| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 41 .. 66
14.09.12 13:08
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

würkli sehr schön. dörfi fröge wieviel das defür zahlt häsch? ich glaub ebe mir gfalled immer nur die türste

14.09.12 13:09
valey 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ehr hend all soo schöni Kleider :) freumi so mis go uswähle...

wett i 2 woche mal go gügssle

wie frühe mues meh eig. en termin mache zum go luege??

14.09.12 13:46
kassandra 
Re: Spätsommer Bräute 2013

"at"himbeer: Das isch eigentlich au immer mis Problem. Han ich drüü Sache zur Uswahl isch äs sicher immer s Tüürsti wo mir am bestä würdi gfallä ! S Chleid hetti Normalpriis 1500.- kostät ... ich has im Usverchauf mit no 50% gschnäppled. Aber ich hettis au zum Normalpriis kauft !

"at"valey: I dem Gschäft wo ich gsi bin, muess mer kai Termine machä. Ich weiss aber, dass äs au Gschäft git, wo du gar nüt chasch aluegä oder probierä ohni Termin. Ich würd eifach kurz telefonierä oder äs Mail schriebä und frögä.

15.09.12 18:48
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@photobooth: mir zahled nüt. isch en fründ vo eus wo fotograph isch. er richtet das eifach i imene egge mitere kamera ufem stativ. händ kein chaschte oder so.... er hät ebe nöd wele fötele am fst,a ebr macht eus defür das!
@chez janine: deht muesch enbedingt en termin mache. so es schwein wie ich gha han ohni termin inezlaufe händ glaub wenigei dehte. sie sind wükli recht usbueched dehte. aber went e wuche vor her altisch isches keis problem, usserd du wotsch natürli amene samstig gah...

16.09.12 18:15
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

saluti zäme!!
mir händ also gester en meeeeeeeeeeeeega erfolgrieche tag gha!!! mir händ eusi absolute traumring postet, wo mir ide schwiez eus nie hätte chöne leiste!!! han irrsinnig freud! han die ring immer aglueged gha, aber ebe... sind eifach ztür gsie. jetzt lönd mir sie im dütsche genau so mache wie mir sie händ wela, und mine hät 12 steindliiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! juhuuuuuuuuuu, bling bling bling!!!
mir sind bim trauringe schmid gsie in singen. http://trauring-studio-schmid.de/5000rin...Startseite.html

und denn simmer au grad no in singe go gügsle wäge em azug vo gg. isch ja de wahnsinn die priese wo die händ....echt unglaublihc!! er hät jetzt en wilvorst azug, wommer da ja au i allne brutgschäft überhcunt und nie under 1200.-. er hät de azug, e plastron gravatte, es gilet und es poschettli dezue kauft und das ganze hät 550 euro kostet!!!!!!!!!! de wahnsinn, echt!! und das sind normalpriese, nödemal abegschriebe. es isch echt de wahnsinn!! händ u freud gah, isch en mega schöne und erfolgrieche tag gsie!!!
http://www.kapadokya-handel.com/filiale-...amsanzuege.html

so, jetzt wünschi eu allne en schöne sunntig abig!!

16.09.12 21:16
nicole87 
Re: Spätsommer Bräute 2013

sali Nemo

freut mi mega dass ihr sone super Tag gha händ! Über d Ring zerbrich i mir zur Zyt auch chly dr Kopf, will eigentlich nid so vill Geld usgäh aber ha bis jetzt nid wircklich günstigi Ring gseh



wünsch euch allne ä schöne Obe und ä guete Start in die neu Wuche!

16.09.12 22:40
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@ Nicole: mach mer doch mal e pn mit dinere priesvorstellig. So Chan der säge ob dehte öpis findsch. Muesch dir eifach immer bewusst sie: de ring bliebt fürd läbe,s'fäst und chleid isch für ein tag!!

16.09.12 22:43
kassandra 
Re: Spätsommer Bräute 2013

"at"nemo: super, dass ihr so en erfolgriiche tag gha händ! und danke für dä tipp mit singen. bin döt au öfters zum shoppe unterwägs. dörf ich frögä, wo ihr genau dä azug kauft händ? mir sind au scho äs paar ring go aluegä, aber priise vo denä wo mir gfallä händ, sind immer gewaltig gsi !

17.09.12 08:58
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@kassandra: han de link unde ane ta bi de nachricht uf de siete 14!
ja wäg de priese das lohnt sich echt!! für die ring wo mir kauft händ, hettemer ide schwiz 5600.- franke zahlt. jetzt zahlemer 3200 euro!! krass, oder?? ich wür definitv mal dehte go luege, loht sich echt und beratig isch super!isch es familiegschäft!

17.09.12 13:13
Nillich 
Re: Spätsommer Bräute 2013

Nemo: Das dönt ja super. Häts deht au so "memoire" rind. Das sind Ring wo eifach Steinli händ und suscht nüt. Finde die ebe mega aber sind so cheibe tür Wett gern chöne min Verlobigsring mitem Ehering zämä träge.

 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 41 .. 66
Eigentlich   Himbeer   chleider   vorallem   verschicke   natürli   hüratet   reserviert   lieferadresse-deutschland   schloss   eigentli   Kassandra   September   willkomme   Iladige   Zuletzt   organisiert   Spätsommer   bearbeitet   Fotograf