| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 25 .. 47 48 49 50 51 .. 59 .. 66
19.02.13 18:39
Ryomo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Hey mini Liebe

I organisiere es Bruuttreffe,gönd in thread vu mir "Brauttreff 2013 Zürich".
Chönd eu im Doodle iiträge
Würd mi freue

20.02.13 13:27
Muamba 

Re: Spätsommer Bräute 2013

hallo zäme

due mi jetzt au mol in dä thread iklinke :)
ich hürotä am 2. August und ha grad uf dä erschde Sitte gläse und niemer gfunde, wo au an däm tag hürotet....
und vori het grad d arbetskollegin no gmeint dass denn meischdens s wätter schlächt sigi- na tooooooollllll

sindr scho nervös???

20.02.13 13:36
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Hey Muamba, willkomme bi eus :)

Ach das mitem Wetter... am 31. August isch anschinend au ide letschte Jahr immer wüest gsi, ich säg mir immer dases halt das Jahr schön wird si, punkt :) mär chan ja eh nüd verändere am Wetter :)

Nervös bini nonig, obwohl mir zivil ja scho i 3 Mönet hüratet, glaubs fast nöd :)

20.02.13 13:43
Muamba 

Re: Spätsommer Bräute 2013

hmm, ich würd mir halt eifach wünsche dass schöns wätter wäri- wär duet das nid?! aber meinsch schlächts wätter chan ifluss ufd stimmig ha? mir huurotät ebe imene schlosspark und drum machi mir do scho chli gedanke.

waaas? in 3 Mönet und du bisch noni nervös? wie machsch das???
sowiit scho alles plant?

20.02.13 13:50
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ja also mich würs natürli meeega stresse wenns wür regne (letscht Jahr am 31.8. hets de GANZ Tag gregnet und es isch sooo chlat gsi) aber ja, was chan mär degäge mache?! Ich glaube dasa mär sich wege dem d Stimmiig nöd sött vermiese, wenns eso isch, denn ischs halt so und mär macht s Beschti drus. Mir hend de Apéro au imene Park und es wär en Traum bi Schönwetter, natürli hoffemer alli uf viel Sunne, au für dich am 2. August :)

Am zivile am 23. Mai machemer ebe nüd speziells, mir gönd nur mite Familie go esse, bruch eigentli nur no s Chleid und min Fründ sin Azug, gross organisiere müemmer nöd. Fürs kirchliche denn scho, aber da bini scho flissig drah :)

Wie gsehts bi dir us? Was hesch scho, was muesch no? :)

20.02.13 13:55
valey 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Emma bi dir gahts ja fürs zivile öppe glich lang wie bi mer :))) mer tüend am 25. mai :)

boah wie die ziit flüüügt :D


ja das wätter ehh hoffemer eifach mer breiched en schöne summer...

letsch jahr isch soo komisch gsi...

20.02.13 13:57
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Oh ja stimmt valey, mir hüratet zivil zimli glichziitig :) muesch du fürs zivile no vieles organisiere?

20.02.13 14:11
nini 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Hallo zämä

Ich mäld mich au mal wider! Etz als Ehefrau! Mir händ letscht Wuche zivil ghürate und äs isch en mega schöne Tag gsi!! Mir händ ganz vill schöni Erinnerige chöne mitnäh!!
Bi einige vo eu gahts ja dämfall au nüme lang bis zum Zivile!!

Ich wür sägä, mir händ das Jahr en Traumspatsummer was sWätter abelangt!!
Aber ich nimm mir eifach fescht vor, mir vom Wätter nid dLuune vermisä zlah, äs bringt ja nüt!
Am Hochzyt vo mim Schwager häts nur eimal grägnet...ok, eimal na husch gschneit (im September)..aber es isch äs uu schöns Fescht mit super Stimmig gsi!!

Liebi Grüessli

20.02.13 14:14
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Gratuliere nini, das freut mi sehr für eu das ihrs gnosse hend und en schöne Tag verbracht hend

20.02.13 14:19
elea 

Re: Spätsommer Bräute 2013

willkomme muamba! :)

wegem wetter machi mer noll sorge (hürote am 21.september! well änder chanis eh ned, aso wiso sorge mache? ;) ond do min frönd rege öber alles liebt wers för ehn schön wens wörd regne, aso eschs ned eso shclemm :) ond so lang me e gueti schlecht-wetter-variante het muss me sech kei gedanke mache :)

nervös? nix! send jez no gnau 199täg! da chont de auä so i 180täg oder so ;)

 1 .. 25 .. 47 48 49 50 51 .. 59 .. 66
Eigentlich   chleider   September   hüratet   organisiert   vorallem   Kassandra   schloss   verschicke   natürli   Himbeer   bearbeitet   Zuletzt   Spätsommer   reserviert   Fotograf   eigentli   willkomme   Iladige   lieferadresse-deutschland