| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Theologe für freie Trauung
 1 .. 4 5 6 7 8
05.12.12 14:41
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

jo s goht mer au so. wetsch jo ungfährt wösse was di erwartet aber glich muss me jo ned wort för wort kenne.
wasi mi au no gfrogt ha, esch ob und wie me d trauzüge no cha ibezihe. mini trauzügin esch mini aller best fröndin, ond i fendes schad wen si nome am zivile dued onderschribe... dönd er euchi trauzüge no ergendwie ed Trauuig ibezieh?

05.12.12 16:26
himbeer 

Re: Theologe für freie Trauung

da sind es paar ideä wie mer TZ chönnt ibezieh:

als ringträger (je nach azahl gäst chönnteds au e ring warming zeremonie mache oder so)
als organisator vo zb enere sandzeremonie etc
sie chönnted singe, vorläse, e red halte zb woher sie eu känned und warum sie für eui beziehig e rolle spieled
sie chönnted für eu e cherze azünde oder binere cherze-zeremonie ibunde werde

... git sicher no viel meh

05.12.12 16:46
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

ou das send aber tolli idee! velecht wers no loschtig wenn mini TZ wörd verzelle was si denkt het wo si min frönd s erste mol gseh het ond de TZ vo mim frönd verzellt den was er denkt het woner mech s erste mol gseh het. i denke das wer no wetzig :) müsst si nor no froge ob si öberhaupt loscht hend of das :)

05.12.12 16:48
himbeer 

Re: Theologe für freie Trauung

hihi ja ich muess mini au mal no fröge öb sie überhaupt wott öpis säge oder mache... bridesmaids au. aber es wär no schön eigentlich.

05.12.12 16:51
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

jo und wenn ich TZ bi ere wer und si mech wörd wele als teil vode trauuig debi ha hetti mega freud, aso vo dem her denki wer das secher öpis. weiss halt ned ob si wend rede vor alne. aber chas ehne jo mol vorschloh ond de gsehni jo de grad wie begeisteret dass si send.

09.10.13 14:07
nala05 

Re: Theologe für freie Trauung

Hoi zämme

S isch zwar scho chli e älters Thema abr i bi au grad uf dr suechi nacheme geeignete theolog.
Ich und mi GG sin au bei zur chile usträte und würe gärn e freii zeremonie mache.. abr mir gohts ebzli wie ihrs scho beschriebe hän. 1500 und meh reut mi fast e bizli! für e fotogrfaf use. gibi gärn e chli meh us.. abr irgendwie für dä redner bini so chli.. weiss au nid.. no schwer z beschriebe

jetzt würds mi wunder näh wie euri trauuige gsi sin und wär bi wäm was so für erfahrige gmacht het?

Danke für euri hilf!

09.10.13 14:17
elea 

Re: Theologe für freie Trauung

hallo nala
wiedu velecht scho glese hesch, esch das bi eus au es thema gsi.mer send ned sehr religiös und hend ned wele ide chelle hürote. föreus esch definitiv gsi dass mer em freie dosse wend hürote. dfrog esch nor gsi wer die trauuig macht. en freie theoleg wer e super lösig gsi doch leider eschs eus eifach vell ztür gsi. wie du jo au scho gschrebe hesch. nomol 1500.- zuesetzlich esch eifach wahnsennig vell....
mer hend de chli avo omefroge bi kolege ond de familie nach idee.
muss dezue no sege i be us de chelle ustrette, mi gg esch no ide ref. chelle.
mini schwimu het de gseit si kennt en jonge, sehr offne ref. pfarrer. mer hend eus met ehm troffe und er esch feuer undflamme gsi förd idee en trauuig em freie zmache. er het gseit dor da dass mi gg ide ref. chele esch choschtets eus nüt. er wet eifach dass mer en spend ane wohltätigi irechtig mache. de betrag het er eus frei gloh. er het au nie gfrogt wie vell mer ge hend. wenn jezmi gg NED ide chele wer, de hette mer ehm secher au öpis müese "zahle". i glaube aber das werr niemols so vell gsi wie för en freie theolog.
ich wörd mol chli ome froge obs en pfarrer geht wo so offe esch euch ztraue obwohl ehr ned ide chelle send, eifach för es chlises omgeld?!?!?!
was natürli au en optionwer, esch dass öper wo er kennet die trauuig dorefüehr. velecht hend ehr en koleg oder öper ide familie wo guet cha rede und wo zememet euch so en trauig chönt gstallte?
wenn euch 1500.- wörkli zvell send, de wördi nach enre andere option omeluege. ehr fendes secher en super lösig!
em nachhinein esch mer trauig wie 5min vorcho, obwohls 45gsi send! wenni jez för die gfüehlte 5min heti müesse 1500.- usgeh.... mmmm.. weiss ned so recht...

