| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 2 3 4 5 6 .. 36 .. 66
13.08.12 14:01
kassandra 
Re: Spätsommer Bräute 2013

... Himbeer

Wir waren am Samstag wie jedes Jahr auch wieder an der Streetparade. War einfach toll und das Wetter habe ich nochmals für nächstes Jahr bestellt ... nicht zu heiss, aber traumhaft schön !

... happy83

Ja, es geht nicht mal mehr ein ganzes Jahr. Hilfe, werde bereits nervös bei dem Gedanken !

Lg Kassandra

21.08.12 12:52
drusilla 
Re: Spätsommer Bräute 2013

ui, ihr seid ja alle schon mega weit. ich hab erst grad das restaurant reserviert. wollen auch am 31.8.13, weil das einfach ein megageiles datum ist.

22.08.12 15:41
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

mir sind i de zwüscheziit s restaurant go aluege und mir macheds definitiv det, isch super :-)
und de dj händ mer gester au känneglernt, das mached mer sicher au fix. fotografin treffed mer nächst wuche. denn hani die wichtige sache und cha mi denn im herbst mal ufs kleid konzentriere, haha.

23.08.12 15:14
valey 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Also ich melde mich au do zu de Bräute August 2013 :)
Mer hürotet am 24.8.13 goht genau no es jahr und 1 tag hihi

gsehne es paar send au no recht wit
es isch eifach no krass wieni gseh ha woni Restaurants agfrogt ha z.T. sinds scho 2 Jahr im veruus buecht hends gseit...

Min Fotograf hani scho sit 3 Jahr gwüsst weni hürote nehmi de :D
hehehe

es isch würkli ufregend das alles z plane :D

24.08.12 08:06
nini 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Hallo zämä

Ich mäldä mich nach langem au mal wider. Mir händ etz länger nüt me organisatorisches gmacht für s Hochzig (di wichtigschte Eckpünkt händ mir ja scho abghäglet). Aber mir sind i üsne (vorzogne) Flitterwuche gsi. Äs isch ä superschöni Zyt gha und mir händs i volle Züge gnosse!!

Etz möcht ich dänn aber langsam afange mit Iladige bastle. Wär vo eu möcht sie au sälber mache? Und wänn schicked ihr dIladige ab?

Liebi Grüess,
Nini

24.08.12 08:16
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Hallo zäme!!
@valey: endlich öper wo au am 24.8 hüratet!! Juhhhuuuu, hüt gahts no genau es Jahr!! Unglaublich!! Freu mich scho riesig uf de grossi Tag!
@nini: Nei, ich bastle sie nöd selber. Mir händ vor bide Dankeschärtli öpis speziells zmache, aber bi de STD und Iladige händ mir eus für e Charteserie entschiede, wo ich im Internet gfunde han. Sie passt eifach so herrlich zu eusem Thema.
@all: Hät öper vo eu scho e Homepage wommer chan go inegügsle?

Grüessli, Nemo

24.08.12 09:09
valey 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ja Nemoo :) genau no es Jahr, wo hürotet ehr?


Also Iladige lohni in Italie lo drucke wels günstiger chunnt und mini Tante isch es Basteltalent und tuen denn med ehre Iladige schön no dekoriere und fertig bastle :D
i werd mini Iladig sehr wahrschinli i so Box mache :D und so geh..

wenn tüender eigendli Iladige abschicke? isch Afangs Januar guet?

24.08.12 09:17
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

mir hüratet im schloss lenzurg. da mir"nur" zivil hürated, händ mir en ort gsuecht wo mir trauig es bitz chönd gstalte wie mir das wänd und vor allem wo mir mit 120 lüt ine chönd. mir möchted gern alli bide trauuig debie ha, da das ja eusi eigetlichi hocziit isch. deht chömemr das, imene wunderschöne rittersaal. nacher hämmer de apéro im schlossgarte und denn aschlüssend s'ässe im hotel ochse au in lenzburg.
Ihr?
@iladige: mir händ gester eusi STD verschickt, so dass sie hüt bi allne dihei sind und iladige werdemer denn so im früelig verschiecke.

24.08.12 09:24
nini 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@Iladige verschicke, mir händ üs ebä au überleit d Iladige im Januar zverschicke...han zersch gfunde, das das chli früeh isch, aber da mir kei STD Charte mached, dänki isch das ok! Muen nur langsam afa mit Prototyp baschtle damit i bis dänn au fertig wird!

@nemo, was händ ihr dänn für es Thema?

24.08.12 09:25
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

thema puzzle und farbe sind wiess/rot
das findsch eusi charte: http://www.kartentrend.de/default.aspx?p...mp;command=5600

 1 2 3 4 5 6 .. 36 .. 66
willkomme   lieferadresse-deutschland   Spätsommer   Iladige   Eigentlich   reserviert   bearbeitet   organisiert   Zuletzt   chleider   vorallem   Himbeer   natürli   hüratet   Kassandra   September   eigentli   verschicke   Fotograf   schloss