| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 45 .. 88 89 90 91 92 .. 138 .. 183
23.07.12 13:22
Piratenbraut_77 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hello Ladies

@saerli
Sehr schönes Kleid!! Brauchst dir wirklich keine Gedanken machen - ich weiss, ist leichter gesagt als getan: ich mache mir ja auch ständig Gedanken wegen des Kleid (auch, ob es speziell genug ist) haha Abr es wird gut kommen, vor allem wenn wir dann an unserem Tag gestylt sind, alle Accessoires tragen und das Kleid anhaben Aber wir sind definitiv zu perfektionistisch

@jusi
wie schön ist dein 2. Schminken besser gelaufen! Da hoffe ich auch drauf. Die Farben tönen gut, sieht bestimmt schön aus!

@Mery
ich möchte auch den Wow-Effekt und nicht wie beim letzten Mal den Arrrggghhh-Effekt. Na ja, neuer Coiffeur, neues Glück

@me
Wir haben zwar immer noch nicht alle Anmeldungen, aber es kommt langsam. Beim Abend sind noch 4 Personen offen, die wir jetzt dann mal anrufen. Und beim Apéro noch 7, wovon aber 4 bereits gesagt haben, dass sie aus persönlichen Gründen erst kurz vor der Hochzeit Bescheid geben können. Wir sind also auf einem guten Weg

Mittwoch gehen wir zum Zivilstandsamt für das Vorbereitungsgespräch. Hoffe es klappt alles mit den Papieren aus Deutschland.

Freitag habe ich einen weiteren TErmin bei der Dekorateurin/Floristin, um die Deko und die Blumen definitiv auszusuchen....und einen richtigen Plan habe ich immer noch nicht ahhhhh ich muss jetzt einfach mal zu einer Entscheidung kommen

Schönen Tag euch noch
Piratenbraut

23.07.12 13:30
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Saerli, ich ka mi nur aschliesse! Es seht top us- Du hesch e wunderschöni Figur in Dim Kleid! Aber ich verstand Dis Gfühl! 4 Kg isch viel! grad bi some änge Kleid! Mir gohts jo glich Und au s Gfühl muess eifach stimme süscht wirds nüt!

23.07.12 13:39
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@ Angi
Jo ebe... Ufem Bild woni do ufgschalte ha, gsehts ebe no guet us met de Figur. Aber jetzt gsehts ebe chli anders us und das nervt mi... I ha eifach sGfühl, dass mer (oder eifach ich) bi some Kleid sett bitz schlänker si.

@ die andere
Danke euch vellmol. Das bout mi uf. Es chonnt scho guet ond i ha mi zum Glück weder beruhiget.

I chas de erst im September weder go probiere und ev. grad metneh. Solang hani Zit zum bitz abneh Jetz gilts ernst und i muess konsequenter sii. Be grad total motiviert, würd am liebste grad go schwümme. Ha extra öpis met wenig KH ond Eiwiss gässe und FDH! De Rest chonnt GG höt zum zNacht öber

@ Piratenbraut
Bi de Ameldige send er jo guet denne. I dänke es wird sich sowieso erst churz vor de HZ zeige, wie viel Lüt würklich chömed (gem. Amäldige). Am Tag sälber fehled den villicht trotzdem die eint oder andere und öper anders bringt villicht spontan no öper mit usw...
Aber bi de Obiggäst esch es scho wichtig, dass mer genau weiss wer chunnt.

@ jusi
Freut mi mega, dass dis Probeschminke so guet gange esch. Das get Zueversicht und mer chan öpis abhake gäll

23.07.12 13:44
sayna 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Kleid
Schön geht's nicht nur mir so....bin zwischendurch auch wieder unsicher mit dem Kleid. Es gibt nur ein Foto von mir im Kleid und das hat nur meine Schwester (und ist auch zimlich besch... einfach so ein Schnellschnellhandyfoto). Wenn ich's auf der Herstellerseite ansehe find ichs schön, aber haut mich nicht um - vorallem mich dann darin vorzustellen.... Aber es ist ausgesucht und wird nun geändert. Ich glaub ich ruf mal an und frage, ob ich das Kleid früher als abgemacht holen kann.

Wir haben heute noch das gespräch mit dem Fotografen. Einfach noch die Details besprechen und nochmals klar mitteilen was uns wichtig ist. Mir ist an der Hochzeit meiner Freundin vor zwei Wochen wieder aufgefallen, dass mir die 1000 Gruppenfotos nicht wichtig sind. Schon, aber möglichst wenige. Und dann viel lieber viele Fotos von den Leuten beim Gratulieren, beim Apero, beim Quatschen usw...

Hat jemand von euch einen "Videoreport" gebucht?!

23.07.12 13:57
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Saerli! Ich verstand Di! In däm Kleid seht me aus jedes Kilo! Jetzt hesch jo lang Zit zum no chli fitter zwärde! Und 4 Kilo gänn e tolls neus Läbensgfühl!!!

