üse tag - 21.05.2010 |
|
1 2 3 4 5 .. 7
|
|
|
27.05.10 12:46
Zerah
|
Re: üse tag - 21.05.2010
Nur wow! Viel mehr bleibt da nicht übrig! Bin mega fasziniert von deinem Bericht natürlich auch von den hammer Fotos! Wünsche euch beiden alles Gute! Viele glückliche gemeinsame Stunden und nur das Beste für EURE Zukunft!
lg Zerag
wir heiraten am 16.7.2010 zivil und 21.08.2010 kirchlich
|
|
|
|
|
28.05.10 18:07
vivala010nicht registriert
|
uj seeletanzli... danke vielmol für dä bricht.. hört sich super guet ah.. hehe das mit em fleisch etc bstelle isch schwer zum ischätze gell :) ich freu mich mit eu , dass ihr en unvergesslichä tag erlebt hend, ich wünsch eu ganz schöni gmeinsami ehejoohr ;) und gnüssäd euri flitterwuchä.. soooooooo schön... hetts den keis plätzli meh frei ka für mich ;) ;)
du bisch e wunderschöni brut gsi, find dini frisur schlicht und doch speziell... dis chleid isch dir au super gstande ( hesch evtl no meh fotene? ;) ) und dring, wow usergwöhnlich schön. und vom struss bini gad au no begeisteräd!! dörfi di gad frogä, wo du dä hoorreif her hesch?
also du gnüssäd euri 2samkeit smaledive. lg
|
|
|
|
|
08.06.10 09:44
sabs
|
OUU Seeletänzli das tuet mir so uuuuh leid wägem Ring. Was isch denn gnau passiert?
|
|
|
08.06.10 10:02
Carmile
|
oje, au nei. däbi hend er so spezielli ring lo afertige.aber jo, wie isch das passiert? häsch en abzoge für an strand? das verstohni, das macht natürli sehr truurig. min schatz hät mol sin fründschaftsring verlore. das isch natürli lang nöd so wichtig wie de ehering, aber es isch üs au nöd usem kopf. mer hend denn irgendwenn en neue kauft (und wenn me 15 isch, denn kostet en silberring es vermöge :-)), klar isch nümm ganz sglich, aber irgendwenn denksch denn au nümm so oft dra. und denn? lütets 2 johr spöter ar türe, en kolleg vo ihm hät de ring gfunde, er isch bi ihm dihei im sofa id rille grutscht.
kopf hoch, au wenn jetzt grad sehr enttüscht bisch. fast wichtiger isch doch, dass ihr superschöni flitterwoche gha hend. und irgendwenn, chönd er din ring nomol loh mache und denn häsch umso me freud dra.
|
|
|
08.06.10 10:33
Franziskanicht registriert
|
Oh, nein ich wünsche dir von Herzen das er sich irgendwie auffinden lässt. Falls du ihn eventuell im Hotel verlohren hast, ich denke ihr habt das gemeldet oder? Doofe Frage, kann man den nicht der Versicherung angeben? Ich weis nur wir haben so nen zusatz, falls uns in den Ferien die Kamera oder so gestohlen wird. Kannst ja immer noch zu einer Notlüge greiffen, nachts ausgezogen wegen Hand eincremen, morgens vergessen, am abend war er weg oder so. Ich würde es probieren..... Ich weis ein Dublikat ist von den Gefühlen her nicht dasselbe aber ihr hattet ja schon mega schöne und spezielle Ringe...Viel Glück Lg Franziska 26. Juni 2010
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 7
|