| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 39 .. 66
13.09.12 14:34
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

hallo ihr, ich meld mi au wieder mal... ich ha hüt au s zivile datum chöne reserviere, es wird also definitiv de fritig, 13. september 2013. am tag druf gits denn es fest.

bisher händ mer

ziviltrauig reserviert
fotograf
dj
location

termin mitem konditor hani au scho für i 2 wuche und mir händ grad d offerte für d flittis no dihei. das weekend werded usserdem endlich no d save the date chärtli verschickt. denn lehni mal zrugg bis im dezember, denn wotti go luege wägem kleid :-)

13.09.12 15:28
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ihr hend scho s Chleid? Sooo cool... ich getrau mi irgendwie nonig... han s Gfühl dass weni jetz eis nimm, dasi denn irgendes anders schöners, günstigers irgendwo find... ich han denkt gah ca. Endi Jahr afange luege, isch das denn z'spat?

Mir hend de Fotograf für de Morge buecht (letschti Vorbereitige, ca 11h) und denn während de Trauuig am 14 bis und mit Apéro ca. bis am 18h, also Total 7 Stund und das chunt nöd allzu tür, mir hend da au wele spare...

wie machet ihr das mite Deko? Ich bin scho längst am umeluege, find aber di schönste Sache in Dütschland und vili lieferet gar nöd id Schwiz

13.09.12 15:33
Lilly4 
Re: Spätsommer Bräute 2013

@emma ... han eigentlich au froh gha mis chleid erscht afangs 2013 z chaufe, bim schneuggä han mi dänn aber halsüberchopf i MIS chleid verliebt und isch no vo dä alte kollektion, hans MÜESSE chaufe, suscht wär dänn t gfahr gsi dass sie es nüm chönd bstelle und das risiko hani nöd welle igah ... aber z spat wirsch afangs jahr sicher nöd dra si! wenn hüratet ihr dänn? chund halt immer uf dä lieferant druf a, han mis chleid im auguscht bstellt und wird erscht im februar acho, dänn nomal aprobiere und muess dänn ja au no gschniederet werde, also brucht scho chli ziit und vorallem isch mer halt au beruhigt wämer weiss das mer sies chleid hät, chamer sich in ruhe um anderi sache kümmere ...

13.09.12 15:34
Juli 
Re: Spätsommer Bräute 2013

at Emma: wiär hei z'glich Hochziitsdatum :-) gah öi ersch Ende Jahr fer z'Chleid gah luäge. längt nu güät...

Deko ist so än Sach... miär fehlund Idee, aber isch wirklich so, dass mu in Ditschlang schönri Sache gseht....

13.09.12 15:38
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ja Lilly das isch ganz sicher so, wie schön dass du DIS Traumchleid gfunde hesch, isch sicher ä wunderschöns Gfühl

Mir hüratet am 31.8.13 aber bi dir gahts ja recht lang mite Lieferig, vilicht bini doch nöd so früeh drah

Ich han erst jetz gseh, dass di meiste Usverkäuf nur bis Mitti September laufet, het gern es Chleid us de "alte" Kollektion kauft, wenn mal 50% chasch spare macht das enorm viel us. Ich glaub ich gang jetz mal uf Konstanz is Hochzitshus, kennet ihr das? Vo wo hesch du dis Chleid?

13.09.12 15:41
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Hey Juli, das isch ja suuuper, denn chömer eus ufs gliche Datum freue und uf schöners Wetter hoffe als das Jahr

13.09.12 15:45
Juli 
Re: Spätsommer Bräute 2013

ät Emma13: äs wird hibsch si positivi istellig :-)

13.09.12 15:47
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Genau, wirds ganz bestimmt!!!

Was hesch du scho alles organisiert?

13.09.12 15:49
Juli 
Re: Spätsommer Bräute 2013

also wiär hei jetzt Kircha, Saal fer du Abund, Band, Fotografin... ja so in etwa...

13.09.12 15:52
Lilly4 
Re: Spätsommer Bräute 2013

so luschtig, mir hüratet au am 31.8. (chirchlich)

ja, es isch es wunderschöns gfühl, hät nie dänkt das ich mich mal so ines chleid wird verliebe, nachem erschte blick in spiegel isch für mich klar gsi, das und keis anders han mer eigentlich welle ziit lah mitem chleid, aber wos mer dänn gseit händ das mer die alte kollektione au nöd überall ewigs chan nahbstelle hani fascht chli panik übercho und sofort kauft bin so happy, würs am liebschte immer wieder go aprobiere

hans bi chez janine kauft, sehr z empfehle, super bedienig, schöne lade und mer hät vorallem viel platz, hät mer i dä andere gschäfter chli gfehlt ... zahlbar hanis au no gfunde (mis hät 1'800.- koschtet) han eigentlich mit meh grechnet, aber klar gahts au mit weniger, vorallem in dütschland und ich glaub s hochziitshuus in konstanz isch nöd emal so schlecht, bin nur mal chli weg ring det ine go luege ...

 1 .. 8 9 10 11 12 .. 39 .. 66
organisiert   natürli   bearbeitet   reserviert   willkomme   Fotograf   Iladige   chleider   verschicke   Himbeer   Eigentlich   September   Kassandra   vorallem   Spätsommer   hüratet   Zuletzt   schloss   eigentli   lieferadresse-deutschland