| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Trauzeugen bei Trauung einbeziehen
 1 2
05.12.12 14:45
elea 

Trauzeugen bei Trauung einbeziehen

Hallo zemme

vorher woni imene andere Thread met de himbeer gschrebe ha esch mer grad no öpis i senn cho wo mer eigentli no mega wechtig wer. mini trauzügin esch mini best fröndin und de trauzüg vo mim frönd esch sin grosse brüeder. eigentli esch jo d ufgab vode trauzüge nome dass si am zivile unterschribe (klar helfes au ide planig etc..) aber trotzdem möcht ich die beide nome ed Trauuig met ibezieh. Nome wie ond wo?
hend bi euch d trauzüge ade kirchleche / freie Trauig e ufgab oder halte si en red?

bi gspannt druf wie ers machet!

05.12.12 14:50
toluwu

nicht registriert

Re: Trauzeugen bei Trauung einbeziehen

Hi elea

meine TZ war beim Kleider aussuchen dabei. Ebenfalls wird sie beim Probemake-up und Frisur dabei sein. Wenn ich dann das Kleid abstecken gehe wird sie ebenfalls dabei sein. Sie organisiert den Polterabend, hilft uns bei den Einladungen und wird auch die Organisation am Fest übernehmen. Eine Rede wird sie auch halten. Sie unterstützt mich / uns einfach wo wir ihre Hilfe benötigen. Ich muss dazu sagen, dass sie alles von ganzem Herzen macht und sich riesig über die Aufgaben freut! Sie wäre wohl eher enttäuscht wenn sie kaum Aufgaben hätte. ;)

GG's TZ macht eher weniger. Er organisiert den Polterabend für GG und wird auch die Hochzeitstorte abholen. Meine TZ wird allerdings eng mit ihm "zusammen arbeiten" und ihm vermutlich die eine oder andere Aufgabe zu schieben. Von unserer Seite her muss er nicht so viel machen.

05.12.12 15:00
elea 

Re: Trauzeugen bei Trauung einbeziehen

jo mini trauzügin esch eigenli au bi allem debi (chleid, make-up, hoor, dekoo bastle etc.) si helft mer au serh sehr vell und ebe genau dorom wetti dass si teil vode Trauuigzeremonie esch. weisch wini meine? i be mi grad am froge wie dass ich eusi Trauzüge chönt i Trauuig ibrenge. Trauuig esch jo eigentli de wechtigst teil vode hochzit ond det wetti si au dri brenge!

05.12.12 15:07
toluwu

nicht registriert

Re: Trauzeugen bei Trauung einbeziehen

Aha. Nee, das machen wir nicht. In der Trauung geht's um GG und mich und niemand anderen. ;) Ich werde mich am Abend bei ihr bedanken wenn ich auch ne kleine Rede halte.

05.12.12 15:14
elea 

Re: Trauzeugen bei Trauung einbeziehen

genau das hani wele wösse :)
hmm... i wörds ebe no schön fende, eifach nome öpis chlises. eifach dass de pfarrer ergendwie öpis seit wege de trauuzüge oder so...

05.12.12 15:49
toluwu

nicht registriert

Re: Trauzeugen bei Trauung einbeziehen

Hmm. Schwierig! Ich fänd's persönlicher wenn Du oder Dein GG etwas und nicht der Pfarrer. Ich hab da jetzt auch nicht wirklich eine Idee...

05.12.12 16:00
elea 

Re: Trauzeugen bei Trauung einbeziehen

ja das stemmt... guet i denke eine vo beidne werd secher no d reng ufbewahre und si eus öberge ade trauuig... da wer jo schomol öpis :)

05.12.12 16:22
himbeer 

Re: Trauzeugen bei Trauung einbeziehen

da ja euse trauzüüge d trauig wird leite isch er det eh scho ziemlich involviert, aber ich denk ich wird au für mini TZ no e ufgab finde bi de trauig wenn sie das möcht. zb öpis vorläse oder so. ich frög mich s gliche ehrlich gseit au nochli bi mine bridesmaids, die mached ja susch usser det stah au nüt... wär halt schön wenn die au no öpis chönnted mache. aber ich chönnt das susch au ihne überlah, dass sie sich direkt mitem redner abspreched. alles muessi au nöd wüsse :-)

05.12.12 16:48
elea 

Re: Trauzeugen bei Trauung einbeziehen

guet i ha ke bridesmaids, aso muesi nome eusi TZ onderbrenge. aso esch jo ned es müesse :)
aber das wod im andere thread gschrebe hesch fendi scho ganz toll...

10.01.13 16:37
Angita 
Re: Trauzeugen bei Trauung einbeziehen

hoi zämä

isch zwor scho äs wiili här wo ihr do gschribä händ aber vlcht isch s thema no aktuell bi eu

also i bi jo selber au scho TZ gsi bi minere Schwö und ha währed dä Trauuig öppis vorgläsä, de Pfarrer hät bi ere glaub än Text usegsuecht gha. Viel meh hani nö müese mache ussert nebedra hockä und dä Brutstruss hebe bim Ringtuusch dä TZ hät gar nix gmacht gha.. also würkli nünd will er im usland läbt und extra für d Trauig cho isch.. dä Pfarrer hät au no öppis zude Trauzüge gseit gha und mir händ denn no unterschriebe... das isch alles gsi und has au oke gfundä so.. mus sägä d Trauig isch für mi als TZ de entspanntischti Teil gsi vo dem Tag

 1 2
Probemake-up   Organisation   Hochzeitstorte   organisiert   Gottesdienst   ehrlichgseit   Trauuig   hochzitsgschnorr   unterschriebe   bridesmaids   Polterabend   persönlicher   Trauung   Trauuigzeremonie   trauzüge   entspanntischti   italienisch   Trauzeugen   einbeziehen   gschwüsterti