| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 10 .. 18 19 20 21 22 .. 44 .. 66
17.10.12 15:34
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

da no öpis für brüüt us de region züri...

http://www.deindeal.ch/deals/gina-s-spos...posa-_zurich_5/

18.10.12 06:35
nini 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@emma, ja ich dänkä das wür scho öpä passe! Ich gange uf Winthi id MS Brutmode und is Honeymoon. Han scho positivs und negativs ghört dävo...lahn mich überrasche!!

@himbeer, ja finds u lässig zum luege, aber teils isch äs ja scho chli chrank was diä usgäbed...letsch mal hät eini äs Chleid für 11000 kauft!

19.10.12 08:06
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ja mega gell. i de letzte folg woni gseh ha hät eini eis aprobiert für 24'000 dollar... nach grossem gehüüle hät sie denn s usstelligsmodell für 15'500 dörfe chaufe. haha...

19.10.12 08:29
nini 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@himbeer, phu 24000 für äs Chleid...da wür ja bi üs s ganz Budget druf gah nur fürs Chleid! Ächz!

@me, jubiduuuuu, ich han gester MIS Chleid gfunde!! Äs isch sooo lässig gsi! Und äs super Gfühl, wo ich am Schluss namal i min Favorit gschloffe bin und s eifach passt hät!! Han gar nüme wellä us em Chleid use! Und äs isch, wiä mir scho vill prophezeit händ, überhaupt nid so, wiä ichs mir ursprünglich usgmalet han! Also nid ganz so schlicht...

@all, was staht bi eu so als nächschts uf dä Planigsliischte?

19.10.12 08:31
Daninici10

nicht registriert

Re: Spätsommer Bräute 2013

@himbeer: die folg han i au gseh. do chasch en auto chaufe für da geld. das wärs mir glaub nöd mal wert wenn i steirich wär

@nini: schön gratuliere. isch e mega gfühl gäll? häsch e foti gmacht?

19.10.12 08:32
happy83 
Re: Spätsommer Bräute 2013

hi nini bi grad chli nervös...gang hüt nami go chleider probiere....
hoffentli gfindi au mis traumchleid
Ich gang hüt go chleiderprobiere und morn hämmer s`gspräch mit de abiglocation

19.10.12 08:38
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

wow nini, das isch ja mega cool!! gits föteli devo??

@happy: da chani dir nur viel erfolg und unends viel spass wünsche!! es isch mega die gfühl wo denn i eim abgönd!! und denn au grad no s'gspröch morn, isch doch super!! es toll weekend vor dir!!

@was bi eus astaht: hüt gangi uf DE mini päckli bide lieferadresse go abhole. sind wieder 3 stk zum abhole dehte. huuuuuiiiii, freu mi scho, deht sind mini schüfeli usw fürd candybar drin und natürli no ganz viel anderi sache!!
nacher wenn mer das erledigt händ, gömmer zum gschäft in singe wo mir de azug für min gg kauft händ und lönd eus dehte no d'mwst zrugg erstatte, sind au nomal 80 euro womer zrugg überchömed und nacher chunt s'highlight, mir chönd eusi RING abhole!!!!! juhuuuuuuu, freu mi scho mega druf!! bin so gspannt wie sie worde sind!! ich hoffe sie gsehnd so us wie mir eus das vorgstellt händ.

19.10.12 08:38
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Gratuliere Nini, sooo schööön, wo hesches kauft? Ich gange morn is Liluca in Züri... will eigentli nomal i mis Lieblingschleid schlüpfe

Bi eus stönd folgendi Sache a: DJ für de Abig, Apérolocation und d Floristin :)

19.10.12 08:40
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Nemooo scho d Ring? Wow ihr sind ja mega wiit, wenn hürateter?

Viel Spass uf jede Fall, wird sicher super

19.10.12 08:45
Daninici10

nicht registriert

Re: Spätsommer Bräute 2013

@Nemo: Hey das isch ja denn mal en super start is w-end mit so viel schöne neue sache und sogar d ring. hoff zeigsch sie üs denn

 1 .. 10 .. 18 19 20 21 22 .. 44 .. 66
lieferadresse-deutschland   Kassandra   chleider   reserviert   verschicke   organisiert   Spätsommer   Iladige   hüratet   natürli   schloss   Himbeer   Fotograf   vorallem   Eigentlich   Zuletzt   eigentli   September   willkomme   bearbeitet