| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62 .. 66
21.06.13 09:51
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

da chönnted mer au wieder mal e wiederbelebig starte, de spatsummer staht ja vor de tür :-)

21.06.13 09:55
sonne13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

stimmt himbeer! ziit rast!!!! wie laufts bi der?

21.06.13 10:04
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

jaaaa mir händ ja die gliche date sogar, gell?

ich glaub es lauft nöd schlecht. ich mach eifach immer es bizli. eusi iladige sind leider nonig dusse, das hät sich mega verzögered... mini kollegin wo mer die gstaltet hät mega viel ztue gha i de letzte mönet und isch efiach nöd dezue cho. jetz wirdi langsam nervös, hett die lieber hüt als morn dusse. aber zum glück händ mer save the dates verschickt.

21.06.13 10:33
Snow_Floks 

Re: Spätsommer Bräute 2013

oh ja... Ziit vergat wiä im Flug...

Han hüt grad wider emal pschtellige gmacht für Deko/Bastel sache. Ez hani den langsam alli einzelteili und denn sötemers no zämäsezte

@himbeer
ja verstandi, da wäri au langsam nervös
Oisi sind zum glück scho sitem April dusse

21.06.13 10:36
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ich has eigentlich afang mai welle verschicke. aber ebe, zum glück wüssed ja all s datum scho. ich hoff mir chönd nächst wuche drucke, denn wär alles endi juni verschickt...

21.06.13 10:39
sonne13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ich hürot glaub en tag vor dir!

dass dich das mit de iiladige stresst verstohni! aber do ihr save the date charte verschickt hend pressierts jo ned soooo. aber langsam wärs sicher toll wenn die use chönnted.

21.06.13 10:54
Rea80 
Re: Spätsommer Bräute 2013

Hallo ihr spätsommerbräute

Habe heute gerade an euch gedacht. Hab endlich meine hochzeitsschuhe
ausgepackt und bin sie am einlaufen. Habt ihr das auch schon gemacht?
Sonst gehts ziemlich gut voran. Gestern haben wir uns noch mit dem dj
getroffen. Auch das steht jetzt... Eigentlich müsste bald alles parat sein. Es
geht ja auch nur noch 2 1/2 monate...
@himbeer: wan heiratet den ihr?

21.06.13 10:59
Snow_Floks 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Ich han mini Schue grad geschter bim Schuemacher gholt, han no noi Absätz brucht und es bizli weniger höchi (sus bini grösser als min GG)
Söts aber auno dringend ihlaufe...

21.06.13 11:08
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

mir hürated am 13.9 zivil und am 14.9 gits es fest :-)

schueh hani bstellt, die werded aber grad no iigfärbt und drum chani die nonig iilaufe. aber das machi denn au no... vilicht leggis grad mal no in usgang ah, das gaht ja zum glück wenns nöd wiiss sind.

21.06.13 11:15
Rea80 
Re: Spätsommer Bräute 2013

Also i sött dringend na bitz meh mini schueh ilaufä... Aber i werdä denk au na
Ballerinas mit neh für dr obig. Irgendwenn mag i den nämli eifach nüm. Müend bi
mir halt eifach passendi ballerinas si. Han ja es churzes kleid.
@ himbeer: mir hen letscht november ä mündlichi iiladig becho für es hochziit. S het
gheissä mir sölled üs dr 1. juni frei bhaltä. Mir hen bis mitte märz nix meh ghört und
verschiedensti lüüt us em kollegäkreis hen scho gmeint, d hochziit segi nit... Ende märz isch de
D iiladig cho. I has es bitz spot gfundä...

 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62 .. 66
organisiert   Himbeer   reserviert   Spätsommer   verschicke   lieferadresse-deutschland   eigentli   vorallem   natürli   Iladige   September   bearbeitet   willkomme   hüratet   Kassandra   Eigentlich   Fotograf   Zuletzt   chleider   schloss