| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 16 .. 30 31 32 33 34 .. 50 .. 66
23.10.12 17:56
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ja han mi au druff gfreut gah.. janu wer weiss vilicht gitts denn öpis bim Kauf :) suscht nimis denn au selber mit ihihi

23.10.12 17:56
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

apropos namestäfeli: mir händ ha s'thema puzzle und d'farbe rot/wiess. ich wirde mit im mami zäme so guetli bache in puzzleform wommer denn mit wiesse galsur überziend und denn mit rot de dame druf schriebed. den tümers natürli no chli fiziere und denn chömed die bi jedem an platz.

23.10.12 17:57
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

das hani minere tz au gseit. ich nimm zur vorsorg mal e fläsche mit, aber viellicht gits denn au eis vo dehte

23.10.12 18:02
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ich glaub mir mached kei namenstäfeli. bi eus känned sich die meiste gäst ziemlich guet und da mir au keis bankett mached sondern meh en stehapero würd das glaub s bild nur störe und tischchärtli bruched mer demfall au kei.

aber guezli sind e mega gueti idee, hihi... hmm und fein au no :-)

24.10.12 07:35
nini 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Hihi ihr sind luschtigi! Aber warum au nid sälber ä Fläschä mitnäh, wämä sich druf freut..nid das mä dänn enttüscht isch!
Also bi üs häts "nur" Kafi und Wasser gäh! Aber isch mer glich gsi...ich het ja eh keis Cüpli därfä trinke!!

@nemo, das isch ä gueti Idee mit dä Namenstäfeli!! Da chumi ja grad gluscht uf Guezli über!

24.10.12 08:35
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ja oder eifach für jede sones chlises piccolo pro person, chasch au mit röhrli trinke denn gits au kei flecke :-)

24.10.12 16:11
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

helo ladies!!

so, bin au wieder da...
han jetzt grad d'tütene fürd candybar bstellt. so chönd sich denn eusi gäst die tütene fülle und mit hei nä. mir händ ja farbe rot/wiess und s'ganze buffet wird i dene farbe sie. darum hani nöd chöne wiederstah woni die tütene gseh han

Datei-Anhänge
PartyBag-CandyCane-Paper-Eskimo.jpg PartyBag-CandyCane-Paper-Eskimo.jpg (11x)

Mime-Type: image/jpeg, 26 kB

25.10.12 12:02
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

cool!
ich bstell jetz seckli über etsy. werded grad mit eusem name und datum bedruckt, zum zuemache chaufi denn eifach silbrigi sterne oder so. vilicht bruchts das au gar nöd.

ich cha au text, schriftart und farbe etc uswähle, das chunnt sicher guet :-)

26.10.12 07:45
nini 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@nemo, cool! Du häsch ja scho bald alles zämä für eui Candybar! Ich bin etz scho gspanne uf Föteli dävo!

Ich söti dänn au na chlini Seckli ha für s Gaschtgschänk. Ich dänkä aber ich poschte günschtige Stoff und nähjä diä sälber...mal luege...

@me, han mi chli müese närvä ab ere Carofferte. Luut dä Websiitä hets ca. 750.- sölle koschte, nach dä Offerete chunts üs aber öpä 1300.-. Bim nahfrägä häts gheisse, s Biispiel uf dä Websiite seg ebä i dä Näbäsaison und nid amä Wucheendi...aha, isch ja ä supertolls Biispiel!! Grrrr!

26.10.12 08:29
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ou nemo vilicht häsches schomal gseit, aber wo gnau häsch die schüfeli bstellt?

 1 .. 16 .. 30 31 32 33 34 .. 50 .. 66
vorallem   reserviert   organisiert   natürli   verschicke   hüratet   chleider   lieferadresse-deutschland   willkomme   Fotograf   schloss   Himbeer   Iladige   Eigentlich   Zuletzt   eigentli   bearbeitet   September   Spätsommer   Kassandra