| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 18 .. 33 34 35 36 37 .. 52 .. 66
16.11.12 10:14
valey 

Re: Spätsommer Bräute 2013

huhuu girlss

aso mer hend gester grad de dj buechet :) juppi..

und morn hani termin mit eusere dekorateurin :))

16.11.12 10:22
Lilly4 
Re: Spätsommer Bräute 2013

emma, mir hüratet ja au am 31.8.13 und bin au scho bi dä florischtin gsi, aber die hät mer dänn gseit dass es vooorig langet, en monet, zwei vorher z luege / däne bscheid gäh

für mich isch guet gsi, willi jetzt weissi wasi wot und so chanis dänn churz bevor nur no in uftrag gäh, ich dänk wenn du e adresse häsch und dir sicher bisch dass es det mache lah wotsch, dänn langet das ...

betreff iladige, also mir werdets glaubs im feb. use lah ... so söttemer t rückmeldige bis spöteschtens april ha und chömer no chli wiiterplane, hämer au no bitz ziit ... aber au april wär nöd z spat dänki ! git aber au die wos scho JETZT use lah händ, das isch au wieder ganz verschiede ... aber so es halbs jahr vorher isch sicher nöd schlecht ... vorallem chönd t lüüt au weg dä ferie luege!

mir händ jezt dä termin weg dä ring und t beratig wegem azug vo mim schatz gfixet er wot ja das ICH mit gahne hihi ... chanen am beschte berate hät er gmeint!

16.11.12 10:29
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ja Lilly, han ebe au denkt wenni das mite Floristin scho plus minus gfixed han, chani de Rescht vode Sache druf abstimme... und Hauptsach mär erledigt immer wieder echli öpis, d Reihefolg spielt ja nöd sone Rolle

ohh das isch aber süess vo dim Schatz, isch sicher so dass du ihn am beschte berate chasch mir hend abgmacht dass mir eus beidi erst am Altar s "erst" Mal werdet gseh und darum suechts jede selber mite Trauzüge us, obwohl ich au immer Lüt wo sinere Truppe und er denn au vo minere wird debi ha

16.11.12 10:36
Lilly4 
Re: Spätsommer Bräute 2013

genau, chasch ja mal bim florischt go luege was überhaupt für blueme wotsch und dä uftrag dänn paar wuche vor dä hz erteile ... mir machets au so ...

hihi also min schatz wird mich au erscht gseh wenni id chile lauf bi ihm hät er gseit isch öpis anders bzw. findet ers nöd soo schlimm wenn ich weiss waser füren azug aha wird, ihm isch wichtiger dasi mit chum und bitz berate chan, bim zweite termin (nimm a dä wird er au ha) gahni dänn nüm mit, also t final version wirdi schlussentlich au erscht i dä chile gseh

16.11.12 10:40
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ui nei, stell mer de Moment immer wieder vor... und han Panik dasi irgendwie stolpere ahaahha min Horror

16.11.12 12:28
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ah nei ich bi au scho bi de floristin gsi ebe, aber meh us zuefall will ich grad eini känneglernt ha letschtens wo ihre lade grad hinter eusem restaurant hät, haha. sie hät denn au gmeint mir heged no ziit, aber sie schribt sichs scho mal is uftragsbuech will sie im summer halt viel hochzite hät. aber so id details chönd mer nonig gah. sie hät gmeint wägem struss lueged mer denn wenni s chleid ha und für die sustig deko muessi zerst no wüsse was mer überhaupt wänd. usserdem hani mis mami au no gfrögt weg bluemedeko.

ich möcht gern es first look shooting mache, drum gsehnd mir eus scho vor de zeremonie. aber mit go ussueche isch natürli glich es no go :-)

16.11.12 12:57
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@hey valey!
cool dass ihr jetzt eue dj händ! du sägemal, isch das e dekorateurin vode location oder häsch sie suscht bueched??
ich bin mir ebe au noni so sicher wieni das söll astelle. han vieles vode deko welä mit mim mami selber mache am morge. aber leider chönd mir ersch am mittag in saal ine. das langt eus nie im läbe zum alles mache... (stuehlhusse, masche, tischdeko usw...)
darum hani mir ebe au dänkt, dasses am gschiedste isch, wenn das öper für eus wür übernä.

16.11.12 13:00
valey 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ey Nemo..

aso mer hend en dekorateurin suscht gno
aso sie isch au floristin.. sie macht all dekos und floristik.. i de chile und im saal..

ich ha ebe chli so mini vorstellige... und sie chunnt drus :) hehe..
und ebe mer chöntet au erst am nomittag in saal und ich chönt ned selber go dekoriere

16.11.12 13:02
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ah ok, denn gahts eu ja gliech.... wo häsch denn die her weni fröge dörf??
chan ja nöd die gliech nä susch wer sie am 24.8. doppled bueched

16.11.12 13:13
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ich hoff ich cha mis mami scho vorher schicke zum dekoriere... ich würds ja üsserst gern selber mache aber das gaht bim beste wille nöd :-)

 1 .. 18 .. 33 34 35 36 37 .. 52 .. 66
willkomme   eigentli   natürli   Eigentlich   hüratet   organisiert   reserviert   lieferadresse-deutschland   Fotograf   vorallem   Kassandra   schloss   Spätsommer   chleider   Himbeer   verschicke   Iladige   September   bearbeitet   Zuletzt