| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)
 1 .. 47 .. 91 92 93 94 95 .. 139 .. 183
24.07.12 20:35
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Zottel:
Hey Mädels ich gange morn die Brünigsduschi go usprobiere....ui ui ui bin scho nervös. Was wenns oberdoof usgseht?! channi nüm use bis es weg isch......gottseidank hani nöchst Wuche Ferie

24.07.12 20:38
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

Mädels, ha grad mi Brutstruss pimpt

Datei-Anhänge
BLUMI.jpg BLUMI.jpg (61x)

Mime-Type: image/jpeg, 117 kB

24.07.12 21:33
saerli 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

He Angi, so coool Passt super zu der.
I möcht a mim ev. au en Bändel dra ha... Mol luege wies werd. Es get glaub no Stoffreste bi mim Kleid, vellecht chani den die verwende.

25.07.12 08:54
sayna 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

@Angi
Din Struus isch sooo läss!! Het mir eigentli für's Zivile au sonen Etsy-Struus selle bstelle, aber bis zum 10.8. isch ez villicht chli knapp?!

@Hochzigskleid ufbewahrig
Danke Saerli für d'Info. Obwohl mis Kleid hol ich ja erst 2 Täg vorem Fest oder villicht lüüti glich no ah zums vorher abhole

@me
Mir hend gester wie wild tanzed Min Schatz het sich vo Afang a sonen "Funny-Wedding-Dance" gwünscht. Ha denn letscht Wuche endlich mal d'Musig fertig zämägschnitte gha und d'Choreo sowiit im Chopf. Aber wie bringt mer ame Ma, wo d'Musig nid zellt sone Choreo bii? Aber isch suuuper gange und meeega lässig gsi. Und er het mega freud gha wos denn ufsmal amig Klick gmacht het

25.07.12 08:58
jusi 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angie: tollä struss!

sayna: soooo cool! so tänz find ig no ganz witzig... mir fö neggscht wuchä mit em zwöitä kurs a... wettä denn äigentlich so duä as würdä mir walzer tanzä und denn wächslet d musig und mir göh in ä zackigä disco fox inä... nit ganz verruckt aber glich ä chli speziell

zottel: gisch öis denn feedback, gäll?!

25.07.12 10:55
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

saerli:
He Angi, so coool Passt super zu der.
I möcht a mim ev. au en Bändel dra ha... Mol luege wies werd. Es get glaub no Stoffreste bi mim Kleid, vellecht chani den die verwende.

Hammer Idee!!!

Ha bi mim no bi 3 Blüete je e grosse schwarze Diamant ind Mitti kläbt

D Ursi het gescht im FB no gschribe si wür s grüen no wägneh, muessi mir no überlege!

25.07.12 10:56
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

sayna:
@Angi
Din Struus isch sooo läss!! Het mir eigentli für's Zivile au sonen Etsy-Struus selle bstelle, aber bis zum 10.8. isch ez villicht chli knapp?!


Boah, ich würd au sofort eine über Etsy bstelle! Die sinn sooooooo toll!!!

Hmmm, ich glaub das längt leider nit bi Dir! Si bruche meistens scho sicher 2 Wuch bis si könne verschicke! Und denn wennd Päch hesch, no de Zoll, denn gohts no länger

25.07.12 10:57
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

jusi:
angie: tollä struss!

25.07.12 11:12
sayna 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

angiyves:

Boah, ich würd au sofort eine über Etsy bstelle! Die sinn sooooooo toll!!!

Hmmm, ich glaub das längt leider nit bi Dir! Si bruche meistens scho sicher 2 Wuch bis si könne verschicke! Und denn wennd Päch hesch, no de Zoll, denn gohts no länger


Ha ez grad entschiede ich mache selber no eine ha ja susch nüt z'tue .
Het scho voll d'Idee wie ich's chönt mache und gange grad am Mittag mal chli go stöbere und denn entscheidi obis probiere oder nid

25.07.12 12:20
angiyves 

Re: Spätsommer-Bräute 2012 (August-September)

sayna:
Ha ez grad entschiede ich mache selber no eine ha ja susch nüt z'tue .
Het scho voll d'Idee wie ich's chönt mache und gange grad am Mittag mal chli go stöbere und denn entscheidi obis probiere oder nid

So genial! Mach das!!! Etsy het ewig vili tolli Ideee!!! Schd bin ich so völlig taläntfrei! Hätt Ferie und könnt DIr eine mache

 1 .. 47 .. 91 92 93 94 95 .. 139 .. 183
natürlich   wirklich   Piratenbraut   heiraten   August-September   eigentlich   Zuletzt   Hochzeit   Spätsommer-Bräute   einfach   Trauung   Vielleicht   lululuana   zusammen   september   bearbeitet   irgendwie   richtig   Wünsche   gespannt