Spätsommer Bräute 2013 |
|
1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 54 .. 66
|
|
|
14.01.13 12:50
Rebella
|
Re: Spätsommer Bräute 2013
Halli Hallo
Mir wärdend am 13.09 Zivil und am 14.09. Kirchlich hürote.
|
|
|
14.01.13 19:17
kassandra
|
Hallo zusammen
Wir heiraten am 10.8.13 und versenden unsere Einladungen Ende Februar. Die Anmeldefrist wollen wir kurz halten, da jeder sich direkt auf unserer Homepage anmelden kann. Hoffe doch sehr, dass dies keine 2-monatige Bedenkzeit braucht. Wie bereits gesagt wurde ... entweder man will / kann an die Hochzeit kommen oder nicht.
|
|
|
|
|
|
17.01.13 09:41
drusilla
|
Hoi Lilly4 (sorry, han din name vorher falsch gschribe), ja, bisch also au eini vo dene gsi wo am 31.8.12 use gluegt het und chli deprimiert gsi isch das heisst ja nüt, ich bin no gueter hoffnig, dases schön wird
also mer händ mal s grundgrüscht organisiert, d.h. locations, zeremonieleiter, fotograf, musig und hochzitschleid. allerdings ischs bi öis echli speziell, will mir scho im april zivil hüratet und denn endi april/afang mai id flitterwuche gönd (die sind au scho fertig organisiert). d.h. es werdet mir dete 3 wuche fähle zum organisiere. vo däm här hani chli angst, dasi no vill z wenig wiit bin. ich wirde mi demfall hinder d iladige chlemme, demit ich die au scho im feb verteile chan und d gäscht vor de ferie scho weiss. usserdem brüchte mer no dringend en caterer fürs apéro und ring. hani no öppis vergässe, wo mer schlecht churzfristig (d.h. innerhalb vo 3 mönet) organisiere chan?
|
|
|
|
17.01.13 14:29
drusilla
|
ja, säg nüt, han vor de wiehnacht au schomal liecht stress gha, wo wiehnachtsgschenkli und stress im büro und hochzit organisiere und liecht vercheltet alles ufenand troffe isch. han au ständig s gfühl, da würi no was fehle. nei, de azug hämmer tatsächli nonig. ich denke, da isches aber nid so schlimm wie bide brutchleid, das mer das mehreri mönet im vorus muen bstelle und mehrmals apasse und so. aber ja, vor de ferie wärs sicher guet, wämmer das au erledigt händ.
mer fahred mit em mietauto dur florida und jettet dänn uf jamaika für 10 tag badeferie imene "couples resort", d.h. det hets nur päärli. fröi mi mega druf, für öis stimmts total so. hesch du flitterwuche au scho planet?
|
|
|
17.01.13 21:13
kassandra
|
@Bow
mir händ ä homepage bi ichwünsche.ch kauft. Isch easy zum mache und döt chasch ganz eifach aklicke, dass sich d lüüt grad über die homepage chönd amäldä. das isch au en grund gsi, dass mir homepage grad döt mached und däfür au öppis zahled.
Lg Kassandra
|
|
|
|
1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 54 .. 66
|