| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 43 .. 83 84 85 86 87 .. 135 .. 183
20.07.12 15:57
Girl100 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@cutebride, Danke für d PN, du hesch o äs superschöns Chleid usgwäut! Bi de scho gspannt wie du drine hesch usgseh!

@angiyves, Bisch sicher das di 25 Tag vorhär no uf Experimänt wosch ila? I hätt ja gärn roti haar wöuwe ha fürs Hochzyt, i ha se vor paar Jahr scho mau Rot gfärbt gha, bi aber när wieder zrügg zu Blond. Mim GG würds Rot super gfaue, aber die blödi Farb het dasmau eifach nid wöuwe häbe, nach 3 Wuche hesch vom Rot aube scho wieder nüme gse. Darum ha nis jitz ufgä u hürate haut in Blond, was für mi eigentlech o stimmt, schliesslech bi ni scho mis haube Läbe Blond u das bi eifach irgendwie i. I hätt mi nid wöuwe uf Experimänt ila u i nes paar Jahr müesst i när säge we ni d Föteli vom Hochzyt gse: "Oh Gott, wie ha ni usgseh"

I ha di uf dine Föteli super hübsch gfunge so!

20.07.12 16:08
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Girl100:

@angiyves, Bisch sicher das di 25 Tag vorhär no uf Experimänt wosch ila? I hätt ja gärn roti haar wöuwe ha fürs Hochzyt, i ha se vor paar Jahr scho mau Rot gfärbt gha, bi aber när wieder zrügg zu Blond. Mim GG würds Rot super gfaue, aber die blödi Farb het dasmau eifach nid wöuwe häbe, nach 3 Wuche hesch vom Rot aube scho wieder nüme gse. Darum ha nis jitz ufgä u hürate haut in Blond, was für mi eigentlech o stimmt, schliesslech bi ni scho mis haube Läbe Blond u das bi eifach irgendwie i. I hätt mi nid wöuwe uf Experimänt ila u i nes paar Jahr müesst i när säge we ni d Föteli vom Hochzyt gse: "Oh Gott, wie ha ni usgseh"

I ha di uf dine Föteli super hübsch gfunge so!

Ohhh, rot sooo toll!
Ich find mi Frisur so eifach sehr langwilig

20.07.12 16:14
Girl100 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Du hesch doch no dä Haarreif ane? I finge dä peppt das uf! Schüsch isch äs de villech uf z mau z wiud? Ussert du nimmsch ä Farb wo nid z Knallig isch, so das äs dezänt isch, aber das machts ja de äuä z wenni spannend oder?

20.07.12 16:45
lolo 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

liebe angiyves

du hast ne menge spezielle accessoires, daher würde ich die haare von der farbe und frisur eher ruhiger halten. dafür könnte man beim make-up etwas tun? lässt du dich eigentlich schminken? und wenn ja, hattest du schon ein probeschminken?

ich verstehe deinen wunsch nach pep und farbe und ich finde dein gesamtkonzept super. wenn es allerdings noch mehr wird, dann finde ich es too much

20.07.12 17:01
Maya 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Girl100:
So luschtig Danke für öi liebi Komplimänt

Hie findet dr no z Foti wo nis letscht Oktober ha usgsuecht, da gseht me z Chleid fasch no besser aus ufem offizielle Foto http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...-4_485_228.html


Wow das Kleid isch de schön!!

20.07.12 18:10
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

cutebride1:
@Girl100, WOW!!!!! das isch mis lieblings-chleid vo dem designer. Det woni dä link vo dä saerli becho ha, hani würkli denkt, s'Cineve würdi jetzt au no neh Du wirsch toll usgseh i dem chleid!!

Das Kleid gfallt mer au sehr guet, wär au en Favorit gsi, wenis zur Uswahl gha hät :)

Aaah ez esch mis Kleid au druffe, endlich!!!! Sie händ demfall dHomepage noni ganz fertig gha hüt morge. Es esch ide Spring Kollektion 2012 denne und heisst Stella. Aber mis Kleid esch ivory ond de Usschnitt esch ganz fiin e herzform, eher fast grad und ned so komisch wie ufem Bild. Es gseht au ned würklich so us wie wenn ichs ahan
Mis Kleid gseht eher us wies Rebecca, eifach ohni Träger.

Es esch rechtig schön gsi, mis Kleid endlich chönne azlege. Mer münd es paar Änderige mache, ebe de Usschnitt wird anders ond dSchleppe wird chli kürzt. Chunnt guet und ich passe no dri!

Zuletzt bearbeitet am 20.07.12 18:25

20.07.12 18:24
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Girl100:
Du hesch doch no dä Haarreif ane? I finge dä peppt das uf! Schüsch isch äs de villech uf z mau z wiud? Ussert du nimmsch ä Farb wo nid z Knallig isch, so das äs dezänt isch, aber das machts ja de äuä z wenni spannend oder?


Hihi, also e dezänti Farb hani nit im Aug Hmm, find de Hoorreif schön aber find alles zimli langwilig

20.07.12 18:27
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

lolo:
liebe angiyves

du hast ne menge spezielle accessoires, daher würde ich die haare von der farbe und frisur eher ruhiger halten. dafür könnte man beim make-up etwas tun? lässt du dich eigentlich schminken? und wenn ja, hattest du schon ein probeschminken?

ich verstehe deinen wunsch nach pep und farbe und ich finde dein gesamtkonzept super. wenn es allerdings noch mehr wird, dann finde ich es too much


Vilicht hani jetzt eifach alles zu oft gseh und finds jetzt langwilig! Au s Kleid isch mir jetzt fascht chli zbrav. Usser d Schueh, die findi immerno super Jo Probeschminke hani ka und es het chli rosa drin (mach d Nägel denn au chli hellrosa). Und verlängereti Wimpere- vilicht peppt das denn alles uf!

20.07.12 18:34
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hoi Angi

Ich würd glaub ade Farb nüt ändere. Es gseht doch super schön us so ond wends änderisch, chas sii, dass es der ned gfallt und denn??? Denn müestisch spontan alles ganz dunkel mache.
Mer gfallt au de Schnitt super wod hesch. Du gsehsch super toll us met allne Detail und Accessiores Dis erste Gfühl esch doch genau die Frisur gsi wod jetz hesch. Mängmal esch serste Gfühl sbeste

20.07.12 18:45
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

saerli:
Hoi Angi

Ich würd glaub ade Farb nüt ändere. Es gseht doch super schön us so ond wends änderisch, chas sii, dass es der ned gfallt und denn??? Denn müestisch spontan alles ganz dunkel mache.
Mer gfallt au de Schnitt super wod hesch. Du gsehsch super toll us met allne Detail und Accessiores Dis erste Gfühl esch doch genau die Frisur gsi wod jetz hesch. Mängmal esch serste Gfühl sbeste

Jo d Längi hani so welle. Aber eigentlich mit Fransle oder Pony! Aber das hani nit gmacht wäge Bali. Aber ich glaub das halti nit us. Jo ihr händ jo alli rächt, ich glaub ich wart und überlegs mir mit de Fransle.

 1 .. 43 .. 83 84 85 86 87 .. 135 .. 183
gespannt   Zuletzt   eigentlich   richtig   Hochzeit   natürlich   heiraten   Piratenbraut   einfach   irgendwie   Spätsommer-Bräute   september   Trauung   wirklich   zusammen   Vielleicht   bearbeitet   Wünsche   lululuana   August-September