eher uf die gälbe Schuehbändle verzichte.

10.07.12 15:35
Seechind84 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Wow Angi, was söll ich do no sägä, du gsehsch andersch us, aber wow, richtig toll.

Zu dine Froge:
Schuehbändel: Do bin i nid so de Master, überlohn ich lieber andere..
Reinigung: Wenns dreckig wär, denn scho, aber susch? I het viel zviel schiss, dass was kaputt goht..
Brutstruss: De Brutstruss passt 1A und ohni de Struss würd s'Kleid nid so guet zur geltig cho und umgekehrt natrüli au.
Hoor: I würds loh, wie dus uf em Foti häsch. Es passt hammer mit dem tolle Hoorreif

10.07.12 15:59
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo Angi, du gsehsch super us! Mer merkt du hesch dir viel Gedanke um details gmacht und es git es sehr stimmigs bild!!

Schuehbändel: würdi diä neh wo du usgsuecht hesch aber vilicht biz chürze wiä d'soraya scho gschriebe het.
Reinigung: ich würs chleid chli pützle wenns irgendwo flecke het.. susch eigentli nöd :)
Bruutstruus: sehr e schöni uswahl und passt guet zum gsamtbild
Haar: würdi so lah wiäs uf em foti hesch

10.07.12 16:02
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

DANKE Fraue

10.07.12 16:10
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

soraya1:
.
1)=Schuebändel: mir gfallt er das er gross isch. Ganz liecht wür en chürze u abbränne, sodass er nid an Bode chunt u nid usfranst. I wür jetzt evt no e chlini Deko uf de chnopf ir mitti mache. es munzigs Bröscheli, evt es Frangipani oder sowas.

3) Brutstruss: I liebe Frangipani (ha selber 5 Pflänzli). I persönlich wür jetzt no schwarzi Swarovskiperle it mitti Chlebe /resp Stecke) um de bezug zum schwarz ufznä (aber i sta natürli au uf Bling-Bling)



Wieso würsch Du no was ufe Schuehbändel kläbe? Es kleises Plumeria-Blüeteli hätti glaub no. Aber passt das denn wenni ohni Struss bi?

Ich gang mol ine Bastellade go luege wäge schwarze Steinli. Würdsch ufd Blüete kläbe oder ine? Und in jedi oder nur in es paar?

10.07.12 16:20
soraya1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo Angi
Es wür ebe t Schue optisch wieder es bitzli "zentriere" u so chli vo de starke Blickfang vo de Bändel (wo ja ehr de Blick it Breiti ziend) ablenke u au en Bezug schaffe. (Chunt mer drus was i meine?) Es mus nid unbedingt es Frangipani sie. Eifach ganz was chlises wo en bezug nimmt zu Brutstruss, Chleid oder Haarschmuck,... .

I persönli würs it Mitti chlebe. I wür mal usprobiere. Die Steinli eifach mal druflegge u luege wie viel s brucht. Je nachdem chöntis sie das jedes zu strak würkt. Aber ebe. Mal usprobiere u solang nüt klebt hesch chasch es immer wieder ändere u chasch mal luege obs dir gfallt.

 1 .. 34 .. 66 67 68 69 70 .. 127 .. 183
Wünsche   Piratenbraut   gespannt   Hochzeit   Vielleicht   irgendwie   bearbeitet   september   heiraten   lululuana   einfach   August-September   Zuletzt   richtig   Trauung   natürlich   eigentlich   wirklich   Spätsommer-Bräute   zusammen