| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 45 .. 87 88 89 90 91 .. 137 .. 183
22.07.12 15:51
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

danke :)

I sueche eifach mol so en Lippestift ond Konturestift (chönnt schwierig wärde)... ond den machi mol sälber en Prob met brun-beige mit ond ohni rosa und es rosa-corall...

Venus: Ha gester de ganz Tag mega dKriese gha wägem Kleid. Aber i glaub es liet ned am Kleid, sondern a mim Hüftspeck... Muess chli abneh, dringend. Denn gfallts mer au weder besser.
seinzig wo mi am Kleid "stört" esch de Saum... alles esch so luftig wolchig und die untersti Lag esch eifach so "grad abe"...

22.07.12 17:24
Venus81 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Saerli: Du muesch echt kei Kriise ha - das Chleid stoht dir mega guet und macht wirkli en tolli Figur > mehr gseht kein Hüftspeck oder so!
Ich glaube du lidisch au chli under em gliche Schicksal wie ich: Oisi Mamis sind gerteschlank und das i ihrem "Alter", das chan eim mängisch scho chli lah zwifle. Fürs Chleid muesch also keis Gramm abnäh!
Wägem Saum: Meinsch ned es schint eso, well mirs jo gstreckt hend, dass überall dLängi stimmt? Ich finds nämli guet het de Tüll selber kei Abschluss suscht würs wahrschinli vill schwärer usgseh. Und es isch ja es verspielts Chleid - da find ichs guet isch de Abschluss nöd nomal umegno. S'chunt alles guet, sChleid passt so guet zu dir - und es würkli es bsundrigs
Du, suscht chomi dir cho dFöteli wegnäh, gell

22.07.12 21:04
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

neinei dFöteli bhalti :) wenn i scho endlich mol ha :)

Jo ebe, mini Mam, mini Tantis send alli schlänker. I be ja au schlank, aber es frustet mi scho amig ond i ha halt es Ränzli... I due ez 2-3Kg abneh ond denn esch secher sallgemeine Wohlbefinde besser.

Wägem Saum, i meine eifach wells ide unterste Lag grad, also gstreckt esch ond obe dra esch es so "wolchig". Mer dünds den eifach ned so grad abezieh, sondern verspielt falle loh wes grad esch. Denn gsehts besser us.

Danke för dUfmunterig Fühl mi scho besser :)

23.07.12 11:23
Mery87

nicht registriert

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo liebe Brütlis

Saerli Du hesch äs wunderschöns Chleid- ä Troum!!! U i schliesse mi dr Venus grad a: Finde äs steit dir suuuper u du muesch würkli kes gramm abnäh!! auge-make-up findi ou lichti-brun beige tön mit zartrosa uuu schön zu blaue ouge!

Cuterbride, du hesch ä seehr schöne Brutstruss. Mine wird i de gliiche Farbe si

i bi am donnstig ga probefrisiere..es isch oki gsi aber nid wow. Drum gani ize nomau. I möcht eifach, dass i cha i spiegel luege u dänke: wooow das isch genau so öpis wie i mir ha vorgsteut!! Nid das i jedesmal wenni d Hochzytsfotis aluege dänke, hmm d frisur hätt besser chönne si..

morn darfi mi probe brutstruss ga abhole, bi ganz hibbelig

23.07.12 11:28
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Mery87, danke vielmal bi au scho mega gspannt uf din brutstruss!!
wegem probefrisiere stimm ich dir zue... dä wow-effekt sött scho debi si mir brüütli hend halt sehr höchi asprüch a eus selber

23.07.12 11:38
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@ mery87
Zerst emol DANKE
I fends jo au schön, obwohl i mängisch sGfühl ha, es esch chli "zwenig speziell". I glaub das liet eifach dra, dass es min Bruef gsi esch ond i so vell anders scho gseh ha. Aber i glaube es passt perfekt zu mim Typ ond Stil, das esch swichtigst :)

