| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 2 3 4 5 .. 36 .. 66
13.04.12 08:52
nicole87 
Re: Spätsommer Bräute 2013

Wir haben schon die Abendlocation. die Kirche haben wir auch schon ausgesucht, jedoch noch nicht reserviert. wir haben auch schon ein paar Offerten für den Fotografen.

die *save the date" Karten sind schon verschickt worden


wann kauft ihr euch eigentlich das Hochzeitskleid?


liebe Grüsse

14.04.12 16:54
melanie89 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Mir händ bis jez leider noni sovil.
S apero und Torte wiess i scho dasis i mim jetzige gschäfft wird bstelle, sowie d Tortä. SMenü händ mir scho plant und nechscht wuche gö mir imene Restraurant go Probeässä ob das dört s richtige isch für eus.

Wägem Brutchleid. I ha eigentlich vor no 10 Kg abznäh, Mi Schoggijob setzt a, und vo dämhär dänk i das i mis chleid 6 Mönet vorhär gang go ussueche. Sett eigentlich länge, oder???

***21 Septämber 2013***

15.04.12 19:45
happy83 
Re: Spätsommer Bräute 2013

Sälü zämä
Ich bin au e August 2013 Bruut Mir hüratet am 10.8.2013.....huiiiii ich freu mi scho wahnsinnig....es gaht no sooooooo lang
Mir hend erscht d`location gsicheret u sust bini mi viel mit offertene am umeschlah
Bruutchleid gangi erst im August/September go probiere...den hets au Schnäppchen

liebs Grüessli

16.04.12 11:24
Valeria01 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@Hochziitskleid

Ich kaufs Afangs nöögscht Jahr... denn hani no 8 Mönet ziit... denke das isch gnueg :)
zahled ihr euses Kleid selber? Ich chumes vo mim Mami gschenkt über

16.04.12 11:45
nini 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@happy83 herzlich willkomme bi üs spatsummerbrütlis Mir chönd ja bis fascht zum schluss zämä uf üse gross Tag hi fiebere!!

@hochziitskleid, ich wird au ersch afangs nächscht Jahr mis Chleid go ussueche (im Internet bin ich natürli etz scho am schneugge )...ob ich s Chleid sälber zahl weiss ich nonig...

***17. August 2013***

16.04.12 11:48
purpurblume

nicht registriert

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ihr hend ja scho rächt vil planet. Isch mer eigetlich spaat dra, wemmer vor hät im September 2013 zhürate? Mir wüssed scho, wo und wie aber hend weder Offertene igholt no dLocations gsicheret.

16.04.12 14:09
Valeria01 

Re: Spätsommer Bräute 2013

also ich würd vorallem bi de Location scho früeh gnueg sii... au fotografe ect sind schnell usbuechet. vorallem hüüratet mier genau denn wenn die meisschte wend... darum würdi wenn eu öppis uu wichtig isch das scho fixiere... ich bin zum bispiel sitem Oktober am Location sueche...würkli intensiv und hend sie erst jetzt gfunde!

LG Valeria

16.04.12 14:24
purpurblume

nicht registriert

Re: Spätsommer Bräute 2013

@ Valeria
Danke. Ich ha grad emal e Afrag a eusi schwümmendi Location gschickt. Aber stimmt scho...die meischte hürated amene Samstig und vo dene gits ja eigetli gar ned eso vill im Monet.

17.04.12 07:11
nini 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@purpurblume, wiä d Valeria gseit hät, wür ich au eifach das wo eu wichtig isch scho mal reserviere (wiä Chile, Apéro- und Abiglocation, Fotograf, DJ etc.). Natürlich isch es möglich ä Hochzig innerhalb vo drü Mönet zorganisiere (het äs Kollegäpärli vo üs gmacht) aber dänn muemä sich halt bewusst sie, das dänn nid alles so möglich isch wiä mä sichs vorstellt. Da das ihne aber nid so wichtig gsi isch bzw sie sehr flexibel gsi sind, isch das au keis Problem gsi für sie.

***17. August 2013***

06.07.12 15:52
Lilly4 
Re: Spätsommer Bräute 2013

Hallihallo

Mir hüratet au im Auguscht - 31.08.2013 und händ bereits scho t Chilä, dä Pfarrer, t Location für dä Apéro, s Reschti, Music für i dä Chilä + für am Abig reserviert.

S'nöchscht wo astaht isch s Probe-esse und t gstaltig vo dä Iladigschartene ... Gaschtgschänk hämer au scho e Idee sind also scho ziemli wiit ...

Aber woni sicherlich Mühe wird ha isch bim Bruutchleid händ Ihr per Zuefall paar gueti Tipps diesbezüglich?

Ah und alles für die zivil Trauuig muess ja au no gmacht werde, also isch nöd wenig, drum dänki isch sicher nöd schlecht wämer frühe gnueg afangt, dänn chamer halt au no guet ussueche ...

Liebe Gruess
Lilly

 1 2 3 4 5 .. 36 .. 66
Iladige   bearbeitet   chleider   hüratet   Zuletzt   schloss   September   reserviert   willkomme   verschicke   organisiert   vorallem   Fotograf   Spätsommer   lieferadresse-deutschland   Eigentlich   Kassandra   Himbeer   eigentli   natürli