| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 42 .. 82 83 84 85 86 .. 135 .. 183
20.07.12 13:28
sayna 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

jusi:
aaaaah oooops has glaub jetzt gschnallt... hihihi

hilf mer nah - ich pöggs nid

Die To Do-Liste wird immer kürzer, aber frag mich immer, ob wir wirklich an alles gedacht haben aber wir haben Braut, Bräutigam, Zeremoniemeister und Gäste - das heisst die Hochzeit kann stattfinden


edit:
ez hets klick gmacht
kuhli idee! aber de name staht demfall gar nieneds druf?

Zuletzt bearbeitet am 20.07.12 13:29

20.07.12 13:34
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

jusi:
aaaaah oooops has glaub jetzt gschnallt... hihihi

20.07.12 13:59
Girl100 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Cutebride, äs isch us dr Galaxy-Linie z Cineve

@sayna, säg nüd, i ha o geng z gfüeu i vergisse aues mügleche

20.07.12 14:46
Keks 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Maya: Du bisch dämfall 1 Tag vor mir dra

@Cutebride: Oh so schön, Maledive. Ghört also au zumine Favorite für d’Flittis. Aber Seychelle würded mich ebe au no reize. Mal luege, git än hufe schöni Ort

@Angi: Cooli Astecker

@Piratenbraut: Schön das du dies Tüf überstande häsch und än neue Coiffeur gfunde häsch. Wünsche Dir viel Freud bim Probetermin und druck dir dä Dume, dass dasmal alles so lauft, wiäs du dir wünschisch

@Sayna: Ich ha au immer wieder s’Gfühl, mir vergässed öpis. Aber ha nonig usegfunde was Aber ich glaub, mir händ würkli alles.

@Girl100: Wunderschöns Kleid häsch du dir usgsuecht

20.07.12 15:03
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Girl100, WOW!!!!! das isch mis lieblings-chleid vo dem designer. Det woni dä link vo dä saerli becho ha, hani würkli denkt, s'Cineve würdi jetzt au no neh Du wirsch toll usgseh i dem chleid!!

20.07.12 15:06
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Piratenbraut_77:
@me
mein Bridezilla-Tief ist überstanden und ich habe einen neuen Coiffeur für Makeup/Haare gefunden und in 1.5 Wochen den nächsten Probetermin...bin guter Dinge, dass es besser wird als beim ersten Mal. …

hei habe gesehen, dass emmi (siehe hochzeitsberichte) ja auch von luzern kommt und mit ihrem styling sehr zufrieden war… sollte es – was ich wirklich nicht hoffe - nicht passen, kannst du sie ja noch anfragen, wen sie hatte…

@weekend

morgen früh habe ich mein zweites probeschminken und anschliessend gehe ich auf „schachtel-suche“ für die moneybox… habe schon buchstaben („K A R T E N“) zum hinstellen bestellt, jetzt sollte ich die box auch endlich mal machen
am abend noch ein geburtstag und am sonntag eeeeendlich seit ewigkeiten wieder mal ausschlafen

uuuh, und heute abend gehen wir ans basel tattoo, freu‘ mich soooo fest

Zuletzt bearbeitet am 20.07.12 15:06

20.07.12 15:11
Girl100 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

So luschtig Danke für öi liebi Komplimänt

Hie findet dr no z Foti wo nis letscht Oktober ha usgsuecht, da gseht me z Chleid fasch no besser aus ufem offizielle Foto http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...-4_485_228.html

20.07.12 15:13
Girl100 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Cutebride, was hesch de du eigentlech für nes Chleid? Bi o so ä nöigierigi was Brutchleider betrifft

20.07.12 15:25
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Girl100, du gsehsch würkli super us im chleid wow! mis isch vo agnes bridal han dir en PN gschickt

20.07.12 15:38
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hey Ladies! Ich ha es Frögli an Eu! Ich ha jo lang Theater ka mit minere Frisur! Jetzt sinn sie eigentli fascht so lang wie ich si wölle ha! Aber es haut mi eifach nit um und in 25 Däg isches bi uns jo sowit! Ich find si soooo langwilig (dass si länger sinn, findi guet). Ich überleg mir jetzt, si zfärbe und e paar Fransle zschnide! Und wie ihr mi jo kennet wirds nit so e langwiligi Farb Und nit de ganz Kopf! Aber ich weiss nit wie und welli Farb was meinet Ihr?

 1 .. 42 .. 82 83 84 85 86 .. 135 .. 183
heiraten   irgendwie   Trauung   richtig   wirklich   eigentlich   natürlich   Spätsommer-Bräute   einfach   zusammen   Zuletzt   september   Vielleicht   Hochzeit   gespannt   Piratenbraut   lululuana   Wünsche   bearbeitet   August-September