Da Bild wo ebe do uf heiraten.ch esch, esch da Kleid woni im Februar im Lade aprobiert ha. Sit den hani 4kg zuegno, einiges devo het sech als Schwümring om de Buch bemerkbar gmacht. Jetz wo mis bstellte Kleid cho esch, hanis mol richtig chönne alege. I be ebe nöm ganz so schlank we em Februar. Aber das änderi, es het mer derewäg abglösche, dasi weder 2-4 kg abneh wet.
Bi mer muess amig de Topf voll Wasser öberlaufe, damit i cha handle. So gohts mer ez :)

Mer esch es bi de Probefrisur au so gange. I be au ez noni ganz secher wies sell werde. I glaube es esch ned sooo schlemm, wenn dFrisur ned 100% perfekt esch. Wechtig esch vorallem, dass es zu eim passt ond mer sech "sech sälber" fühlt und ned muess dänke: Läck die Frisur het jo gar ned zu mer passt.

I ha scho vo vilne Brüt ghört, dass es am Hochzitstag de halt glich ned ganz so usecho esch, wies dänkt gsi wär... Do dörf mer sech ned verruckt mache deswäge

Händ eigentlich alli en Probe-Brutstruss??? Also i ha das ned I vertrau do minere Floristin ond allne guete Empfehlige woni vo andere becho ha. Wird scho guet cho :)

Viel Spass und Freud morn a dim Struss

23.07.12 11:40
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

cutebride1:
wegem probefrisiere stimm ich dir zue... dä wow-effekt sött scho debi si mir brüütli hend halt sehr höchi asprüch a eus selber

Das stimmt... I glaub ich han amig chli zviel höchi Asprüch. Debi sell ich doch eifach au als Brut so sii wie ich emmer ben, nämlich ned perfekt

Da cha doch ned so schwierig sii

23.07.12 11:58
cutebride1 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

saerli:
Das stimmt... I glaub ich han amig chli zviel höchi Asprüch. Debi sell ich doch eifach au als Brut so sii wie ich emmer ben, nämlich ned perfekt

Da cha doch ned so schwierig sii

Du hesch vollkomme recht! Mängisch mache mir euses Lebe nöd grad eifach Ich nimms süsch eigentli nöd so gnau aber sones Hochzit isch halt öpis speziells hihihi.

Ich bi eigentli au nur druf cho en probestruss z'organisiere weg dä Brüütli im forum. Wär glaub gar nöd uf d'Idee cho... und han für dä probestruuss öppe 1h versuecht z'erchläre wassi wet diä arm floristin!! aber isch schlussendli genau das gsi woni ha wele

23.07.12 12:07
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Guet, min Struss wird warschindlich eh nur mit Rose sii, ohni Grüenzügs, vo dem her cha sie gar ned vell falsch mache. Aber i muess es au no detaillierter go bespreche.

Be so froh, dass ich met euch dVorbereitige chan teile ond dass er au met mer teiled. Es esch interessant, spannend, lehrrich ond ufbauend usw...

En Guete!

23.07.12 12:57
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

tolls chläid hesch dir usgsuächt saerli! gfallt mr

findä rosa-tön au super, dänk mit rosa nägel und dä blauä augä würkt das mit dim chläid sehr schön und romantisch...


i ha am sa s zwöitä probeschminkä kha... juhuuu, isch schön gsi das mol isch s make-up viiiill besser gsi, aso s gfühl, het bis zobä nit bröckelet oder so... sehr agnähm. mini augä wärdä violett, gold und grüän gschminkt si (vo innä nach usä)... tönt jetzt bitz farbig aber s fliässt schön und betont mini augä super ha riesig fröid...

 1 .. 45 .. 87 88 89 90 91 .. 137 .. 183
Vielleicht   Hochzeit   bearbeitet   August-September   zusammen   irgendwie   einfach   natürlich   Trauung   richtig   Piratenbraut   september   Wünsche   Spätsommer-Bräute   eigentlich   lululuana   wirklich   gespannt   heiraten   Zuletzt