Spätsommer Bräute 2013 |
|
1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 41 .. 66
|
|
|
|
|
|
16.09.12 18:15
Nemo
|
Re: Spätsommer Bräute 2013
saluti zäme!! mir händ also gester en meeeeeeeeeeeeega erfolgrieche tag gha!!! mir händ eusi absolute traumring postet, wo mir ide schwiez eus nie hätte chöne leiste!!! han irrsinnig freud! han die ring immer aglueged gha, aber ebe... sind eifach ztür gsie. jetzt lönd mir sie im dütsche genau so mache wie mir sie händ wela, und mine hät 12 steindliiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! juhuuuuuuuuuu, bling bling bling!!! mir sind bim trauringe schmid gsie in singen. http://trauring-studio-schmid.de/5000rin...Startseite.html
und denn simmer au grad no in singe go gügsle wäge em azug vo gg. isch ja de wahnsinn die priese wo die händ....echt unglaublihc!! er hät jetzt en wilvorst azug, wommer da ja au i allne brutgschäft überhcunt und nie under 1200.-. er hät de azug, e plastron gravatte, es gilet und es poschettli dezue kauft und das ganze hät 550 euro kostet!!!!!!!!!! de wahnsinn, echt!! und das sind normalpriese, nödemal abegschriebe. es isch echt de wahnsinn!! händ u freud gah, isch en mega schöne und erfolgrieche tag gsie!!! http://www.kapadokya-handel.com/filiale-...amsanzuege.html
so, jetzt wünschi eu allne en schöne sunntig abig!!
|
|
|
16.09.12 21:16
nicole87
|
sali Nemo
freut mi mega dass ihr sone super Tag gha händ! Über d Ring zerbrich i mir zur Zyt auch chly dr Kopf, will eigentlich nid so vill Geld usgäh aber ha bis jetzt nid wircklich günstigi Ring gseh
wünsch euch allne ä schöne Obe und ä guete Start in die neu Wuche!
|
|
|
|
16.09.12 22:43
kassandra
|
"at"nemo: super, dass ihr so en erfolgriiche tag gha händ! und danke für dä tipp mit singen. bin döt au öfters zum shoppe unterwägs. dörf ich frögä, wo ihr genau dä azug kauft händ? mir sind au scho äs paar ring go aluegä, aber priise vo denä wo mir gfallä händ, sind immer gewaltig gsi !
|
|
|
|
17.09.12 13:13
Nillich
|
Nemo: Das dönt ja super. Häts deht au so "memoire" rind. Das sind Ring wo eifach Steinli händ und suscht nüt. Finde die ebe mega aber sind so cheibe tür Wett gern chöne min Verlobigsring mitem Ehering zämä träge.
|
|
|
|
1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 41 .. 66
|