| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 49 .. 66
22.10.12 17:33
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

haha ja ich finds au mega praktisch. aber meistnes nimmis glich nöd mit will die nöd i mini handtäsche passed.

ich finden au super, ich find det jedes mal öpis.

22.10.12 17:47
valey 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ah super ha eh vor ka uf spreitebach isch ned wit vo mer.

Gange wahrschinli grad mal mit mine bridemaids weg ehrem kleid go güggsle :)

23.10.12 07:03
nini 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Hui, ich mach eidütig zfrüeh Fiirabig, da isch ja na einiges gloffe, nachdem ich gange bin!

@elea, herzlich willkomme bi üs!

@valey, das isch dänn äs schöns Chleid!!

@zivlis Chleid, ich het mer eich au eis wellä bi litb bstellä.
http://www.lightinthebox.com/de/Reich-ei...4-_p118930.html
Ich hetis aber inere Farb wellä, das ichs au später mal na het chöne trägä!
Aber da ich im Februar vermuetlich nüme i jedäs Chleid wird passe (siehe thread Schwangere Bräute/Ehefrauen), trau ich mich nid det eis bstellä...mal luege, was mir dänn na passt! Ich wird wohl churzfristig müese luege!

Allne es ganz schöns Tägli!

23.10.12 10:10
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Nini, was für ä News... gratuliereee so schön hürateder denn nach de Geburt?

a alli: was hend ihr für Tischchärtli? Tüender sie selber bastle oder irgendwo bstelle?

PS: han d Streuchörbli für eusi Bluememeitli kauft

23.10.12 10:18
nini 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@emma, danke vill mal!! Mir wärded am 13.2.13 zivil hürate und dänn s Chirchliche wiä planet im Auguscht mache und grad mit dä Taufi verbinde!
Jöö härzig, mal luege, ob mir Bluememeitli händ...muen mal dä Kollegin ihres Meitli frägä, ob sie das will mache. Dä Göttibueb vo mim GG wird üs dänn dRing bringe!

@Tischchärtli, ich han vor diä sälber z baschtle grad im Sitl wiä au dIladigscharte. Wirdäs dänn grad mit em Gaschgschänk verbinde.

23.10.12 10:24
elea 

Re: Spätsommer Bräute 2013

i werdes glich mache wied nini. secher emol selber baschtle und au en verbendig metem Gaschtgschenk. De hend alli grad Freud wenn si abhocke
ha denkt es chlises schachteli met emne schöne Band dromm woni denn s Gschänkli dri due. ond för e name wörd i gern selber us Ton öpis baschtle. ha so öpis ähnlichs im internet gseh wome cha fix fertig bstelle. aber ha denkt das schaffi secher au selber

23.10.12 10:24
Lilly4 
Re: Spätsommer Bräute 2013

ich tuen tischchärtli selber baschtle, han es pdf im internet gfunde (so schmetterling) wo mer in glas -rand stecke chan, gseht uh herzig us :-)

23.10.12 10:28
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ah guet, wenn ihr eu das vornehmet, chanis au so iplane... han nämli echli zwiflet öbis doch nöd schaffe, alles allei z'baschtle... aber mir hend ja no gnueg Ziit. Ich han wele Servietteringli baschtle mitemene Drahtherzli i eusere Farb und denn de Name inestecke, han aber echli Müeh mit dene Ringli, vilicht wärs gschieder weni wenigstens die chaufe oder nur grad es Band mache zum umd Serviette wickle?

Nini, das passt doch super, wenn isch de Geburtstermin plant? Wow, chasch di uf nöchst Jahr freue :)

23.10.12 11:28
nini 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@emma, dä Termin wär dä 23.04.2013. Ja sägs nid, üs wirds nächscht Jahr bestimmt nid langwiiilig!
Das tönt au härzig mit dä Serviettering. Oder wänn du zB Moosgummi nimmsch i dä Farb wo zu dim Konzept passt? Isch vilicht chli eifacher als mit Draht...

23.10.12 11:40
elea 

Re: Spätsommer Bräute 2013

jo genau oder so die farbige pfiffebotzer womer früehner au emmer zom bastle brucht het!?!?!

 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 .. 49 .. 66
reserviert   lieferadresse-deutschland   verschicke   hüratet   September   Himbeer   vorallem   Spätsommer   Iladige   Kassandra   chleider   willkomme   organisiert   schloss   Zuletzt   natürli   bearbeitet   Eigentlich   Fotograf   eigentli