Jo mi Kleid het mi jo nie zu 100% überzügt aber es isch ok. Aber mängmol dänki scho, ich hätt gärn e ganz Anders. Weiss gar nit, ob ich jemols zu 100% überzügt würd si

23.07.12 14:03
Piratenbraut_77 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@saerli
das Abnehmen klappt jetzt bestimmt gut! Du hast ein Ziel, bist motiviert und so wirst du es schaffen und noch schöner in deinem Kleid aussehen
Bei den Apérogästen brauchen wir nur die ungefähre Anzahl für das Resti (aber vor einer Woche waren ja noch über 30 Personen offen, das ist dann schon etwas viel). Bis jetzt haben wir am Apéro 182 Gäste, da haben wir am Tag selber sowieso nicht so den Überblick... Ich hoffe nur, dass nicht 40 ungeladene Gäste kommen (wie manche aus GG Familie behaupten )

@sayna
Das Gespräch haben wir auch noch vor uns. Und wie euch sind uns die vielen Gruppenfotos nicht wichtig. Haben schon mal eine Liste zusammengestellt und sind jetzt bei 10 Gruppenphotos, wobei die ersten 6 unsere Familien in den verschiedenen Zusammensetzungen sind und somit schneller gehen sollten (zumindest laut Fotograf).

Wir haben einen Videografen engagiert...freue mich jetzt schon wie ein kleines Kind auf den Film

23.07.12 14:07
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

dankä öich! jä, wider ä höggli meh uf dr lischtä

chläid: häi, ig vrstang öich so guät! mä muäss sich wirklich 100% wohlfühlä und sich druf fröiä, das chläid z tragä…

bi mir wird zimlich sicher dr neckholder wäg cho wett ä jäggli und das goht mit em neckholder nit so guät… i ha an dä oberärm so roti fläckä, am afang hani dänkt egal, wenn mä diä seht aber jetzt störts mi immer meh, wenn ig dra dänk, drum muäss halt jetzt s chläid dra glaubä… aber ha jo äigentlich vo afang a zu „normalä“ träger oder trägerlos tendiert… am 4. auguscht hani abstecktermin, denn duä ig alles mit dr schniderin besprächä… zudäm wärs nach minärä „corsage-miserä“ grad no guät, wenn ig das bodydings chönnt aleggä, dört hets au träger dra…

23.07.12 22:46
lululuana 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo Mädels...

Himmel******* mal ä Wuche i dä Ferie u d hie geit d Poscht ja andrs ab... Jetz hani am saerli ihres Chleid vrpasst, ha d Site irgendwie nid gfunde ier sit mier eifach viel z schnäll gsi mit schribe. Bi bis jetz no nid nache cho um alles z läse.....

Mier si hüt no bim Beck gsi und heindert z ybrotbzum grille und für z Zmorge bschtellt sowie d Geburiturtene für üsi zwöi Geburtstagschind. Ar Getränkebschtellig si mier nongrad dranne und am Mitteuch woti de no definitiv bim Metzger z Fleisch bschtelle. När bi ig düre mit dene Sache wo ig cha organisiere. Am 10. Ougschte ga z Chleid abhole, am 30. Ougschte nomal ä Nami frisiere bir Tante wo Coiffeuse isch und de am 1. Septämber dr Azug vom Schatz ga reiche und de hani den no ä chliiiiiine Polteraabe....

Weni die Wuche eis chlei meh Zyt ha muesi nacheläse wobi bis denn heit ier eh scho widr gschribe wie wildi Hüehner....

So, jetz de ab iz Bett morn geits mit dä Gottechi d iz Dälhölzli...

24.07.12 07:59
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hoi Lululuana

Für mis Kleid findsch de Link uf Site 87 :) Ha det alles druf was mis Outfit sowiit betrifft. Esch ned so viel, i gebe e schlichti Brut

Hesch du am 1. September Polterobe? Ich au Bin mega gspannt. I weiss nor, dasi nüt schlimms muess mache... puh

Viel Spass im Dälhölzli :)

24.07.12 08:14
Silca 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Hallo zusammen

@Saerli: Dein Outfit sieht toll aus und du wirst bestimmt viele Komplimente erhalten

@all: Hatte am 07.07. meinen Polteri und es war suuuuper. Wir waren in Luzern und haben den Tag in vollen zügen genossen!
Am Samstag ist unsere zivile Trauung!! Unglaublich wie die Zeit verging...freu mich schon riiiiesig!! Mal schauen wie das Wetter so wird Um 13.00 Uhr gehts los...danach folgt ein Fotoshooting, ein kleinen Apero und dann gehts in ein Resti Abendessen.

Lg
Silca

 1 .. 45 .. 88 89 90 91 92 .. 138 .. 183
bearbeitet   wirklich   Wünsche   Zuletzt   zusammen   gespannt   eigentlich   heiraten   irgendwie   natürlich   August-September   Hochzeit   Spätsommer-Bräute   richtig   Trauung   september   Vielleicht   lululuana   Piratenbraut   einfach