| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 47 .. 66
22.10.12 15:41
nini 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@emma, ich chans ersch afang/endi Juli go abstecke...gaht also na eeeewig lang!!
Ich han zwar äs paar Schueh agha wo nid schlächt gsi sind...aber ganz überzoge händs mi nid, drum hani gfunde ich luege suscht mal!

22.10.12 15:43
Lilly4 

ich freu mich au scho meeeega, wenni mis wieder chan go alegge
es isch soooo es schöns gfühl

schuhe:
ich han mini schuhe scho gfunde, jetzt muessi nur no t unterwösch ha und dänn bini
ready zum s chleid abstecke lah aber ich glaub das wird februar bis
es achund

22.10.12 15:45
Emma13 

uiii... gaht scho no lang, hender wenigstens Föteli woner eu ab und zue nomal chönd bestune?

ja das mite Schueh isch au sone Sach (valey du bisch uuuu schnell) die müend sooo bequem si, dass de ganz Tag chasch drin stah, laufe, tanze und und und... d Füess tüend mär jetz scho weh

22.10.12 15:47
nini 

@emma, ja mis Mami hät zum Glück Föteli gmacht...ich trau mich aber nid diä uf min Läpi oder so zlade, falls es min GG gseht. Drum bestun ich mich etz eifach immer dänn wänni bi ihre bin!
Ja sägs nid...und tanze muen ich unbedingt chöne!!! Suscht zieh ich dänn dSchueh ab

22.10.12 15:50
Emma13 

Säg nüd nini, würi au nöd riskiere.. mine frögt mi nach jedem Termin wieder us, letschti hetti ihm fast de Link gschickt, bin mär so drahgwöhnt alles mit ihm z'teile, dases amigs recht schwierig isch es Gheimnis drus zmache

22.10.12 15:53
valey 

ja ich ha ebe d schuhe kauft ka woni mis chleid nomol be go alegge vorem kaufe.. weg de höchi hani welle luege wies usgseht...

jez aber denki i werd anderi schuhe poschte, well mini send paar cm z chli und de müestet mer d spitze unde kürze und das weli ned suscht passts perfekt s kleid..
drum chaufi mer eifach bez höcheri schuhe..

ja mini trauzügin hed fötelis ufem handy :) schnapp mer amigs ehres handy zum aluege hehe

22.10.12 15:54
elea 

Hallo ehr liebe Spätsommer-Brüt

Freud mi grad, dassi es paar vo euch scho es Chleid usgsuecht hend. Ich hürote em September und ha i es paar Täg min erste Termin imene Brutgschäft. Und jetzt ghöre vo allne Site: Das esch doch vell zfrüeh! Jetzt besch doch erst grad verlobt blablabla
Het mi alles chli verunsecheret! Aber wie scho gseit, be froh send ehr sogar scho witer als ich

22.10.12 16:00
valey 

hallo elea :)

guet hesch scho zit bis im september next jahr
aber muesch denkt dass bi teilne kleider lieferfriste bis zu 6 mönet cha ha
de muesch no abstecke und alles...

omeluege chasch ja..
chasch ja mal i dem brutgschäft und luege wases so hed und paar verschedeni modell aprobiere :D

mues ja für dich stimme ned für die andere

22.10.12 16:02
elea 

Hallo valey!

Jo du hesch recht! Be i mim Fröndeschreis die erscht wo hürotet und dorom chani niened abluege wenn me was wie macht aber natürli wend alli gross metrede ond dri schwaffle
Hesch du demfall dis Chleid scho?

22.10.12 16:03
Emma13 

Hoi elea, du wirsch gseh es macht so Spass dass denn froh bisch wenn nöd unter Ziitdruck bisch und jetz sind langsam all di neue Kollektione cho, perfekts Timing

1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 47 .. 66
natürli   Eigentlich   Spätsommer   Himbeer   eigentli   vorallem   hüratet   verschicke   willkomme   organisiert   Fotograf   chleider   Kassandra   reserviert   Zuletzt   Iladige   lieferadresse-deutschland   schloss   September   bearbeitet