| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 44 .. 66
04.10.12 21:19
Daninici10

nicht registriert

Re: Spätsommer Bräute 2013

@Nemo: Details plane isch doch am schönschte Chan di guet verstoh

05.10.12 08:39
himbeer 

haha ja ich känns scho au, aber da ich ja nonig mal s kleid ha hani mer über die box jetz no kei gedanke gmacht. ich ha die nacht übrigens vo eusere zeremonie träumt, haha so lustig... total anders als plant, mit mega komische ring und alles... aber es hät sich guet agfühlt :-)

05.10.12 09:31
Daninici10

nicht registriert

Jööö himbeer. i wür au gern mal so sache träume. wie laufts bi eu mit plane?

liebs grüessli
daninici

05.10.12 10:22
himbeer 

ah es isch recht ruhig im moment, ich schlah mich chli mit details ume wie öb mer sölled bänk ufstelle für die frei trauig und öb das überhaupt platz hät etc... ha mal s restaurant gfrögt öbs mer chönd säge ab wenn das mer chönnted ufbaue und wie gross terrasse überhaupt isch, aber ich ha immerno nüt ghört... halt so organisatorische schnickschnack. ich muess glaub namal verbi, me vergisst immer so schnell wie alles usgseht.

nächst wuche händ mer no en termin mitem zuckerbäcker, uf das freu mi sehr. und mir händ eus ad big love agmeldet zum chli ring aluege, haha. usserdem hani i de letschte 2 täg öppe 30 folge "say yes to the dress" uf youtube gluegt, haha.

ich ha s gfühl gha ich seg nöd sones bruutmonster, aber wenni das grad namal liese merki grad dass es mich recht beschäftigt. hmmm

17.10.12 08:39
Emma13 

Und liebi Spatsummer-Brütlis, any news?

Mir hend churzfristig eusi Apéro-Location müesse ändere, zum Glück simmer go probeesse und hend rechtziitig gmerkt dass das doch nüd für eus isch. Jetz simmer wieder am umeluege und ich han en Offerte übercho für 15.-/Person (ohni Getränk) findet ihr das ok?

Es isch folgendes debi:

- Tortilla Chips mit Sauce
- Bruschette mit frischen Tomaten
- Crostini mit Lachs und Frischkäse
- Grissini mit Rohschinken
- Sandwich am Meter gefüllt mit Salami, Schinken und Käse
- marinierte Oliven und eingestochene Parmesanmöckli

Wie rechnet ihr mite Getränk? Nomal ca. 15.-/Person?

17.10.12 09:05
himbeer 

hmmm ich find das tönt fein. aber ich lieb eh apero und häppchen, hihi.
cha der leider kei ahaltspünkt geh wägem apero, mir mached keine...

warum isch die alt location nüt gsi? isch s esse so schlecht gsi

17.10.12 09:10
Emma13 

Danke himbeer! Ja ebe finds au recht schwierig zum abschätze, machs au zum erste mal für soviel Lüüt :)

Nei nei, schlecht isches nöd gsi aber sehr giezig, es sind Total 4 Häppli pro Person gsi und würkli genau 4, und scho so simmer uf 18.- cho, wenn mär echli d Mengi hettet wele ufrunde (chan ja si, dass öper vo öpisem doch 2 oder 3 Stuck isst) denn wärs natürli entsprechend türer worde, also für eus isch d Rechnig überhaupt nöd transparent gsi und darum hemmers lieber si lah.

17.10.12 11:46
nini 

Hallo ihr

Mich gits au na! Han in letschter Zyt chli anders im Chopf gha, aber so langsam tuet sich au wider bi üs öpis!
Ich fang etz dänn a mit Iladige baschtle, denn sind mir am Offerte ihole für dä Transport vo dä Gäscht, en Usflug nach em Apéro isch organisiert und s beschte: ich gange morn mal go Chleider probiere...bin ja so gspanne!!

Wäg em Apéro:
Mir händ üs nonig ganz enschiede was mir gnau wänd, aber so zwüschet 25 und 30.-/Person (d Wirtin hät gmeint eher bi 25.-) wirds koschte inkl. Getränk.
Es wird Fleisch-/Chäsplatte, Fruchtspiess, Sandwich und/oder Metersandwich gäh, dänn Wasser, Orangesaft und Wiiswy.
Mir sind am Sunntig det i däm Resti gsi go ässä, äs isch uu lecker und bodeständig. Mir sind nach wie vor zfride mit üsere Enscheidig! ;-)

@himbeer, ich bin au ständig am "say yes to the dress" luege!

17.10.12 11:58
Emma13 

Nini, denn chönt das no passe mit eusne 15.-, s Getränk hani gmeint isch au öpe glich viel also wäremer bi ca. 30.-

viel Spass bim Chleider aprobiere, wohi gasch?

17.10.12 12:13
himbeer 

haha nini gell es isch mega spannend? und so schöni kleider... aber die händ meistens es rechts budget, die meiste gäbed so 3000-5000 dollar us... schono viel.

1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 44 .. 66
eigentli   chleider   Iladige   Zuletzt   Fotograf   Kassandra   September   organisiert   vorallem   natürli   lieferadresse-deutschland   Spätsommer   willkomme   Eigentlich   Himbeer   verschicke   bearbeitet   schloss   hüratet   reserviert