| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 48 .. 66
22.10.12 16:06
Lilly4 
Re: Spätsommer Bräute 2013

mir hüratet au erscht im auguscht, aber bin sooo froh das ich mis chleid scho han, das beruhigt mich irgendwie und vorallem hät mis 6 mönet lieferfrist und dänn muess mer ja suscht no einiges organisiere und sich drum kümmere etc. ... das brucht alles soooo viel ziit! churz bevor chamer mich dänn wahrschindli eh nüm bruche, vo dem her, lieber alles scho vorher erledigt ha bi was ich uh mühe han isch es chleid für s zivile finde aber wart jetzt mal uf t silveschter ziit ab, dänn häts ja amig no spezielli chleider im gschäft !? hoff find no öpis passends ...

22.10.12 16:07
elea 

Super, ha scho gmeint i öberstörtze das ganze!
E fröndin vo mer het mer verzellt, dass si 2 Brüt kennt, wo bedi eres Chleid 2mt vor de Hochzit kauft hend! Ke ahnig wie die das gmacht hend! Aber för mini nerve esch das nüt!

22.10.12 16:08
Emma13 

Lilly, das isch ä gueti Überleggig... mir isch eifach wichtig, das ich zumindest s Chleid fürs zivile wieder chan bruche, wett nöd öpis usgflippts, churz, farbig, mir hüratet im Mai und denn isch s Wetter hoffentli au gnueg schön zum echli öpis lockerers azlegge...

22.10.12 16:08
elea 

Lilly4 hesch mol glueget em Modissa? Ha bes jetzt all mini Fest-Kleider det kauft! Werde förs zivile secher au det go luege! Die hend tolli Chleider!

22.10.12 16:10
valey 

ja elea i has mis kleid
isch scho mal beruhigend, geht echt vel anderes zum organisiere besch de froh wenns hesch
und ebe muesch z.T. med lange lieferfriste rächne.. :)

wenn hürotisch gnau? und wo? :D

22.10.12 16:15
Lilly4 

ja genau, wämer jetzt ja scho so viel ziit händ müemer das doch au usnütze
suscht chömemer nachher nur in ziitdruck! vorallem chan au immer öpis däzwüsched
cho und dänn isch mer froh wämer suscht alles andere scho gmacht hät ... vorallem
für eus fraue isch s chleid doch fascht s wichtigscht ich wird bim
zivilie au eher öpis schlichters welle, woni viellicht au suscht wieder mal chönd alegge!

modissa? nei, bini nonig gsi, müssti dämfall mal go güggsle gah, danke für dä tipp
ich wür ebe gern öpis schlichts welle, aber trotzdem mitem gewisse etwas und ich find
das nöd emal so eifach z finde und 1000 chleider vom internet bstelle (womer
nachher nöd chan zrug schicke) wotti ebe au nöd unbedingt ... ich han mer au scho überleit
mal es wuchenend nach mailand z gah det häts doch sicher uh
viel schöni chleidli oder au im dütsche, wirds sicher dä eint oder ander lade ha !?
da bruchts au wieder ziit ...

22.10.12 16:16
elea 

Endi September. Mer schwanke no zwösche 2 Datum. Location hemmer au nonid. Dorom beni mer selber chli doof vorcho, wel wenni de s Chleid scho ha aber de Ort nonid Send eus ebe nonid secher ob mer ganz ide nöchi wend mache oder ganz wiit fort Besch du scho witer auä met de planig oder?

22.10.12 16:18
elea 

Ich han gern schlichti Chleider und vo dem her esch Modissa super. Wörd echt mol go luege! Ond sosch wiso eigentli ned met enre Kolegin es Wochenend of Berlin oder so go Chleider gügsle?

22.10.12 16:20
Lilly4 

muessi dämfall mal go luege
ja genau, nach DE oder IT, das wär wüki no e überlegig wert ...
det häts halt au anders züg als da !! händ ihr dänn scho öpis für
s zivile? oder luegeter das dänn churz bevor?

22.10.12 16:24
valey 

ah sender demfal no am luege elea
ja chleider aluege chasch trotzdem :)

mmm fürs zivile weisi noni
ahh modissa super danke mueni au denn go luege

wells aber erst nächst jahr chaufe noni jez
so was würd mer aber au gfalle
http://www.lightinthebox.com/de/a-line-L...89-_p83632.html

1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 48 .. 66
organisiert   reserviert   lieferadresse-deutschland   natürli   willkomme   Spätsommer   hüratet   Himbeer   schloss   Kassandra   September   Fotograf   Iladige   verschicke   eigentli   chleider   vorallem   Zuletzt   bearbeitet   Eigentlich