| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Theologe für freie Trauung
 1 2 3 4 5 .. 8
24.10.12 08:54
himbeer 

Re: Theologe für freie Trauung

ich habe zuerst auch nach freien theologen oder ritualgestaltern gesucht (da ich nicht religiös bin und eine religionsfreie zeremonie will, finde ich es auch komisch, dafür einen theologen anzufragen irgendwie :-)) und dann gemerkt, dass ich eigentlich nicht will, dass uns jemand "verheiratet", der uns praktisch nicht kennt. klar macht man meetings und treffen und so und ich bezweifle auch nicht, dass die meisten sicher super sind, aber ich fühle mich wohler mit der idee eines guten freundes.

unser redner ist auch der trauzeuge und kennt meinen zukünftigen seit dem kindergarten. ich kenne ihn auch schon mein halbes leben. er hat sich sehr, sehr gefreut über unsere anfrage und er empfindet es als grosse ehre. ausserdem kennt er auch einen grossteil der gäste. ich glaube, diese zeremonie wird wunderbar :-)

24.10.12 14:22
happy83 
Re: Theologe für freie Trauung

sälü zämä

händ ihr scho idee über da Ablauf wo ihr wend mache?
Ich bin mir da immer no sehr unschlüssig...

24.10.12 14:30
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

Bei mir ist es ähnlich wie bei dir himbeere. Wir sind beide nicht religiös und ich bin vor 6 Jahren aus der Kirche ausgetretten. Aber es ist nicht nur das, mir gefallen auch Kirchen nicht (immer so düster) ond mir ist es wichtig dass es an diesem Tag um uns geht und nicht um den Gottesdienst.
Und da wir unbedingt im freie heiraten möchten, kam relativ schnell die Idee eines freien Theologen.

Die Idee gefällt mir sehr mit dem Freund, der die Zeremonie leitet. Bin auch schon den ganzen Morgen am studieren wer bei uns in Frage käme

24.10.12 14:33
happy83 
Re: Theologe für freie Trauung

Bei uns ist es auch etwa ähnlich...
Mein GG ist nicht religiös und ich bin zwar katholisch aufgezogen worden, doch ist es für mich nicht die Kirche als Gebäude, an die ich glaube...Geht sehr selten bis nie in die Kirche und fühle mich umso wohler in der Natur....
deshalb passt die freie Trauung perfekt....

24.10.12 14:37
himbeer 

Re: Theologe für freie Trauung

hier mein momentaner lieblingslink zu dem thema:

http://offbeatbride.com/2012/10/wedding-ceremony-101

wir werden uns wohl daran als rahmen halten und nach unseren wünschen anpassen.

24.10.12 14:40
happy83 
Re: Theologe für freie Trauung

hey himbeer

so superdanke vielmals, das git mer grad wieder chli en "Mupf" zum witers nachedänkä

24.10.12 14:49
himbeer 

Re: Theologe für freie Trauung

ich find de artikel schlichtweg genial... da staht alles drin woni muess wüsse. als grüst für e eigeni zeremonie würkli super. umso besser, wenns vilicht öpperem vo eu au no hilft. die ganz website isch super übrigens :-)

24.10.12 15:01
schmetterling84 

Re: Theologe für freie Trauung

Also per Zuefall isch grad nach euchne Post hüt am Morge dr ref. Pfarrer zu mir cho... er het gfrogt öb mir scho gluegt hei weg emkath. Pfarrer und er mechi das siche rohni rel. hintergrund.. guet ha denn ednkt lüt mol gschind a und jo was söll ig säge.. er würd das scho mache aber ganz ohni Gebet nid und jo...... aber er isch denn eh nid do! ISch uf Wahlfahrt oder was au immer.. hmmm.. jetz bi ig wiede rglich wyt.. glaub lueg jetzt eifach mit em ref. pfarrer... dä würds mache ohni irgendöbis religiöses..

Aber zum Ablauf... mi Vorstellig:
Izug mit mim lied
Begriessig dur dr Zeremonieleiter
Gedicht vo mim Mami vorglese (oder en chline text)
Lied
denn so art e "predig" über Liebi, Verbunbdeheit oder eifach s gmeinsame Lebe
Lied
Gedicht uf Bosnisch
Lied
Ringtusch und chli wort dur dr ZL
Lied
Infos
Uszug..
Mi wunsch wer als Abschlusslied "we are the world" und dass alli mitsinge

heit dir no öbis speziells plant während dr Trauuig??

24.10.12 15:06
himbeer 

Re: Theologe für freie Trauung

ich hett eifach gern irgendöpis symbolisches no. aber kei sand und kei cherzezeremonie. da bini no am überlegge. gwüssi gäbed au d ring dur d lüt zum gueti wünsch driispreche lah, aber das isch mer zu esoterisch und mir händ au zviel gäst für das.

@schmetterling: ja das isch halt oft so bi pfarrer... das sind ja religiösi mänsche und viel chönds nöd mit ihrere iistellig veriibare e komplett unreligiösi trauig durezfüehre. drum isch en ritualgstalter oder en fründ zum teil eifacher.

24.10.12 15:18
schmetterling84 

Re: Theologe für freie Trauung

@himbeer hesch dämfalla u scho viel glese vo denä Ritual:-) ig bi au kei Fründ vo denä Sand sache... und was du seisch es isch alles chli esoterisch und chli alternativ

FInd aber s längt völlig d ring ztusche und denn viellicht no öbis drzue z säge will es richtigs liebesbekenntnis bring i a dem Dag nid ahne.. säg das lieber mim schatz es andersmol
Was i no schön find isch sich öbis z übergäh.. zum biespiel en Gegestand wo ein a ander erinneret.
ig wird mim (aber erst zobe denn) wie es Album übergäh mit erinnerige vo eus, ig sammle sit mri zämmä si fascht alli Itritt, Tickets oder so erinnerigsstück vo eusne unternehmige imenä schächteli.. ha sogar no s zündholzschächteli wo mir bim zahle becho hei a eusem erset Date im Resti... mach denn so alles Scrapbook mässig. Wer das au no öbis wo du ihm bi dr Trauuig chönntsch über geh.. jede macht es schächteli mit 3 gegeständ und seit warum er das mit em andere verbindet..
Oder 5 gründ warum dir euch liebed?!

 1 2 3 4 5 .. 8
Trauuig   whiskeyzeremonie   Theologe   liebesbekenntnis   eigentlich   unkonventionell   Theologen   vorbereitigs-freak   cherze-zeremonie   überraschigsfaktor   schlecht-wetter-plan   hochzitsolympiade   ritualgestaltern   wedding-ceremony-101   Trauung   bezihigstherapie   zeremonie   zündholzschächteli   Pfarrer   hochzitmesse-saison