| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 66
25.02.13 07:30
elea 

Re: Spätsommer Bräute 2013

drusilla, mer gend de TZ kei Rappe. mer hend ehne aber au ned gseit dass si öpis mönd ofd bei stelle. wenn si nüt mache esch das ok för me (wett si jo ned zwenge) wenn si öpis mache de hani freud. aber i fende wenn si öpis machet de selets da selber zahle. i gebe mim frönd jo au ned 200.- id händ ond sege ehm, chauf mer es schöns öberraschigs-gscheckt! da goht för me chli onders gliche... dorom chömes ke geld vo eus öber!

01.03.13 16:27
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

über das händ mer gar nonig gredt... muessi wohl mal aspreche.

01.03.13 19:01
apple-pie 

Re: Spätsommer Bräute 2013

hier ist noch eine Spätsommerbraut. Wir heiraten am 20.09.2013, weil wir uns am 22.09. zum ersten mal kennengelernt hatten.

04.03.13 11:25
drusilla 
Re: Spätsommer Bräute 2013

Hoi zäme

Das bestätigt mich drin, das mer das mega verschide handhabe chan. Muen wohl definitiv no en zweite Termin mit de Trauzüge abmache, wo mer das kläred. Chan ja au ihri Sicht mal iflüsse lah, wie sie das gsänd.

26.03.13 20:03
STE13

nicht registriert

Re: Spätsommer Bräute 2013

Hallo zämä

Bi Neuling da :-)

Ha grad mau e Frag: wie würdet dir das mache miti iladige, mir hei zivilisch im sep. 13 u kirchlech im 2014 juli. Separati iladige mache? Wou wete zivilisch eher chliner, z grosse fescht isch de im 2014.

Merci für tipps..

26.03.13 20:13
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Hallo und herzlich willkomme bi eus Ste!!
Also wenn die 2 fäster so wiet usenand sind,denn würdi definitiv 2 iladige mache. Suscht händs dlüt scho lang vergässe bis denn.....
Wo hüratisch denn?? Und dörfi fröge warum ihrs so wiet usenand mached? Sorry, bin chli es gwundernäsli

26.03.13 20:15
elea 

Re: Spätsommer Bräute 2013

hallo stef! wilkomme!

asso entwedre wördi 2mache wid nemo gseit het oder wenns zivile nome em chline rahme esch wördi glaub gar kei iladige mache! mer send det au nor ergendwie 10lüt. ond dene chani au es sms schribe

26.03.13 20:23
STE13

nicht registriert

Re: Spätsommer Bräute 2013

Hallo

Merci.:-) sicher doch i bi o e gwungernase..:-) es isch so das mir das Jahr u Hus düe überschribe vode Eutere und mir nechscht summer düe ufstocke.1 geit aus ringer weme ghürate isch u 2 mir hei e Tochter u nechscht summer isch si 3 jährig u chunt somit ou scho meh mit u cha d ringe bringe:-) und ono e Grund isch mini Eutere gö vom apriu 2014 8 wuche ga reise darum machemers ersch im juli. Und ja eigentlech heimer gseit düe nid vorher hürate.. Und ja isch jez aus spontan chli cho *freu* und wemer z fescht no wette mache das jahr hife wer doch stressig oder nid?? Hei no fasch nüt planet...
So haube Roman..:)

Ah mir wei zivilisch z Murte u z fescht evt im schloss schadau

26.03.13 21:09
STE13

nicht registriert

Re: Spätsommer Bräute 2013

STE13:
Hallo

Merci.:-) sicher doch i bi o e gwungernase..:-) es isch so das mir das Jahr z Hus düe überschribe vode Eutere uf üs.und mir nechscht summer düe ufstocke.1 geit aus ringer weme ghürate isch u 2 mir hei e Tochter u nechscht summer isch si 3 jährig u chunt somit ou scho meh mit u cha d ringe bringe:-) und ono e Grund isch mini Eutere gö vom apriu 2014 8 wuche ga reise darum machemers ersch im juli. Und ja eigentlech heimer gseit düe nid vorher hürate.. Und ja isch jez aus spontan chli cho *freu* und wemer z fescht no wette mache das jahr hife wer doch stressig oder nid?? Hei no fasch nüt planet...
So haube Roman..:)

Ah mir wei zivilisch z Murte und zeremonie im schlossgarte z thun.

26.03.13 21:12
STE13

nicht registriert

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ups ha nur der text weue korrigiere..

 1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 66
verschicke   willkomme   Himbeer   chleider   bearbeitet   eigentli   lieferadresse-deutschland   reserviert   natürli   hüratet   September   Spätsommer   vorallem   organisiert   Iladige   Eigentlich   Zuletzt   Kassandra   schloss   Fotograf