| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 41 .. 80 81 82 83 84 .. 134 .. 183
19.07.12 13:54
Mery87

nicht registriert

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo zusammen

Auch ich komme nun endlich auch wiedermal zum Schreiben.

Keks, hmm tolles Hochzeitsdatum hast Du

Auch wir sind letzte Woche für vier Tage verreist und es war wunderbar und seeehr erholsam!!
Wirklich empfehlenswert!!

Wir hatten am Montag noch einmal ein Gespräch mit dem Pfarrer. Die Trauung inkl. Lieder steht nun.
Es wird wunderschön, ich freue mich sooooo fest!!!!

Ebenfalls haben wir die Tischchärtli und Namenstäfeli fertig gebastelt, dank meiner begabten Floristenschwester und einer guten Freundin, sind sie genau so geworden wie ichs mir gewünscht habe. Gestern wählten wir noch die Tortenaromen, Design hatten wir schon vor längerem ausgesucht.

So und heute Abend gehe ich zum Probeschminken und morgen noch zum Probefrisieren fürs kirchliche Hochzeit.

cutebride: wooow deine Cardbox ist sehr schön

searli: Viiiiiel spass beim Kleid anprobieren!! Ich holte mein Kleid am Dienstag und konnte es noch mal anziehen, wunderbares Gefühl!!

all Sommerbräute, ich staune immer wieder was für tolle Ideen, jede einzelne von Euch hat!!

Bei mir gehts nur noch knappe zwei Woche!! Die Vorfreude überragt glücklicherweise vor der Nervosität!!


Schöne Nami!!!

19.07.12 14:28
Keks 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Danke Dir Cutebride. Ich due dän äs Föteli mache vom Struss.
Bi uf Din Struss au gspannt. Ich finds immer wieder schön, Bluemestrüss azluege.

Ja, äs lauft würkli alles wiä plant, isch mängmal chli beängstigend, will no nüt schief gloffe isch Scho bi dä Afrage vo Restaurant, DJ, Fotograf usw. Händ all immer grad gseit, sie heged no Zyt a üsem Hochzig, und das obwohl mir ja eher spat agfange händ plane. Aber ich bi natürlich au froh, das alles so klappt wiä mir gern möchted

@ Mery: Schön das ihr au äs paar erholsami Täg gah händ. Ich wünsche Dir viel Spass bim Probefrisiere und Probeschminke.

20.07.12 08:56
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Keks, dörfi fröge wen ihr engagiert hend als DJ? mer hend ja s'gliche restaurant und drum hetts mi no wunder gno

@Mery, wie ischs probeschminke gsi?

@saerli, hüt ischs endli sowit! viel spass bim chleid abstecke

Zuletzt bearbeitet am 20.07.12 08:57

20.07.12 09:09
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Danke Cutebride

Jooooooooooo endlich :)
Freue mi mega, es esch würkli ade Zit. I ha emmer no Schiss, dass es mer nöm gfallt, vorallem dass es mer nöm goht, well i bitz zuegno ha und au dass es mer zlangwiilig esch

I ha gseh, dass de Designer sini HP set höt neu ufgschalte het. Ez gets endlich meh Bilder. Aber mis Kleid esch ned debiii... Münd mol go luege, het u schöni Sache: faragebridedotcom.

Zuletzt bearbeitet am 20.07.12 09:10

20.07.12 09:49
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

danke für dä link saerli, diä hend ja würkli hammer chleider!! chum us em stuune fasch nüm use

20.07.12 10:01
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

saerli:
...Jooooooooooo endlich :)...

uuueee, so toll! wünsch dir ganz vill spass, gniäss es! das gfallt dir sicher no

ps: mir fröiä öis uf föteli

20.07.12 10:18
Keks 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Guete Morge Ladies

Bi ja geschter no min Probestruss go hole. Er isch wunderschön worde Ich luege, das ich am Weekend no äs Föteli cha da inetue.

@Cutebride: Ich schick dir ä PN wegem DJ. Wiä laufts suscht so mit dine Vorbereitige? Sinder scho go Probe-Esse gsi?

@Saerli: Wow. Diä händ ja wunderschöni Kleider. Ich wünsch dir viel Vergnüege bim Chleid abstecke. Ich cha dini Ängscht nahvollzie. Äs isch mir au so gange. Aber wo ich dän mis Chleid wieder agah ha, hani gwüsst dases absolut s'Richtige isch. Ich ha sit dä Aprob au es bitz zuegno gah aber mis Chleid hät trotzdem super passt.

20.07.12 10:28
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@keks, danke vielmal für d'PN
ja d'vorbereitige laufet sehr guet. hüt abig gömmer mit eusne TZ's go ässe um nomal chli details zbespreche

am samstig gömmer ufs reisebüro d'offerte go hole und am mäntig hemmer euses zweite gspröch mit em pfarrer. d'ziit gaht so schnell ume

20.07.12 10:37
Keks 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Cutebride: Bitteschön. Cool, wüsseder scho wohi das ihr i d'Flittis möchted? Mir düend das erscht nachem Hochzig aluege, da mir sowieso erscht nöchscht Jahr gönd.
Ja säg nüt, d'Zyt gaht extrem schnell ume. Vorallem so churz vorher
Nurno 2 Wuche und 1 Tag
Wünsch Eu dämfall än guete hüt Abig

20.07.12 10:50
Maya 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Keks: Ja Zyt gat extrem schnäu ume. Bi mir sis no genau 2 Wuche

 1 .. 41 .. 80 81 82 83 84 .. 134 .. 183
Vielleicht   einfach   Spätsommer-Bräute   natürlich   Piratenbraut   Zuletzt   gespannt   eigentlich   bearbeitet   september   zusammen   wirklich   Hochzeit   heiraten   richtig   lululuana   Trauung   Wünsche   irgendwie   August-September