Spätsommer Bräute 2013 |
|
1 2 3 4 5 .. 36 .. 66
|
13.04.12 08:52
nicole87
|
Re: Spätsommer Bräute 2013
Wir haben schon die Abendlocation. die Kirche haben wir auch schon ausgesucht, jedoch noch nicht reserviert. wir haben auch schon ein paar Offerten für den Fotografen.
die *save the date" Karten sind schon verschickt worden
wann kauft ihr euch eigentlich das Hochzeitskleid?
liebe Grüsse
|
|
|
|
14.04.12 16:54
melanie89
|
Mir händ bis jez leider noni sovil. S apero und Torte wiess i scho dasis i mim jetzige gschäfft wird bstelle, sowie d Tortä. SMenü händ mir scho plant und nechscht wuche gö mir imene Restraurant go Probeässä ob das dört s richtige isch für eus.
Wägem Brutchleid. I ha eigentlich vor no 10 Kg abznäh, Mi Schoggijob setzt a, und vo dämhär dänk i das i mis chleid 6 Mönet vorhär gang go ussueche. Sett eigentlich länge, oder???
***21 Septämber 2013***
|
|
|
|
|
|
16.04.12 11:48
purpurblumenicht registriert
|
Ihr hend ja scho rächt vil planet. Isch mer eigetlich spaat dra, wemmer vor hät im September 2013 zhürate? Mir wüssed scho, wo und wie aber hend weder Offertene igholt no dLocations gsicheret.
|
|
|
|
16.04.12 14:24
purpurblumenicht registriert
|
@ Valeria Danke. Ich ha grad emal e Afrag a eusi schwümmendi Location gschickt. Aber stimmt scho...die meischte hürated amene Samstig und vo dene gits ja eigetli gar ned eso vill im Monet.
|
|
|
17.04.12 07:11
nini
|
@purpurblume, wiä d Valeria gseit hät, wür ich au eifach das wo eu wichtig isch scho mal reserviere (wiä Chile, Apéro- und Abiglocation, Fotograf, DJ etc.). Natürlich isch es möglich ä Hochzig innerhalb vo drü Mönet zorganisiere (het äs Kollegäpärli vo üs gmacht) aber dänn muemä sich halt bewusst sie, das dänn nid alles so möglich isch wiä mä sichs vorstellt. Da das ihne aber nid so wichtig gsi isch bzw sie sehr flexibel gsi sind, isch das au keis Problem gsi für sie.
***17. August 2013***
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 36 .. 66
|