| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 46 .. 66
22.10.12 14:53
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@himbeer: ich han übrigens genau so ärmeli a mim chleid. beziehigswies sie macheds mer no dra. han das bimene andere chleid dra gha woni probiert han und das isch uuuu schön gsie. jezt macheds mer, us dem bolero jäggli wo no zu mim chleid dezue ghört hätti, die ärmeli. de bolero isch u wüest gsie a mir....
wenn denn gange go abstecke, denn sind die denn scho dra

22.10.12 14:58
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ich bin am Samstig wieder go Chleider aprobiere, han mi so gfreut gah dasi wieder i "mis" chan ineschlüfe, aber sie hends nöd gfunde... (mmmhh... wie chan mär es Chleid nöd finde?) uf jede Fall hani denn es ähnlichs aprobiert und au das isch sooo wunderschön gsi. Jetz bini natürli wieder voll unschlüssig :(

Kennet ihr d Marke la sposa? Sött anschinend ähnlich wie Pronovias si... han anfangs November no en andere Termin und denn wetti mi langsam aber sicher entscheide :)

22.10.12 15:03
valey 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ahh so cool Emma :) wohi gosch denn afangs November?
hoffe chasch di denn für dis traumkleid entscheide :D

22.10.12 15:05
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

oooo nööööö, das isch ja voll fies...
ja ich kenn die marke. sie händ echt au tolli sache. aber wenn du das gfühl gha häsch, dass du das chleid so wunderschön gfunde häsch, denn isch es doch DAS chleid?? nöd??
aso ich weiss nöd, mir isches uf jede fall so gange. guet, ich bin au bewusst nacher kei chleider meh go aprobiere, genau us dem grund... aber das muen jede selber wüsse. für mich häts eso gstumme, ich find wunderschön und möchts am liebste jetzt scho alegge

22.10.12 15:08
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Valey de nöchsti Stopp isch im "la Passion" im Aathal.

Woni mi am Samstig am umzieh gsi bin, isch mini Trauzügin is Gspröch cho mitere andere Brut, wo sich zwüschet emene Chleid im la Passion und im Liluca entscheidet und denn het sie ebe gseit, die heged d Marke la Sposa, wo ähnlich wie Pronovias isch aber einiges günstiger, und da ich ja en absolute Pronovias Fan bin, muessi natürli go luege

22.10.12 15:11
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ja Nemo, ich bin jetz total uf das fixiert, aber mini Trauzügin het gfunde ich heg no sooo viel Ziit, ich söll das doch ussnütze und wiiterluege, es seg ja sowieso vode neue Kollektion und wird nöd so schnell weg si... Chan au si, dass sie selber so Freud het mitzcho dass sie gar nüm wett ufhöre

22.10.12 15:11
valey 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ah cool

ja pronovias isch natürli hammer schön med dere Spitze :) ich liebe spitze
ha au so es Kleid aprobiert isch mer au guet gstande :)

aso mues säge la Sposa hed au gaanz schöni kleider
hans au a de HZ Mäss gseh send echt guet

:D

22.10.12 15:13
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Hesch du dis denn scho valey?

22.10.12 15:14
valey 

Re: Spätsommer Bräute 2013

jep han mis scho kauft :)

isch no luschtig isch eig. s erste gsi woni aprobiert ha, ha denn au vel anderi aprobiert aber DAS einte isch mer nie usem kopf gange ;)

22.10.12 15:17
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

denn isch de Fall ja klar..

 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 46 .. 66
willkomme   hüratet   Fotograf   schloss   lieferadresse-deutschland   reserviert   chleider   September   eigentli   bearbeitet   vorallem   Spätsommer   organisiert   Kassandra   Himbeer   natürli   Eigentlich   verschicke   Zuletzt   Iladige