| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 38 .. 66
10.09.12 19:24
kassandra 
Re: Spätsommer Bräute 2013

happy83:
Ich habe mein Kleid in Schaffhausen im Magnolia gekauft. Bis Ende September ist dort noch Ausverkauf. In meiner Grösse hatte es eine grosse Auswahl und ich habe ein meeeeeega Schnäppchen gemacht !

Noch eine Frage ... wenn ich "ät" Name schreiben will kommt immer die Meldung, dass URL's und e-Mailadressen nicht erlaubt sind. Aber ihr anderen könnt es doch auch. Hiiiilfeee !

Zuletzt bearbeitet am 10.09.12 19:25

10.09.12 19:33
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@nini: mir händ yunchastyle engagiert.... sind voll lässig die zwe!!
@kassandra: das isch will du no neu debie bisch... nei, es isch kein witz.... du muesch anschienend e gwüssi azahl meldige scho gschirebe ha, suscht chasch keni urls usw inetue. gaht aber schnell, nur kei sorge

10.09.12 21:03
nicole87 
Re: Spätsommer Bräute 2013

@ nemo: i ha die 2 au buecht

10.09.12 21:51
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@Nicole: he he,voll cool! Händer scho es gspröch gha?

10.09.12 22:42
kassandra 
Re: Spätsommer Bräute 2013

Also ich bin än Neuling

"ät"Nemo:
Danke für dini Antwort. Muess also ganz vill schriebä, damit ich mis "ät" chan richtig schriebä

11.09.12 06:18
nicole87 
Re: Spätsommer Bräute 2013

Nemo:
@Nicole: he he,voll cool! Händer scho es gspröch gha?


nei, mir werde s Gspröch erst nögst Joor ha, mi GG isch ebe bis ändi Joor im Usland

11.09.12 23:46
Bow 

Re: Spätsommer Bräute 2013

juhuuu, no öper am 17. August
Herzlich Willkomme!

12.09.12 17:17
Emma13 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Hallo liebi Spätsommer-Bräute

Au euses Datum isch bereits vorhande, am 31.8.13 isches sowiit

Ich freu mi scho uf vili interessanti Ustüsch und uf e gmeinsami Vorfreud vo ja nur no knapp es Jahr durt

12.09.12 17:26
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Es herzlichs hallo a alli neuzuezüler!!
das isch ja wükli witzig, wieviel a dem datum hürated... a eusem isch nur valey und ich... aber viellicht häts ja no paar potenzielli brütlis ume, un die händ eifach de wäg noni zu eus gfunde
@emma: ja säg nüt.... es gaht wükli nur no weniger als es jahr... wahnsinn.... sit ich i dem forum bin sind scho fascht 4 mönet vergange... unglaublich... es gaht so schnell!!! jupiiii!!! de winter chan vo mir us eh ganz schnell duregah...bini gar kein fan devo!!
@all: ICH HAN GESTER MIS BRUTCHLEID GFUNDE!!!!! Gange jetzt am mittwuch nächst wuche nomal. han zwei ide ängere uswahl, aber eigentli isch klar weles dasi nime. bin ebe gester eifach inegschneit im chez janine und sie händ eigentli gar kei ziit gha für mich. aber es hät denn ei brut abgseit für ihre termin und denn händs mi sponti gfröged, obi lust heg zum schnell i 2 oder drü chleider ine zschlüfe...da sägi natürli nöd nei!!
aber dases grad baaaaaaaam macht und ich mis chleid finde, das hetti natürli nie dänkt. ich han wükli nur denkt ich gechi mal schnell chli go dureluege. aber ich bin natürli überglücklich!!
am mittwuch gangi denn nomal mit de trauzügin und mim mami go gügsle. denn hät au e verchäuferin richtig ziit und chan mir denn no chli schüeli zeige usw... huuuuiiii, ich freu mi scho!!!
so, jetzt hani aber gnueg babbeled oder gschriebe. ich wünsch eu allne ganz en schöne abig und bis glie,
nemo

12.09.12 17:37
Nillich 
Re: Spätsommer Bräute 2013

Ah so cool. Was häsch denn für eis gfunde? Ich bin im Moment ade Musik dra für d Chile. Finds u schwierig. :-( Hätt öper än guete Tip. Schön würi no es Duett Ma und Frau finde. Aber es dörf au nöd all zu tür si.

 1 .. 6 7 8 9 10 .. 38 .. 66
Iladige   organisiert   vorallem   Zuletzt   eigentli   Fotograf   Spätsommer   verschicke   hüratet   lieferadresse-deutschland   Kassandra   Eigentlich   Himbeer   chleider   September   reserviert   willkomme   natürli   schloss   bearbeitet