| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 29 .. 56 57 58 59 60 .. 66
13.05.13 13:30
elea 

Re: Spätsommer Bräute 2013

jez hani au grad wele sege, bimene chorze chleid fendis fast no lässiger well ebe d stefel de super zor geltig chöme! aso los rea

13.05.13 14:16
Rea80 

Hhhmmm.... Nei i glaub das würi zu minem
Kleid nit passä und i fänds fast chli zu grob,
zu som nä finä Stöffli!

15.05.13 21:08
Linadu 

Auch ich gehöre noch zu den (sehr) Spätsommerbräute - wir heiraten am 13. September 2013...:-)

Wir haben bereits einiges organisert (Apero, Essen, Kleid, Ringe...), nur die musikalische Unterhaltung beim Apero fehlt noch... Irgendwie finden wir nicht das richtige (entweder viiiiiel zu teuer oder komische Musiker etc.). Was habt ihr da so für Erfahrungen gemacht beim Organisieren von Livemusik und habt ihr vielleicht noch ein paar gute Tipps? Bin doch langsam ein bisschen verzweifelt...:-)) Danke!!

16.05.13 06:26
nicole87 

sali Linadu

wir heiraten am gleichen Tag

wir haben den DJ Heiko von swiss DJ gebucht aber für die Abendunterhaltung.

habt ihr ein grosses Apero? wir haben keine Musik für den Apero...

wo heiratet ihr?

liebe Grüsse

nicole

Zuletzt bearbeitet am 16.05.13 06:27

16.05.13 09:55
dandi78 

Hallo zäme

Wir werden am 16. August 2013 zivil heiraten und am 17. August 2013 kirchlich.

Als Abendunterhaltung haben wir auch einen DJ gebucht. Er heisst DJ Horse (kein Witz)

Am Apéro haben wir keine Livemusik, da dies an dem Ort nicht erlaubt ist. Aber wir hätten sowieso keine gewollt. Es wäre sicher schön aber das würde unser Budget sprengen. Was ich mir aber sehr gut an einem Apéro vorstellen könnte, wäre eine Jazz-Band. Das wäre sicher schön so als Hintergrundmusik.

Wir haben mittlerweile auch schon viel organisiert aber was mir noch etwas Bauchschmerzen macht, ist das Kleid für die zivile Trauung. Was zieht ihr da an? Ich bin noch sehr unschlüssig.

16.05.13 09:57
valey 

Hallo a de neue Brütlis do im Forum :) Wilkomme...

Linadu wo hürotet ehr?

mer hend am Zivile Live Musiker... am kirchliche fest hemmer en DJ :)

16.05.13 15:55
elea 

linadu mer hend euse musiker über www.plan-dein-fest.ch gfonde!

dandi, am zivile leggi es sommerchleidli a woni scho em schrank gha ha und dezue eifach wiisi accesoirs (dass me au gseht werd brut esch )

16.05.13 16:10
dandi78 

elea, das hani zerscht au so wöue mache aber woni das chleid de probiert ha, hets mer gar nümme so gfaue . e möcht eifach nid so vöu gäud usgeh fürs chleid, wöu mis chleid fürs kirchliche hochzit scho relativ tüür gse esch. ha im internet es paar würklech schöni gfunde aber das si meischtens nid abieter us der schwiz und de würde höchi versandchöschte derzue cho. wär jo de blöd wenns nid würd passe.

16.05.13 16:16
elea 

guet s passe wer s einte, müsstisch eifach zo ehne schniderin go onds lo apasse (choschtet halt weder geld). s andere esch halt eifach d qualität wod ned weisch wis werd si wens im internet bstelsch. do em forum hend paar gueti erfahrige gmacht ond paar schlechti...
wend ned wetsch vell geld usgseh, de wördi mol eifach nach emne schöne sommer chleidli luege! mango het zb super schöni chleider. wend halt i modissa gosch zahlsch de schnell emol 400.- för es cocktailchleid...

16.05.13 16:17
valey 

dandi und so zalando? hesch scho gluegt? hed momentan meega schöööni
oder bonprix findsch au günstigi schöni :))

1 .. 29 .. 56 57 58 59 60 .. 66
Iladige   Himbeer   schloss   hüratet   natürli   chleider   Eigentlich   Kassandra   Spätsommer   lieferadresse-deutschland   vorallem   September   Zuletzt   willkomme   verschicke   Fotograf   bearbeitet   reserviert   eigentli   organisiert