Spätsommer Bräute 2013 |
|
1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 45 .. 66
|
|
|
|
|
|
19.10.12 08:58
Daninici10nicht registriert
|
Re: Spätsommer Bräute 2013
Bi scho gspannt nemo prisunterschiede sind scho extrem gäll. mir händs zerst au wölle in de kaufe, aber da mir de verlobigsring scho in zh kauft händ und beratig und so witer so guet gsi isch hämer d ehering halt au döt kauft. händ defür no bitz rabatt übercho und ganz viel schmuckreinigungsmittel und tüechli. i mue glaub grad mal üsi us em tresor hole und fötele has scho lang nüme agluegt. mir händs sit em april bi üs. hetteds ja eigentlich im juni sölle alege. naja etz gohts ja nüme lang
|
|
|
|
|
19.10.12 09:11
nini
|
Re: Spätsommer Bräute 2013
@Chleid, danke eu! Äs isch würkli äs mega Gfühl...hach!! Mir händ zwar Föteli gmacht, aber es isch mer chli z heikel zum sie da ine stellä...falls min GG au mal umeschwirrt...sooooorry, ich weiss wiä gärn ihr Föteli gsehnt!
@happy, ui, dänn wünsch ich dir ganz vill Spass hüt Namittag!! Gnüsses, es isch mega schön. Ich han eich dänkt, ich wärdi mich nonig festlegä, aber es het dänn eifach passt. Also nüt erzwinge und eifach gnüsse!!
@Emma, ich han mis Chleid im Honeymoon in Winterthur kauft. Häsch äs du dämfall nonig kauft, aber eis wo dir wür gfalle?
@nemo, bi dir stönd ja au ganz vill schöni Sache ah!! wow! Vill Vergnüege!!
@Ring, mir händ üsi scho letscht April kauft, da mir en Guetschii gunne händ und dä suscht abgloffe wär. Mir händ gfunde, das sind üsi Ring und diä müend eim ja dänn au na lang gfalle, da chunts uf äs Jahr meh au nüme druf a! Ich lueges eifach nüme a, damits dänn am Hochzit immer na öpis speziells isch!
|
|
|
|
|
|
1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 45 .. 66
|