muss no afüeghe dass euse pfarrer au sehr flexibel gsi esch was d erwähnig vo gott ide trauuig agoht. er hetzersch welle dass mer bim jo wot sege "jo, met gottes helf" de hemmer ehm gseit, dss gott i eusere bezihig ned sonegrossi rolle spellt, ond er het das akzetier ond mer hend denn "jo i well" gseit.ebe me muess no öper fende wo offe esch und wod chemie stemmt und me au ehrlech cha zeme rede. er het mi de au gfrogt wiso i ned ide chelle ben. ha ehm gseit, dassi a gott glaube aber me ned met de chelle cha identifiziere....
so, sorry esch bez e lange text worde...

09.10.13 14:31
himbeer 

Re: Theologe für freie Trauung

hallo nala

mir händ euse TZ gfrögt, öb er eusi zeremonie würd leite. es isch traumhaft schön, ergriifend, aber au sehr lustig worde und er häts eifach super gmacht. es sind sehr viel lüt zu eus cho und händ eus zu dere entscheidig gratuliert und gfunde, es seg die best zeremonie gsi, wo sie jeh gseh händ. mir händ öppe folgende ablauf gha (d reihefolg weissi nüm so gnau) und alles in allem isch ca. 30 minute gange:

begrüessig (vo de gäst, vorstellig vom trauzüg)
iileitig (warum sind mer da, wie isch de atrag gsi, chli vo eusere gschicht)
ja-wort vo de gäst (ihres ja zu eus, eusere beziehig, ihri unterstützig für eus als ehepaar)
ballonflug (mini bridesmaids händ es paar ballön flüge lah und öpis dezue gseit)
rede vo de groomsmen (nur churz, mega lustig)
whiskeyzeremonie (mir händ zwei fläsche ines fässli zämegleert)
eheverspreche
ringtuusch
gsangsiilag

ich ha zerst au welle en redner organisiere, aber irgendwie hani det gnau wie i de chile au s problem gha, das öpper öpis über eus verzellt, wo eus ja eigentlich gar nöd kennt. also wenn irgend öper i de familie oder im kollegechreis häsch, wo sich das zuetraut, würdis so mache.

16.10.13 20:29
nala05 

Re: Theologe für freie Trauung

ui ha grad gmerkt i ha ganz vrgässe danke für euri antworte zsage!
Mir hän uns jetzt für e theologin entschiede, nur noni gnau welli mir hän ebe leider niemerts i unserem umfäld wo das susch übrnäh könnti! und das miteme pfarrer isch au nid ganz eifac, do mir schlichtwäg kein kenne und bei usträtte sin..

aber merci für euri bricht!

 1 .. 4 5 6 7 8
zündholzschächteli   Trauuig   vorbereitigs-freak   Pfarrer   wedding-ceremony-101   hochzitmesse-saison   Trauung   hochzitsolympiade   cherze-zeremonie   unkonventionell   eigentlich   bezihigstherapie   überraschigsfaktor   whiskeyzeremonie   liebesbekenntnis   Theologe   ritualgestaltern   schlecht-wetter-plan   zeremonie   Theologen