| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Theologe für freie Trauung
 1 .. 3 4 5 6 7 8
24.10.12 21:52
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

er werkt sehr sympatisch!!
of de homepage stoht er esch zha för trauuige in süddütschland...zo zelt d schwizz auä ned dezu :) schad...

Zuletzt bearbeitet am 24.10.12 21:56

24.10.12 21:54
Isabella29

nicht registriert

Re: Theologe für freie Trauung

schade.... ich wünsche euch ganz viel glück bei der suche!!!

24.10.12 21:57
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

danke! hoffe mer fende au öper so tolls!

24.10.12 22:16
happy83 
Re: Theologe für freie Trauung

es het no en ältere Tread i dem Forum
http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...en-4_558_1.html
da hets au no idee

25.10.12 07:49
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

hami grad mol dur de Tread doregläse. Stönd au sehr vell inspirierendi Sache!!! :)

25.10.12 11:51
himbeer 

Re: Theologe für freie Trauung

wenn hürated ihr denn elea? häsch ja sicher nochli zit zum luege. übrigens stelled sich au a de diverse hochzitsmesse viel redner persönlich vor. vilicht findsch det grad öper?

25.10.12 13:11
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

mer hürote em september. jo ha no gnue zit eigentli aber ben e chline vorbereitigs-freak ond wet am liebschte alles scho morn greglet ha :)
mini mueter het mer jez no öper chöne sege wo bi eus ide nöchi wohnt. denke i werde mol grad zersch nachem priis froge :)

25.10.12 13:34
himbeer 

Re: Theologe für freie Trauung

ah ok, ja mir fiired au im september. mir sind au scho ziemlich wiit... isch eifach es bessers gfühl und ich mag nöd churz vorher no stress ha...

25.10.12 14:29
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

ebe hanis gfüehl dasi no gar ned wiit be. mi frönd esch do ebe sehr locker. emmer weni sege, jo wemmer mol luege wege zb Location heisst "jo do hemmer doch no gnueg zit"
ond ebe i denke so wie du, wet lieber ned chorz vorher no e resse stress ha...

25.10.12 15:03
himbeer 

Re: Theologe für freie Trauung

ja ich ha au nöd mega gas geh, aber wenns halt grad stimmt denn händ mer amel grad nägel mit chöpf gmacht... mir sind nur eimal rasch s restaurant go aluege und für min fründ häts au grad gstumme, also warum denn no lang sueche....

 1 .. 3 4 5 6 7 8
cherze-zeremonie   hochzitsolympiade   ritualgestaltern   zündholzschächteli   Theologe   liebesbekenntnis   Trauuig   zeremonie   wedding-ceremony-101   Theologen   Pfarrer   hochzitmesse-saison   überraschigsfaktor   vorbereitigs-freak   whiskeyzeremonie   Trauung   schlecht-wetter-plan   eigentlich   bezihigstherapie   unkonventionell