| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Spätsommer Bräute 2013
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 39 .. 66
12.09.12 19:54
nicole87 
Re: Spätsommer Bräute 2013

@Nemo: hey super, freu mi dass du so schnell dis Traumkleid gfeunde hesch! bi scho mega gspannt wies usseht( falls emol ä Bild willsch schigge )

12.09.12 23:02
kassandra 
Re: Spätsommer Bräute 2013

nemo ...

super, dass dis chleid grad gfundä häsch. ich han au ca. 5 aglait gha und dänn bim nächste häts gmacht booom ... ja das isch äs. muess jetzt nur no so lang warte, bis ich's azieh chan !

13.09.12 07:06
Bow 

Re: Spätsommer Bräute 2013

eyeyey sit dir alli schnell mit eurne Hochzitschleider....
Säget emol, het au öper vo euch e Chleid übers Internet bstellt oder isch das nid so üblich?
Hätt nämlich es schöns gseh aber irgendwie trau i mi nid zbstelle

13.09.12 08:42
nini 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@alli neuä, herzlich willkomme bi üs! Etz sind mer doch scho äs paar, wo chönd zämä fiebere!!

@nemo, han etz grad dis Chleid aglueget imä andere Thread...isch ja dä Hammer!! Isch genau i däm Stil wiä ich mir mis Vorstellä!! Ah isch sicher es super Gfühl gsi oder?

@Bow, ich han mer das au scho überleit. Ich dänkä aber, das ich s Chleid für schirchliche Hochzig wet aprobiere. Für s Zivile han ich eis im Internet gfunde, wo ich dänn vilicht bstell. Wo häsch dänn s Chleid gfunde?

13.09.12 10:50
Rela 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Hallo mitenand. Ich bin au e Spätsummer Brut. Mier hüratet am 10. August. Hüratet suscht au no öpert a däm Tag? Ich han mis Chleid au scho :-) Isch eigentlich nid plant gsi, da ich mit mir TZ nur e Schaufänstertour han wöle mache ;-)

13.09.12 11:38
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

@nini: danke vielmal!! ahn au uuu freud!!
@nillich: ja säg nüt. ich han das au so uf november plant und denn isch ebe das passiert.. hetti echt nöd dänkt, vor allem isches echt nöd planed gsie. aber wo d'verchäuferin gfunde hät sie hegi jett churz ziit, obi nöd schnell well i eus ineschlüfe....da sägi natürli nöd nei!!

ich tuens suscht da au no schnell es bildli vo mim chleid ine, denn chönds alli aluege
de bolero legi aber nöd a. us dem stoff werded dänn so liechti luftigi ärmeli gmacht für a mis chleid. so sind mini dicke ärm chli umspielt

http://www.sinceritybridal.com/plus_wedding_dress/4540

@rela: herlich willkomme bi eus!!!

13.09.12 11:38
Nemo 

Re: Spätsommer Bräute 2013

he he, jetzt hani grad post ufgmacht und siehe da: de vertrag vode fotographe isch cho!!

13.09.12 11:49
Juli 
Re: Spätsommer Bräute 2013

->Nemo: Wow, super schönes Kleid. Wo bisch gsi?

Wier hei jetzt Kirche, Saal für de Abu, Band und Fotographin organisiert. Juppi...

13.09.12 13:16
Rela 

Re: Spätsommer Bräute 2013

Nemo: Isch ja lustig, isch bi mier genau glich gsi mitem Chleid. Han au nur wöle ga luege und da d Verchöiferin grad Zit ka het, het sie und mini TZ gmeint ich söll doch rasch ins Chleid schlüfe...

Händ iehr en Fotograf für de ganz Tag? Mier sind eus nonig ganz sicher wie miers wänd mache mitem Fotograf...es sött nid all zu tür wärde

13.09.12 13:48
Bow 

Re: Spätsommer Bräute 2013

nini:
ha es Chleid uf dressesiton.com gseh (also mehreri wo mir würde gfalle, aber seinte hets mir würklich ato)

Also mir hei mol bimene Fotograf agforgt wieviel s würd choste wenn er dTrauig plus Apero und Gruppefoti macht. Vo de Vorbereitige bruch i keini Foti und am obe mache dGäst es paar Schnappschüss... wird sicher au no witzig

 1 .. 7 8 9 10 11 .. 39 .. 66
lieferadresse-deutschland   Eigentlich   September   Himbeer   Iladige   verschicke   chleider   Zuletzt   schloss   organisiert   vorallem   Spätsommer   hüratet   willkomme   eigentli   natürli   Fotograf   bearbeitet   reserviert   Kassandra