| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Theologe für freie Trauung
 1 .. 4 5 6 7 8
26.10.12 22:54
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

Warschinlech eschs au guet send d manne so minimalestisch. Wenn mer selber müsste entscheide, giebge mer auä 20 Restaurants go aluege.

Be eigentlich chli vom thema abcho....

29.10.12 13:25
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

hmm... ha jetzt bi es paarne Theologe no gfrogt wegem Priis. ond de gönschtigst esch 1500.-
do wer ide chele hürote scho gönstiger... wetti aber ned
schwerig schwerig....

29.10.12 13:32
schmetterling84 

Re: Theologe für freie Trauung

Oh man Elea.. mi beschäftigt das Thema au mega... weiss eifach nid was mache.. aber vermuetlich nehme mir schlussendlich doch soo öber und zahles denn halt..

Lustig obwohl das s wichtigste isch am Fest, ischs s einzige wo mi reut soviel Geld uszgeh.. bim andere ischs mir echt egal... komisch..

29.10.12 14:10
himbeer 

Re: Theologe für freie Trauung

jetz isch ja denn wieder hochzitmesse-saison. det stelled sich glaub au sehr viel redner und theologe vor. zwei kolleginne vo mir händ ihre a sonere mess gfunde.

mich häts ebe au mega greut irgendwie. vilicht au nur will ich mir selber so öpis au würd zuetraue... denn chunnts eim komisch vor, wenn mer öper ander defür zahlt (also ich ha kommunikation und journalismus studiert und red gern vor lüt, drum würdis wahrschinli selber au no anebringe für e kollegin oder so.)

01.11.12 21:41
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

Ah,be gar nonid ofd idee cho, dass die sech anere mess chőnd vorstelle. De dueni mol luege obi det eine gseh.
Jo genau du seisch es.. klar esch jedi trauuig anderst aber em grosse ond ganze verzelles doch emmer őpe s gliche aso főr 1500.- erwarti de dass alli füechti auge hend vode Red

02.11.12 10:31
Melanie83 

ich bin letscht weekend ade hochzitsolympiade gsi und det hed sich au eini vorgstellt - hed en sehr guete idrcuk gmacht. Gabriela Rub hedsi gheisse

02.11.12 10:54
elea 

ou jo si werkt sehr sympatisch... schad wohnt si so wit weg vo eus...

28.11.12 11:19
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

hallo zeme... so ha ide letschte zit so vell theologe googlet...
und de priis het mer eifach emmer echli buchweh gmacht...
mer hend e chliini hochzit, met emne chliine budget, ond do send 1500.- eifach e reeeeeeesige poste..
jetzt het mini schwegermueter in spe e pfarre gfonde (wo si aupersönlich kennt) wo offe esch för e Trauuig dosse. Er het Johrgang 81 ond somet offe för neus ond ned so festgfahre wie die alte. mer werde eus mol met ehm treffe ond luege obs för beidi site passt! :)

28.11.12 12:09
himbeer 

Re: Theologe für freie Trauung

oh das tönt schomal nöd schlecht elea. bhaltisch eus ufem laufende!

28.11.12 12:53
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

jo i hoffe er esch so flexibel dass mer eusi Trauuig ned wine Gottesdienst mönd gstalte. Mol luege was er seit! schribes de natürli grad do ine ;)

 1 .. 4 5 6 7 8
whiskeyzeremonie   hochzitsolympiade   eigentlich   zeremonie   zündholzschächteli   hochzitmesse-saison   Trauuig   liebesbekenntnis   ritualgestaltern   unkonventionell   schlecht-wetter-plan   Theologen   Trauung   Theologe   überraschigsfaktor   Pfarrer   bezihigstherapie   vorbereitigs-freak   cherze-zeremonie   wedding-ceremony-101