| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 44 .. 85 86 87 88 89 .. 136 .. 183
21.07.12 22:27
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

hey saerli, schön dass di hüt hesch chöne probeschminke lah :)

ich denk mit bruuntön chasch sicher nüt falsch mache bim auge makeup. chli fiins gold oder ebe au rosa machts sehr romantisch find ich. passend für es hochziit
ich wür eifach luege dass s'gold nöd zu schimmernd isch da das uf dä fotis evt. z'fescht reflektiert.

han dir no paar bilder usegsuecht wo dir vilicht chöntet gfalle als inspiration :













21.07.12 22:30
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

ah ja und weg dä haar... ich wet sie nach dä hochziit au es grosses stück abschnide. s'wird langsam schwer uf em chopf! vorallem bim sport isch es nervig zum zämebinde

21.07.12 22:39
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Also do wäred mini Ohreringli. Det send Perle vo de Ketti vo minere Mam denne, sie het sie för mech afertige loh. Die hani uf de 30. becho Ha mega freud dra

Denn mis Armbändeli...

Ond do mis Kleid... hoffe GG schneugged ned...
De Usschnitt werd grad, bzw. het ganz en fine Herzform-Boge drin, aber nur fiin. Ufem Bild esch es chli extrem.
http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...-16_375_92.html

Dezue legi für dTrauig en lange Schleier a. I ha emmer no kene gfonde wo keis Rändli und keis Steindli händ

dHoor send bitz meh als Schulterlang und blibe blond, sie wärde offe sii und dFransle wärde ergendwie ufebunde oder nach hinde zöpflet... I weiss noni obi dHoor grad sell loh oder grossi Locke mache.

sMake Up sell natürlich blibe, sust bes ned ich. Aber es bitzli wie die Bilder woni forig ufeglade ha dörfs scho si. Nur ebe: In Bruntön, Beige-Goldtön, Rosatön? dLippe wärde ganz fiin rosa -> guckst du Bild

Ah jo und de Struss wird ganz eifach mit hellrosa Rose sii, ohni Grüenzüg ond spezielle Details.

Zuletzt bearbeitet am 21.07.12 22:40

Datei-Anhänge
DSC00663.JPG DSC00663.JPG (43x)

Mime-Type: image/jpeg, 124 kB

DSC00672.JPG DSC00672.JPG (36x)

Mime-Type: image/jpeg, 76 kB

stock-photo-eye-catching-lips-of-a-young-woman-14162323.jpg stock-photo-eye-catching-lips-of-a-young-woman-14162323.jpg (18x)

Mime-Type: image/jpeg, 48 kB

21.07.12 22:43
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

cutebride1:
ah ja und weg dä haar... ich wet sie nach dä hochziit au es grosses stück abschnide. s'wird langsam schwer uf em chopf! vorallem bim sport isch es nervig zum zämebinde

Hihi, es schnided würklich alli eri Hoor ab nach de Hochzit :))
Ich würd am liebste scho abschnide zum go flittere, aber mer hürote am Samstig und am Mäntig flüged mer ab, also hani kei Zit zum Coiffure go..

Danke vell mol für dini Bilder. sLetschte gfallt mer seeeehr guet. I fende alli Farbtön super. Dänke es dörf es bitzeli Farb verträge...

dFingernägeli möchti au mit ere fiine Farb amole, ev. wie de Lippestift.

21.07.12 22:49
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Fallsi nüt finde, bstelli de Schleier.
http://www.etsy.com/listing/86372826/cou...p;ga_facet=veil
Die verschidene Längine vo de Schichte cha mer sälber wähle :)

21.07.12 23:06
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Isch gerngscheh, ich wet wahrschinli es ähnlichs makeup wie du
Ich denk ich wür au mit bruun als basis tön schaffe und soft rosa als highlighter verwende. Mini visagistin het gseit sie brucht für hochzit sehr viel gold aber ich weiss nöd ob mir das staht hehe. Mis probeschminke isch leider ersch chli spöter

Din Schmuck isch mega schön! Vorallem d'Ohrering mit dä Perle vo dinere Mam gfallet mir! Sones schöns Gschenk!

Ha hüt min probestruus dörfe hole! bi mega zfriede und freu mi scho wenns diä richtig grössi het!

Datei-Anhänge
2012-07-21 12.jpg 2012-07-21 12.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 150 kB

21.07.12 23:07
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

ah und wegem schleier, dä vo etsy wür super zu dim chleid passe!!!!

21.07.12 23:10
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

wow wunderschöne Struss :) Mine wird vo de farbe her ähnlich, eifach ohni grüen.

danke, mer gfalled dOhrering au super. I träge nie Halsschmuck, also au ned a de Hochzit, darum vertreits chli längeri Ohreplämperli :)

I wirde au nomol es Probeschminke ha. Höt händ mer eifach mol öpis gmacht und uf dem baue mer jetz uf. I dänke bi der send beige-brun-goldtön seeehr schön :)

21.07.12 23:14
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

cutebride1:
ah und wegem schleier, dä vo etsy wür super zu dim chleid passe!!!!

Ich gange no i zwei Läde go luege. Wenns nüt het bstelli de. I ha scho Kontakt mit dene gha, sie send super nett. Hoffe es klappet den au, i ha nonie öpis bi etsy bstellt.

21.07.12 23:18
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

danke vielmal bi scho gspannt wiä din struuss usgseht!

ich finds e gueti idee dass nomal es probeschminke hesch. ich sött vilicht au 2 mache? mal luege.. ha mi ebe nonie vo öpper anderm schminke lah ich probier sicher diä beige-brun-goldton kombi! danke für dä tipp

wegem schleier: finds guet dass no zwei läde chasch go abklappere! ich ha scho viel vo etsy bstellt und ha niä problem gha. bin selber ebe au etsy seller und chas würkli nur empfehle!

 1 .. 44 .. 85 86 87 88 89 .. 136 .. 183
natürlich   gespannt   Vielleicht   Piratenbraut   Spätsommer-Bräute   Hochzeit   heiraten   richtig   Wünsche   Zuletzt   einfach   zusammen   irgendwie   bearbeitet   september   August-September   lululuana   Trauung   eigentlich   wirklich