| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 32 .. 62 63 64 65 66
23.07.13 12:21
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ou so praktisch... blueme macht mis mami, sie hät zwar kei usbildig i dem aber es mega talent für deko. nur d strüss und d astecker werded vonere floristin gmacht.

händ ihr für eui eltere au astecker und blüemli?

23.07.13 13:17
Snow_Floks 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ja mis mami chunt en normale namensahstecker über, und min Paps chunt es ähnlichs wiä min GG über, eifach chli chliner, da er mich id chile füärt

24.07.13 08:33
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

hm namensastecker händ mer ebe nöd, für niemer. und blüemliastecker nur für trauzüüge und groomsmen.

24.07.13 09:04
Snow_Floks 

Re: Spätsommer Bräute 2013

ah ok! Mini Floristin macht eifach drü gliichi Bluemeahstecker (Cornes) für min GG, de TZ, und min Paps. Wobi de für min GG am meischte Perle dra hät und de für de TZ nuno unde am spitz eini!
Ich han halt für min Papi eine welä.

wenn dich din paps id chile füärt würd ichem au en Blüämli ahstecker mache.

24.07.13 09:07
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

er füehrt mich ebe nöd, mir hürated au nöd i de chile und ich ha welle mit mim schatz inelaufe. aber min paps wird eus fahre imene oldtimer und das würd sicher no schön usgseh. denn müesst aber sicher de vater vo mim fründ au en astecker ha? und d mamis au... ah ich weiss nöd :-)

24.07.13 09:11
Snow_Floks 

Re: Spätsommer Bräute 2013

also wend so unsicher bisch, den würd ichs la!
oder würs störe, wend nur dim paps eine machsch, da er ja oie fahrer isch...isch scho no en spezielle job!
oise fahrer chunt kein spezial ahstecker über, defür häter wiisi häntschli

24.07.13 09:28
himbeer 

Re: Spätsommer Bräute 2013

haha ja ich lahs glaub. ich chas ja fröge öbs öpis wänd.

24.07.13 09:55
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

morge ihr zwei!

also mir händ bluemeasteckerli für: papis, tätschi, trauzüge und natürli min gg. ich han de für de papii ebe au unbedingt welä, will er mich is schloss zur trauig ine bringt. han denn ebe au gfunde, wenn er eine hät, denn mueni ja am schwiegerpapi au fast eine gä. so hani mi denn entschiede dass er au eine bechunt.
han da no e frag: ha mir überleit, ob ich am ringträger (neffe vom gg und sohn von tz) au söll eine mache, aber en chlinere we de erwachsne. was meined ihr?? han irgendwie sgfühl dass de de chli nur wür störe, nöd??

24.07.13 10:24
Snow_Floks 

Re: Spätsommer Bräute 2013

hmmm...chunt halt drufah wiä alt daser isch!
aber ich au denke, dases ihn nur wird störe

24.07.13 10:25
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

er isch jetzt denn vieri. ich glaubes ebe au. dänke ich lahns sie...

 1 .. 32 .. 62 63 64 65 66
verschicke   hüratet   schloss   bearbeitet   Himbeer   reserviert   Spätsommer   Kassandra   September   chleider   Fotograf   organisiert   willkomme   vorallem   natürli   Zuletzt   Iladige   Eigentlich   lieferadresse-deutschland   eigentli