| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
üse tag - 21.05.2010
 1 2 3 4 5 .. 7
27.05.10 11:38
nzwedding 

Re: üse tag - 21.05.2010

Herzliche Gratulation dem äusserst sympathischen Paar und alles Gute für die gemeinsame Zukunft!

Dein Haarband gefällt mir besonders gut!!

------------------------------------------------------------------------
Verliebt seit Herbst 2006
Verlobbt seit 01.12.09 in Australien
Zivil verheiratet seit 10.01.10 in Neuseeland
Hochzeitsfest am 28.08.10 in Davos GR

27.05.10 12:46
Zerah 
Re: üse tag - 21.05.2010

Nur wow! Viel mehr bleibt da nicht übrig! Bin mega fasziniert von deinem Bericht natürlich auch von den hammer Fotos!
Wünsche euch beiden alles Gute! Viele glückliche gemeinsame Stunden und nur das Beste für EURE Zukunft!

lg Zerag



wir heiraten am 16.7.2010 zivil und 21.08.2010 kirchlich

27.05.10 14:35
nicarina1985 

Re: üse tag - 21.05.2010

i säg nu wow.. mega schön gschribe und mer merkt au richtig use wiä glücklich das du bisch.. i freu mi mega für eu das ihr sonen wunderschöne tag gha hend.. und süess ische snatürli das din gg het müesse brüele.. i wünsch eu alles alles gueti für eui gmeinsami zuekunft und blibed so glücklich.. sind ganz schöni föteli worde.. gratulier eu..

grüessli


28.05.10 10:15
seeletaenzli 

Re: üse tag - 21.05.2010

hallo ehr liebe

danke euch allne för die liebe glöckwönsch ond die zahlriiche komplimänt...
min maa wartet grad am strand uf mech... üsi flittis send de traum!!! ond mer gnüssed jede momänt... es esch soooo onbeschriiblech schön...!

aber han trotzdem chorz allne welle danke säge...
mäld mi den weder, wenn i zrog ben.

liebi grüess
es ööööberglöcklechs seeletänzli

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

28.05.10 18:07
vivala010

nicht registriert

Re: üse tag - 21.05.2010

uj seeletanzli... danke vielmol für dä bricht.. hört sich super guet ah.. hehe das mit em fleisch etc bstelle isch schwer zum ischätze gell :) ich freu mich mit eu , dass ihr en unvergesslichä tag erlebt hend, ich wünsch eu ganz schöni gmeinsami ehejoohr ;) und gnüssäd euri flitterwuchä.. soooooooo schön... hetts den keis plätzli meh frei ka für mich ;) ;)

du bisch e wunderschöni brut gsi, find dini frisur schlicht und doch speziell... dis chleid isch dir au super gstande ( hesch evtl no meh fotene? ;) ) und dring, wow usergwöhnlich schön. und vom struss bini gad au no begeisteräd!! dörfi di gad frogä, wo du dä hoorreif her hesch?

also du gnüssäd euri 2samkeit smaledive. lg

28.05.10 18:19
nzwedding 

Re: üse tag - 21.05.2010

ich muss mir die beiden fotos immer mal wieder ansehen, sie sind sooo schön!
darf ich fragen wer eure fotografin war fürs paarshooting?

geniesst weiterhin die flittis!

------------------------------------------------------------------------
Verliebt seit Herbst 2006
Verlobbt seit 01.12.09 in Australien
Zivil verheiratet seit 10.01.10 in Neuseeland
Hochzeitsfest am 28.08.10 in Davos GR

08.06.10 09:32
seeletaenzli 

Re: üse tag - 21.05.2010

hallo zäme

danke för die velle liebe antworte ond d'komplimänt...
mer hend suuuuper flitterwoche döffe verbrenge... bes zom legschte tag...
es send so vell sache passiert... wo au symbolisch en grosse wärt ka hend... zom biispel hend mer d'bunginommere 21 becho (ond mer hend jo am 21ischte ghüürote)...

en riise dämpfer ond en riise fruscht am legschte tag: min ehereng esch abhande cho...

es hed mi emotional total metgnoh ond au min maa het das ganze enorm belaschtet... ond zor ziit kämpfed mer emmer no chli met de folge... klar, es esch "nor" en reng... finanziell aber för üs ned möglech eifach en neue lo z'mache... ond es hanged halt au sehr vell gfühl dra...

@hoorband: esch vo de migros... 10.- ;-)
@fotene: mer send au super z'frede ond hend etz no alli räschtleche föteli gseh... eifach wow... ond för 150 so wonderschöni fötelli (1h fotografiere) hend mer enorm wenig zahlt... sie esch super sympathisch... ond mer hend üs total wohl gfühlt. uf licht-blicke.ch fended ehr söscht no meh infos.

liebi grüess a euch alli

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

08.06.10 09:44
sabs 

Re: üse tag - 21.05.2010

OUU Seeletänzli das tuet mir so uuuuh leid wägem Ring. Was isch denn gnau passiert?

08.06.10 10:02
Carmile 

Re: üse tag - 21.05.2010

oje, au nei. däbi hend er so spezielli ring lo afertige.aber jo, wie isch das passiert? häsch en abzoge für an strand? das verstohni, das macht natürli sehr truurig. min schatz hät mol sin fründschaftsring verlore. das isch natürli lang nöd so wichtig wie de ehering, aber es isch üs au nöd usem kopf. mer hend denn irgendwenn en neue kauft (und wenn me 15 isch, denn kostet en silberring es vermöge :-)), klar isch nümm ganz sglich, aber irgendwenn denksch denn au nümm so oft dra. und denn? lütets 2 johr spöter ar türe, en kolleg vo ihm hät de ring gfunde, er isch bi ihm dihei im sofa id rille grutscht.

kopf hoch, au wenn jetzt grad sehr enttüscht bisch. fast wichtiger isch doch, dass ihr superschöni flitterwoche gha hend. und irgendwenn, chönd er din ring nomol loh mache und denn häsch umso me freud dra.


08.06.10 10:33
Franziska

nicht registriert

Re: üse tag - 21.05.2010

Oh, nein ich wünsche dir von Herzen das er sich irgendwie auffinden lässt. Falls du ihn eventuell im Hotel verlohren hast, ich denke ihr habt das gemeldet oder?
Doofe Frage, kann man den nicht der Versicherung angeben? Ich weis nur wir haben so nen zusatz, falls uns in den Ferien die Kamera oder so gestohlen wird. Kannst ja immer noch zu einer Notlüge greiffen, nachts ausgezogen wegen Hand eincremen, morgens vergessen, am abend war er weg oder so. Ich würde es probieren.....
Ich weis ein Dublikat ist von den Gefühlen her nicht dasselbe aber ihr hattet ja schon mega schöne und spezielle Ringe...Viel Glück
Lg Franziska
26. Juni 2010

 1 2 3 4 5 .. 7
verheiratet   seeletänzli   Flitterwochen   verliebt   Gratullieeeeeeeeeere   ööööberglöcklechs   diebstahlversecherig   neuseeland-reise   Wertsachen-Verischerung   Hochzeitspäärchen   waaaaaaaaaaaaaaahhnsennig   Wertsachenversicherung   Wertscachen-Versicherung   fründschaftsring   wünsche   schmuckversicherig   gratuliere   seeletaenzli   verTRAUED   „perfektioniert“